Alarmın sesiyle uyanan Deiji, bacağına dolaşmış yorgandan kurtulabilmek adına balık gibi çırpınmaya başladı.
Yorgandan kurtulmaya çalışmayı hiç sevmezdi. Yorgan ile uyumayı da sevmezdi ama pamuk yürekli arkadaşı Amaya, üstü açık yatmasına izin vermiyordu.
Bacakları birbirine bağlı bir şekilde oturmaya çalıştı ve sonunda başardı da. Uyku sersemi olduğu için her an devrilebilirdi. Hafif hafif sallanıyor ve uyanmaya çalışıyordu.
Bir anda aklına antrenman saati geldi.
Saate baktı. Eğer şu anda hazırlanmazsa geç kalırdı ve geç kalırsa Bayan Jang, geç kaldığı her dakika için iki kat daha fazla antrenman yaptırırdı.
Hâlâ birbirine dolaşmış halde olan ayakları ile dürttü yerde uzanmış olan arkadaşını.
"Amaya, kal geç kaldık Amaya kalk Amaya kalk Amaya kalk Amaya kalk Amaya kalk Amaya kalk Amaya kalk Amaya kalk Amaya kalk A-""Bayan Wonyoung gelmişimizi geçmişimizi sevecek bu arada"
" YA KALKSANA MANYAK ! Çöz beni hemen! "
"Sihirli sözcük?"
"Beni çözer misin?"
"Olmadı..."
"Beni çözmezsen seni salona kadar koştururum."
"Aman ya"
Arkadaşı sayesinde yorgandan kurtulan genç kız, sağa sola çarparak banyoya gitti ve yüzünü yıkayıp üstünü değiştirdi. Odaya geri döndüğünde Amaya çoktan hazırlanmıştı.
Oklarının olduğu çantaları takıp spor yaptıkları binaya doğru koşmaya başladılar. Son beş dakikada yetişmişlerdi. Kapının önünde durup soluklanmak istediler.
Deiji, binanın önündeki merdiven basamaklarından birine oturdu ve çantasını kucağına almak için hafifçe arkasına döndü.
Pat!
Çantası merdivenlerde kalmıştı ama içerden koşarak çıkan bir çocuk ona çarpmıştı ve düşürmüştü. Sızlayan dizini tutup hızla ayağa kalktı ve koşmaya devam eden çocuğun ardından seslendi.
" Hop, yavaş ol kerata! Ne bu acele?"
_______________________________________
Ufak bir senaryo değişikliği yapmış bulundum (ufak [opsiyonel])
Bunların idol olduğu kurguda çok saçma sapan olaylar dönüyordu valla
Neyse işte
Elif aşkom (❤️∞) ben
Elif abla (❤️∞) ben
A. (❤️∞) ben
İ. (❤️∞) ben
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Dear Deskmate
Fiksi RemajaAynı spor üniversitesinde birbirlerinden habersizce okuyan iki ilkokul arkadaşı, tesadüfen karşılaşır. Deiji, küçük yaştan beri okçuluk ile ilgilenmektedir. Minwoo ise kendini bildi bileli yüzme ile ilgilenmektedir. İlkokulda çok yaramaz oldukları...