Ooh, girl, you looked so sad

16 6 15
                                    


You used to sneak me notes in class
I'd wink my eye and laugh
Those days went by so fast


☂️🌧️☔


Aeri yağmurda sırılsıklam olduğu için sıcak bir duş alıp hızlıca üzerini değiştirdi. Saçlarını kuruturken bir eline de telefonunu alıp mesajlara girdi. Üçünün olduğu gruptaki son mesaj kendisinin işinin uzayacağını anlayınca yazdığı 'beni beklemeden gidin' mesajıydı.

Onlar dışında pek fazla arkadaşı olduğu söylenemezdi. Evet tanıdıkları çok vardı ama hiç kimseyle onlar kadar yakın olmamıştı. Telefonunu bırakıp saçlarını kuruttu ve ders çalışmaya başladı. Annesiyle akşam yemeği yedikten sonra sevgilisinden mesaj olup olmadığını kontrol etti fakat mesaj yoktu, bu yüzden kendisi yazmaya karar verdi.


-Wp-

Aeri: Aşkım naptınız bugün? İkinizin de sesi çıkmadı gittiğinizden verici

Kokonoi: Bir şey yapmadık Aeri, ben eve geldim İnui birkaç işi olduğunu söyledi.

Aeri: Tamam sevgilim, sen iyi misin?

Kokonoi: İyiyim neden sordun.

Aeri: Bilmemm sanki  bir şey olmuş gibi hissettim.

Kokonoi: Yok olmadı, benim şimdi biraz işim var iyi geceler.

Aeri: İyi geceler sevgilimm🤍💫

Aeri son mesajı da yazdıktan sonra telefonunu bırakıp yatağına uzandı. Sevgilisinin bir derdi varsa kendisine anlatmasını ve birlikte çözüm bulmalarını tercih ederdi. Ama şuan için onu zorlamakta hoş olmazdı, Kokonoi anlatmak isteseydi anlatırdı bu yüzden onu zorlamayacaktı.


°•°•°•°•°•°•

H

afta sonuydu ve Aeri hayatında hiçbir hafta sonunda bu kadar sıkıldığını hatırlamıyordu. İnui ortalıkta görünmüyordu Kokonoi'nin dediğine göre bazı işleri varmış? Gerçi ona da çok fazla ulaşamıyordu genç kız. Mesajlarına çok geç dönüyordu ve buluşma planları yapamayacak kadar meşgul olduğunu söylemişti. Bugün pazar günüydü neyseki, yarın okula gideceklerdi, yoksa dayanılmazdı bu günler. Aeri planını yapmıştı, ikisine de güzelce bir hesap soracaktı.

Öyle de oldu, ikili okula geldiğinde Aeri sınıfta onları bekliyordu. Biraz geç kalacaklarını söyledikleri için Aeri erken gitmişti.

"Ya Hajime! Seishu! Ne işi bu!? Üç gündür adam akıllı konuşamadık."

Kokonoi arkadaki sırasına çantasını bırakırken göz devirdi.

"Sanada günaydınn Erii."

"Günaydın işini sonraya bırakalım bence Hajime. İkiniz ne işler çeviriyorsunuz bana anlatın hemen."

"Bir şey karıştırdığımız yok o da nerden çıktı?"

İnui'nin şaşkınca sorduğu şeyle Aeri ona döndü.

"Cuma günü okuldan sonra bir daha görüşüp haberleşemdik. Meşguliyetiniz nedir öğrenebilir miyim?"

İnui güldü ve Aeri'nin saçlarını karıştırıp sırasına oturdu.

𝓡𝓮𝓶𝓮𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓣𝓱𝓮 𝓡𝓪𝓲𝓷 - 𝐊𝐨𝐤𝐨𝐧𝐨𝐢 𝐇𝐚𝐣𝐢𝐦𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin