👁️👄👁️

70 7 2
                                    

O günden sonra kimse birbiriyle konuşmadı ve jisung ile minho arasında gergin anlar çoğaldı.

Jisung artık minhoya karşı biraz daha çekingen oldu ama minho jisungu rahat bırakacak gibi bir hali yok.

Çünkü nerde görse jisunga bakışlarını dikip ondan sanki onu ele geçirmeye çalışıyordu ve tabii ki jisung utanarak ondan her yerde kaçıyor veya gözlerini kaçırıyordu.

Felix'te jisung hazır onunla ilgilenmiyorken hyunjinle aralarında bir çok şey yaşamıştı. Artık sevgili sakaları bile yapıyorlardı aralarında.

Minho artık jisungun ondan kaçmasından ve gözlerine bakmamasından yorulmuştu. Buna bir son vermek istiyordu o yüzden bir plan yaptı.

MİNHO ANLATIM

Bugün jisung elim geçicekti. Benden kaçmasından sıkıldım. Ona benim olduğunu anlatıcam.

Planım basit: Jisungu şatoda benimle tek bırakıcam.

Oda söyle olucak:

Öncelikle bu plandan jisung dışında herkesin haberi var. İlk olarak bangcahan ve seungmini şatodan çıkarıcaz sonrasında çaktırmadan felix ve hyunjinde çıkıcak.

Ama eğer bunları jisung farkederse onu hemen tutucam ve kendi odama götürücem.

Şu anda herkes çıkmak üzere.

" Bak dede ben jisungu kendime bağlamak istiyorum o yüzden bugün hiçbir aksiklik istemiyorum. Anladınız mı?"

Hepsine teker teker baktım ve anladıklarından emin oldum

Şimdi planı uygulama vakti.

JİSUNG ANLATIM

O günden beridir beni bir şey rahatsız ediyor. Bilmiyorum ne ama anlamak istiyorum.

Felixden çok kez " Minho senin iyiliğin için yaptı. Minho seni seviyor. Ona güven" tarzında şeyler desede asla minho'yu affetmicem.

Ya onun yüzünden ben ailemi göremicem belki. Ya onuda geçtim ben aileme nasıl ulaşacağımı bilemezken o her şeyi bildiği halde bana hiçbir sey anlatmadı.

O yüzden çok kırgınım ona. Asla affetmicem onu.

Yatakta oturmuş içimden minhoya saydırırken felix geldi.

"Jisung ben banyo yapıcam sen rahatına bak" dedi

Bende tamam anlamında kafamı salladım. Zaten son günlerde yaptığım sey sadece kafamı sallamak oldu.

Neyse en azından aşşagı ineyim. En azından bacaklarım açılır.

Merdivenlerden inerken dedenin ve karısının çıktığını gördüm. En azından onlar iyi vakit geçiriyorlar.

Off off. Neyse oturim biraz bari.

Oturma odasına geçerek koltuğa oturdum. Ohh bee iyi geldi.

Şatonun kapısı açılınca gidip bakmak istedim

Kapıyı açtım ve hyunjin ile felixin şatodan çıktığını gördüm.

Meram ettiğim için sormak istedim. Çıkmak üzereydiler o yüzden bağırarak

"FELİX!" diye bağırdım

Felix beni duymamazlıktan gelerek kapıyı kapattı ve gitti.

Hemen koştum ama nasıl oluyorsa kapı sıkışmıştı. Bir kac kere açmaya çalıştım ama yerinden bile oynamadı.

Pes ederek arkamı dönmek üzereydim ki gelen ses ile nabzım bile hızlandı.

"Kaçışın yok artık jisung"

Yerimden oynayamadım. Bir dk ne. Önce bangcahan dede ve eşi sonra felix ve hyunjin.

Hayır hayır olamaz ya

Yok yok

"Evet her şeyi ben planladım"

Yine ve yine benim arkamdan iş çevirisinde bulundu ve bu sefer herkesinde haberi var. Herkesten beklerdim ama felixten asla beklemezdim.

Adım sesleri ile bana doğru yaklaştığını anladım. Korkuyla arkamı döndüm ve onunla çarpışarak geriye doğru sendeledim.

Tam düsecektim ki beni belimden tutarak kendine çekti ve düşmemi engelledi.

Bir kac saniye nolduğunu idrak etmeyle uğraştım ama sonra hangi pozisyonda oldugumuzu hatırlayarak kendimi geri çekecektimki bir anda beni kendine çekti ve omzuna atarak ilerlemeye başladı.

Ben tepinirken o hiçbir sey yokmus gibi yukarı çıkıyordu.

"YA BIRAK BENİİİİ SENİ ÖLDÜRÜRÜM BAK-"

"Yokluğunla zaten öldürdün bari şimdi yapma be güzlelim" diyerek beni susturmayı başardı.

Bir dk ne dedi o güzelim mi?  Ben onun güzeli miyim yani?

Bir dk noluyo ya bana kendine gel jisung.

Ben kendime gelmem icin cabalarken o beni bir odaya getirdi ve yere indirerek "Biraz burada seni ağırlıyorum kusura bakma ama sorun olmaz diye düşünüyorum" diyerek kapıyı üstüme kapattı.

Hayır olmaz

Hemen kapıya koştum ve vurmaya başladım.

"MİNHO HAYIR KENDİNE GEL BENİ BURDA BIRAKAMAZSIN MİNHOO!"

Ne kadar vursamsa ne kadar bağırsama hic kimse gelmedi.

Bende pes ederek yatağa adımladım ve uyumaya çalıştım.
.

.

.

.

.
Ay helüüü

Sonunda yb geldiii

Arklar bir süredir bir cok yolculuk yaptım için ve o yorgunluk yüzünden yazmıyordum üzgünümmmm

Ve dün bana " Devam etsin yoksa seni bulurum" mesajı geldi

Bende korktum tabii o yüzden yazdım

Saka maka bir yana eğer dün bu mesaj gelmeseydi büyük ihtimalle tatil sonuna kadar yb gelmicekti

Şu anda yolculuk yaparken bu bölümü attım ha değerimi bilin len

Neyse neyse BBB İYİ OKUMALAR VE SKZ İLE KALINNNNNN ♥️ ♥️

KAN KOKUSU🩸Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin