✰✰𝐄𝐏𝐈𝐋𝐎𝐆𝐔𝐄✰✰

13 1 0
                                    

BTS dan Kim Daehyun ialah adik-beradik kandung. Pada masa yang sama, Daehyun merupaka Ketua Mafia di seluruh Korea. Dia sertainya sudah 10 tahun. Tetapi tidak diketahui oleh abangnya. Kim Daehyun bukan sahaja CEO di syarikat KIM'S Company, malah dia merupakan basketball player seperti abangnya Min Yoongi. Dimana pada hari cuti, mereka berdua akan bermain baseketball di court di mansion mereka.

Pada hari itu, Daehyun mengamuk dan disebabkan 'roh kedua' nya datang secara tiba-tiba. Itu menyebabkan BTS takut akan 'roh kedua' Daehyun dan boleh mengakibatkan 'roh kedua' Daehyun boleh mencederakan orang yang disekelilingnya. Orang yang sanggup bergadai nyawa untuk meredakan kemarahan Daehyun ialah Hoseok dan Seokjin. Mereka berdua sahaja mampu meredakannya. Dia menjadi begitu kerana ketika dia berumur 9 tahun, dia menyaksikan pembunuhan dimana ibubapanya mati di depan matanya. Pembunuh itu memberikan senyuman sinis kepadanya lalu dia keluar dari mansion itu dan membiarkan Daehyun dan ibubapanya yang sudah terbaring dan tidak bernyawa. Dia sungguh sedih atas kematian ibubapanya. Tepat pada masanya, abang Daehyun datang dan melihat Daehyun meratapi tubuh ibubapa mereka. Pada ketika itulah Mrs.D muncul didalam badannya. Dia bernekad untuk membalas dendam apa yang pembunuh itu buat pada ibubapanya.

Apakah yang akan terjadi? Kekalkah 'roh kedua' Daehyun di dalam badannya.

♛♛𝐌𝐑𝐒. 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀♛♛Where stories live. Discover now