I picked you up when
you fell and cut your knee
I told you not to cry and
held you close to me
☂️🌧️☔Haftalar geçmişti ama üçlünün oturup sohbet ettiği, güldüğü ve birlikte takıldığı yer hiç değişmemişti. Yine beraber çatıda öğlen yemeği yiyorlardı. Koko ve İnui gülümseyerek karşılarında oturan ve sevimli bir şekilde yaşadığı bir olayı anlatan arkadaşlarını dinliyorlardı.
"Sonra ben de bir anda bağırdım eli çok soğuktu çünkü! O sırada kenarda duran kız korkudan sıcrayıp nehire düştü! Benim ne suçum olabilir burada!?"
İnui gülümseyerek meyve suyundan bir yudum aldı. Koko ise kahkaha atarak Aeri'nin omzuna yavaşça vurdu.
"Kızı sen düşürmüşsün Eri-chan hahah!"
"Yaa alakası bile yok! Seishu bir şey de!"
"Senin suçun Eri-chan."
İkili gülüp arkadaşlarıyla uğraşırken Aeri yanaklarını şişirip onlara sırtını döndü. Normalde ciddi ve kimsenin yanında böyle şeyler yapan biri değildi ama çocukluk arkadaşlarına nazı geçiyordu ve onlar onun bu hallerini çok iyi biliyordu, saklamasını veya duvar örmesini gerektirecek bir durum yoktu.
Üçü birbirinin yanında her zaman her şeyi yapabilirdi, rahatlardı."Tamam tamam senin suçun yok sadece seni kızdırmak için öyle dedik."
Koko Aeri'nin ensesini elleyince Aeri irkildi.
"Hajimee!! Ellerin çok soğuuuk!"
Kokonoi bu durum karşısında gülerek arkadaşının önüne geçip yüzüne baktı.
Yüzüne güneş vuruyordu ve utandığı - kızdığı için yanakları kızarmıştı.Akane-san gibi... utanınca hemen o beyaz teni kızarıyor ve çok sevimli kızıyor...
Aeri liseye geçtiğimizden beri bana onu anımsatıyor.."Hey! öyle bakmasana kokonat!"
Kokonoi sırıtıp arkadaşının saçlarını karıştırdı ve ayağa kalktı.
"Hadi gidelim, zil çalar birazdan."
İnui'de kalkıp Kokonoi gibi Aeri'ye elini uzattı. Aeri ikisinin elini tutup kendini yukarıya çekti ve ayağa kalktı.
•°•°•°•°•°•°•°
Aeri sınav haftası yaklaştığı için kütüphanede oturduğu masada sessizce ders çalışırken İnui cam kenarına oturmuş sakince kitap okuyordu. Aeri'nin annesiyle çok fazla sorunu vardı ve bu sorunların başında black dragon üyesi olması vardı. Annesi herhangi bir çete ile bağlantısı olmasını istemiyordu haklı olarak. Kızının bazı günler eve dayak yemiş bir şekilde gelmesi kendisini deli ediyordu resmen.
Ama kızına asla laf anlatamıyordu bu yüzden bu konuyu defalarca Kokonoi ve İnui ile konuşmuş ve Aeri'yi çete işlerinden uzaklaştırmalarını, kendilerininde uzaklaşmasını istemişti.Tabii ikili de bunu pek takmamıştı bu yüzden annesinin gözünde üçü de kötü çocuklardı ve her fırsatta üçünü azarlardı. Yinede her seferinde kapısını üçüne de açmaktan çekinmezdi, belanın içinde olan kızına sahip çıkan çocukların olması içini rahatlatıyordu.(!)
Annesi en azından ders notlarının yüksek olması konusunda kızı ile anlaşmıştı. Yoksa gerçekten kafayı yerdi.
Aeri saatlerdir çalıştığı için yorgunluktan matematik kitabının üzerine kafasını koymuş ve uyuyakalmıştı. Kokonoi geç olduğu için boşalan kütüphaneye elindeki atıştırmalıklarla geldi ve camda oturan İnui'nin yanına gidip birkaç tanesini ona fırlattı yavaşça. Sonra Aeri'nin masasına gidip tam ona da fırlatacakken kızın uyuduğunu farketti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓡𝓮𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓣𝓱𝓮 𝓡𝓪𝓲𝓷 - 𝐊𝐨𝐤𝐨𝐧𝐨𝐢 𝐇𝐚𝐣𝐢𝐦𝐞
FanfictionYağmurda oynardık, annen bizi azarladı. Kötü çocuklar olduğumuzu söylerdi. Eve gitmem gerektiğini düşündüm. Ben gidene kadar beni izledin, Kızım çok üzgün duruyordun. Düşüp dizini kanattığında seni kaldırdım. Seni yakınıma çekip ağlamamanı söyledim...