Okurlarım çok tatlılar bu yüzden yb yazıcamm🥺💞🎀
Lütfen yorum yazınnnn☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Jeongguk'un anlatımıyla
Bahçede bir o yana bir bu yana dolanıyordum. Kim göndermiş olabilirdi ki tanrı aşkına?
Jin doğruyu söylemiyordu. Bunun farkındaydım elbette ama bir kere sorduğumda söylemedi ise hiç söylemeyeceğinin de farkındaydım.
Bu yüzden darlamadım ama şuan bunun pişmanlığını duyuyorum çünkü eğer öğrenmezsem içim asla rahat etmezdi."Düşeceksin şimdi."
Arkadan gelen ikaz eder tonda ki derin sesle beraber takılmak üzere olduğum taşa kaydı gözlerim.
"Ah. Farketmemişim." Kendi kendime söylenerek arkamı döndüm ve V ile karşılaştım. Hemen arkasında ise Jin vardı. Bal rengi gözleri es geçip Jin'e baktım. Sorgulayıcı bakışlarımla gözlerine odaklandım. "Jin?"
"Jeon?"
"Bay Kim'in güvenliği Hyunjin diye hatırlıyorum. Yoksa yanılıyor muyum?"
Gözlerini kaçırıp tekrar gözlerime baktı.
"Evet öyleydi Jungkook ama Hyunjin görev değişimi istedi." Yalan. Yalan söylüyordu. Jin'i göreve başladığımdan beri tanıyordum. Yalan söylemeden önce gözlerini kaçırırdı hep.
"Birbirimize karşı dürüst olalım lütfen Jin.""Hadi ama ben bahçeye sizin kavganızı dinlemek için gelmedim. Bana bahçeyi gezdir Jeon." Derin sesin konuşmasıyla keskin bakışlarımı ona yönlendirdim. Bu adam benden ne istiyordu bilmiyorum ama pek hoşuma gitmiyordu.
"Bu görev bana ait değil Bay Kim. Seokjin'den rica ederseniz seve seve yerine getirecektir bu görevi" Bakışlarımı Jin'e çevirdim. "Yanılıyor muyum?"
"Yanılmıy-" Esmer tenlinin elini kaldırmasıyla sanki dedikleri ağzının içine kaçmıştı.
"Ben senden rica ediyorum Jeon. Beni kıracak mısın?"
"Dediğim gibi bu görev şahsıma ait değil efendim. Ama... Ama siz yeni olduğunuz için küçük bir istisna olabilir elbette."
Küçük bir tebessüm belirdi yüzünde.
"O zaman şu taraftaki bahçeden başlayalım gezintimize."
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Ay ben baya paslanmışım😖
Neyse nasıl buldunuzz???
Düzenli yb atmaya çalışıcammmmSizi seviyorumm💞
Bayssss🎀💐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Sunshine ¦ Taekook
FanfictionMafya Kim Taehyung işlediği suçlar yüzünden yakalandığı için şizofreni taklidi yaparak hapis cezasından kurtulup akıl hastanesine yatırılmıştır. Psikolog Jeon Jungkook mafya Kim Taehyung'un psikologluğunu yaparken herşeyi anlamıştır.