"ALLAH SENİN BELANI VERMESİN MİNHO ALLAH SENİ PARÇA PARÇA ETSİN İNŞALLAH"
Son olaydan sonra beni odaya getirdi ve bir halatla sıkı sıkı bağladı sanki kaçıcam ya(!)
Neyse ama cidden su anda aşşırı sinirliyim. Ama bunu bir kenara bırakıp bir plan bulmalıyım.
Hemen etrafa baktım. Duvarlarda sanki bir gariplik vardı ama neydi acaba?
Aha orda. İlk dedeyle tanıştıgımız zaman o odada bir tablo vardı kafası fln yoktu iste o tablo su anda burada.
Onda kessin bir sey var zaten ilk gördüğümde şüphelenmiştim.
Bunu düşündüğüm sırada kapı açıldı ve içeri minho girdi.
Onu görünce artık bana bir fenalık geliyor valla
Tansiyonum yükseliyor ya
Elinde bir tepsiyle geldi içinde çorba ve bizim cantamızdan aldığı noodle vardı.
Onu görünce göz devirdim.
Kapıyı kapattı ve geldi.
"Sana yemek getirdim. Sizden görebildiğim kadar yapmaya çalıştım umarım olmuştur"
"Yemicem ben götür bunları" dedim yüzüne bakmayarak. Tripli olduğunu anlamasını istiyordum
Eliyle cenemi tutarak başımı ona döndürdü.
"Jisung ye"
Tam hayır diyecektim ki eger yersem ve ondan su istersem assagi gitmesi gerekir çünkü çantam aşşagida ve bu benim tabloya bakmam için bir fırsat olabilir.
Hemen "Tamam senin yüzünden kendimi ac bırakacak değilim" dedim
Yalan deyincede ben
Bana baktı ve aferin dedi
Aynen ben sana göstercem aferini ssn dur
"Ama yemem için ellerimi açman gerek" dedim
Böylelikle ellerimde açılırdı.
"Hayır sana ben yediricem"
"Hayır hayır aç ben şu anda cok susadım bana su almaya git lütfen ama sen gelene kadar yemem icin ellerimi acman gerek"
İnşallah yutar yalanı
Korkuyla gözlerine baktım oda bana baktı derken biraz daha baktım oda baktı en son tamam diyerek açtı ellerimi ve kapıyı kilitleyerek su almaya gitti.
Aferin jiss
Hemen yerimden kalktim ve tabloyu incelemeye başladım. Yanlara baktım altına baktım üstüne baktım ama bir sey bulamadim.
En son tabloyu yere indirdim ve gördüğüme inanamadım.
Minhonun sesini duyar duymaz tabloyu geri koydum yerine ve hemen yemegimi yemeye başladım.
Kapıyı açtı ve içeri girdi. Elinde soğuk su vardı.
"Teşekkürler" diyerek elindeki suyu aldım bir koca yudum aldım ve yemeği yemeye başladım. Ama birdenbire uyku bastırdı beni.
Su elimden kaydı ve düştü. En son duydugum sey minhonun sesi oldu.
Söyle diyordu "Benden yine kurtulamadın jisung ya da sevgilim"
..
.
.
.
Ay helüüüBen watty kapandığından beridir bu ikinci giriyorum çünkü ilk vpn ile girdim ve sonra vpn ile girenlerin ceza aldığını duyunca hemen sildim ama sonra tekrar indirdim çünkü bişi olmadı
Sizi çok ihmal ettim ve merak edeceginiz bir bölüm yazdım
Neyse neyse İYİ OKUMALAR VE SKZ İLE KALINNNNNN ♥️♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN KOKUSU🩸
FanfictionFelix ve jisung vampirlerin gerçek olduğuna inanan iki arkadaştır. Herkese vampirlerin gerçek olduğunu söyleyip duruyorlar. Ama hiç kimse inanmıyor. iki arkadaş vampirlerin bir köyü veya yaşadıkları bir yerin olduğuna inanıyorlar. Ve varlığı bile be...