Tanıtım

39 11 2
                                    

Merhaba All of us are dead sever🎀,

•Burada neden olduğunu bence ikimizde biliyoruz.Diziyi 10'dan fazla izledin ve dizi sende büyük bir etki bıraktı.Cidden bende de öyle oldu.2. sezonu gelene kadar cidden biz zombi olduk.Bir sürü söylenti çıktı ama doğruluğu kesin değil.Sen sen ol sadece Netflix'in resmi sitesindeki yazılara güven.Çünkü bazı fanlar yalan yanlış şeyler üretebiliyor.Tiktok'ta bir aralar 2024 Ocak ayınca çıkacak gibi bir bilgi yayılmıştı.Ama şuan Haziran ayında olmamıza rağmen tık yok.Dediğim gibi bir sürü yalan bilgi çıktı.Yalan bilgiyi bırakın yalan fragman bile çıkardılar.Cidden çok şaşkınım.Oyuncuların diğer k-dramalarında olan bölümlerden kısa kesitler olarak fragman oluşturmuşlar.Bizi kandırmaya çalışıyolardı.Ben bu dizide oynayan ana oyuncuların tüm dizilerini izlediğim için yalan yanlış bir fragman olduğunu anlamıştım.2024 Ocak ayını bekleyen herkes üzülmüştü yani bu yüzden yalan bilgi yaymayın.Netflix'ten All of us are dead yazdığınızda ''Müjde yeni sezon yakında!'' yazısı ile karşı karşıyasınız.Tabiki provalar çevirmeler dublajlar vb. herşey bir günde olmuyor.O yüzden sabırlı olmalıyız.



-Oyuncular-

Lee Cheong-san

Cheong-san annesi ve babasıyla birlikte yaşıyordu ve ona sahibi oldukları ve işlettikleri kızarmış tavuk restoranının adını verdiler ve bu restoran yakında resmi maskot olarak yeniden markalanacaktı - Cheong-san bunu inanılmaz derecede utanç verici buldu. Aile, Nam So-ju ve Cheong-san'ın anaokulundan beri en iyi arkadaşı olan kızı On-jo'nun yanındaki bir apartman dairesinde yaşıyordu. O ve On-jo o kadar birbirine sıkı sıkıya bağlı arkadaşlardı ki çoğu sınıf arkadaşı çıktıklarına inanıyordu, ancak ikisi bu söylentileri sürekli yalanlıyordu. Cheong-san ise, altı yaşından beri On-jo'yu gizlice seviyordu, ancak yıllarca ona çocukluk oyun arkadaşı gibi davranmaya alışkın olması, onun duygularını düzgün bir şekilde ifade edememesine neden oldu ve On-jo'yu tamamen habersiz bıraktı.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Nam On-jo

On-jo , itfaiyeci babası Nam So-ju ile birlikte bir apartman bloğunda yaşıyordu ; annesinin nerede olduğu hiçbir zaman açıklanmadı. Nam ailesi, Bay ve Bayan Lee ile On-jo'nun anaokulundan beri en iyi arkadaş olduğu tek oğulları Cheong-san'ın yanındaki birimde yaşıyordu . O ve Cheong-san o kadar birbirine sıkı sıkıya bağlı arkadaşlardı ki çoğu sınıf arkadaşı çıktıklarına inanıyordu, ancak ikisi bu söylentileri sürekli yalanlıyordu. On-jo ise sürekli alay etmesi ve çocukça maskaralıkları nedeniyle Cheong-san'ın onunla ilgilenmediğini her zaman varsayıyordu, bu nedenle aralarında dostluktan başka bir şey görmüyordu.

 On-jo ise sürekli alay etmesi ve çocukça maskaralıkları nedeniyle Cheong-san'ın onunla ilgilenmediğini her zaman varsayıyordu, bu nedenle aralarında dostluktan başka bir şey görmüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
All Of Us Are DeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin