1:Bölüm Tarumar Hayatlar

10 1 12
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


◦•●◉✿Her kitabın bir sonu vardır. Kalem bitti diye o hikaye yarın kalmaz. ✿◉●•◦

•♬•♫•. .•♫•♬••♬•♫•.

Her son yeni bir başlangıcın habercisidir. Her bir adım bir sonrakine hazırlıktır. Ayağa kalkmak için düşmemiz gerekir. Dizlerimiz, ellerimiz defalarca kana bulanır. Bir adım daha atmak için sonra ayağa kalkarsın. Tökezlersen bazen o yolda.

Duymak istemesiğin sözler duyarsın, sağır olmak istersin. Sen ileriye adım atmaya çalıştıkça seslerini daha da yüksek duyarsın. Sonra o adımı atarsın. Ve ardından gelenleri.

_İsimlerinin yüksek sesle okunması ile kendisine geldi. Yavaşça ayağa kalkıp mahkeme salonuna girdi.

Mahkeme salonunda hava yoğun ve gergindi. Çisem, avukatıyla birlikte oturmuş, elindeki belgeleri sıkıca tutuyordu. Okan, birkaç metre ötede, başı eğik bir şekilde bekliyordu. Hakim, kürsüdeki yerini alarak dosyaları incelemeye başladı.

"Duruşmayı başlatıyorum," dedi hakim. "Davacı Çisem ve davalı Okan, boşanma davası için buradayız."

Çisem'in avukatı ayağa kalkarak, "Sayın hakim, müvekkilim Çisem, eşinin sadakatsizliği ve evlilik birliğinin temelinden sarsılması sebebiyle boşanma talep etmektedir," dedi. Çisem'in gözlerinde kararlılık ve üzüntü vardı. Bu anı beklemiş, yaşadığı acının sona ermesini ummuştu.

Hakim, Okan'a dönerek, "Sayın Okan, bu iddialar hakkında ne söylemek istersiniz?" diye sordu. Okan, derin bir nefes alarak, "Sayın hakim, yaptığım hatanın farkındayım ve bunun için çok pişmanım. Ancak evliliğimizi kurtarmak için elimden geleni yapmak istiyorum," dedi.

Çisem, bu sözleri duyunca derin bir iç çekti. "Okan, bu duruma gelmemizin tek sorumlusu sensin. Sana tekrar güvenemem," dedi. Sesi titriyordu ama gözlerinde kararlı bir ifade vardı.

Hakim, iki tarafı dinledikten sonra, "Bu evlilik birliğinin devam edip edemeyeceğine karar vermek için, yaşanan olayları ve tanıkları dinleyeceğiz," dedi. Çisem'in avukatı, Çisem'in yaşadıklarını ve Okan'ın sadakatsizliğini detaylarıyla anlattı. Çisem, her bir ayrıntıyı dinlerken, gözyaşlarını tutmaya çalışıyordu.

Hakim, Çisem'e dönerek, "Sayın Çisem, yaşadıklarınız gerçekten üzücü. Bu evliliğin devam etmesini istemediğinize emin misiniz?" diye sordu. Çisem, başını sallayarak, "Evet, sayın hakim. Bu evlilikte artık huzur bulamıyorum," dedi.

Yaralı Ruhların DansıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin