6-GÖREV 1

17 6 4
                                    

Bölüme hoş geldiniz
İyi okumalar dilerim
Şarkı ismi;
Dolu kadehi ters tut- Hiç İyi Değilim


Birinin karşımda durduğunu görünce kendimi geriye çektim fakat o sadece yavaşça eğilerek siyah eldivenlerini içinden bir not kağıdı çıkarıp avucumun içine koyduğu sırada galiba ilk defa kalp atışlarımı hissetmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Birinin karşımda durduğunu görünce kendimi geriye çektim fakat o sadece yavaşça eğilerek siyah eldivenlerini içinden bir not kağıdı çıkarıp avucumun içine koyduğu sırada galiba ilk defa kalp atışlarımı hissetmiştim. Not kağıdındansa dizlerime baktığımda titriyordum. Elimde ki not kağıdını açarken gerçekten çok korktuğumu anladım.

Betül mü yoksa Ozan mı? Seç birini sevimli katilim.

Hayır ya! Şimdiden olamazdı değil mi? İkisinden birini seçemezdim. Hadi seçtim diyelim öldüremezdim. Bunu yapmayacağımı biliyor olmalı. Yapmazsam ben mi öleceğim? Gerçekten iğrenç bir döngüdeyizki umarım o psikopat geberir.
Milan'ın yanıma geldiğini gördüğümde kağıdı hızla parçalara ayırmaya başladım. Artık elime gelemeyecek kadar küçüklerdi fakat yinede onlar bilmemeli. Parçalanmış kağıt parçalarını avucumun içine koyup, sıkıca kapattım. Ellerim terliyordu, nefesim kesilecek gibi. Hani başka insan mı yok cidden?

...
"Milan nereye?" Temmuz ayağa kalkan Milan'a bakarken hepsi bir yandan dehşet içinde yavaş adımlarla uzaklaşan siyah adama bakıyordu. Siyahlar içindeydi yüzünde ise bir
maske vardı. Bu paylaçolara benziyordu. Ama bir çocuk bile baktığında ürperecek türdendi.
"Hey! Kağıtları parçalama." Milan artık koşıyordu ki Ekim'e ulaştığında ona tokat atmasıyla birlikte herkes ayaklanmıştı.

Ekim ise hızla ayağa kalkıp gerilediğin de Milan onun üzerine daha çok gitmeye başladı. "O adam niye sana kâğıt verdi?" Diyerek tekrar elini kaldırmıştı ki Ekim onun kolundan tutarak sıktı. Bu sırada arkadan gelen Altay ve Yasin aralarına girmişti. Milan ise sinirle soluyor Ekim'in onu tutan kolunu iterek arkasını döndü.
"Gerçekten hiç merak etmiyor musunuz? Bu adamın Ekimle ne işi var?" Diyerek bağırdığında mavi İspanyol paça pantolonuyla yere eğilerek sırtını duvara yaslayıp oturdu.
"Merak ediyoruz fakat senin gibi şiddetle almıyoruz Milan." Altay ona bakarak söylediğinde Milan ise ona bakmayı redderek Ekim'e baktı. Gözlerinden akan nefret ve kin her yerinden anlaşılıyordu. Çenesini sıkıp tekrardan ayağa kalktı ve Yasmin'in kolundan tutarak birkaç adım onlardan uzaklaştılar.

Ekim'in gözleri ise korkuyla doluydu. Belki de gözleri ilk defa böyle titriyordu. Açelya ise herkese baktıktan sonra gözlerini uzun bir süre Ekim'in üzerinde tuttu. Daha sonra yanına doğru ilerlerken Ekim'in yanında ki boş sandalyeye oturdu. Ekim ise ondan hafifçe uzaklaşarak gözlerini zemine doğrulttu.

SESSİZ ÇIĞLIKLAR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin