Ay hellooo nabersiniss yeni bir kurguylayım neyse
Medya:Eslem
(Biraz daha olgun duruyor bu fotoğrafta siz daha küçük hayal edin)---------------------------------------------------------
"Eslem, çık artık şu odadan yoksa babanı arayacağım!"
Bla bla bla. Wattpad okurken bile rahatsız ediliyorum bu nasıl iş be kardeşim?
Eslem bugün 60 bölümlük aile kurgusunu bitirdin ama kadın haklı şimdi.
Kes kes kes! Bir kere 50 bölümünü önceden okudum yani 10 bölüm okumuşum. O da az zaten. Abartma Nazife.
Annen yine matematik kursunu astığını öğrensinde göreyim ben seni.
Off ben matematiğe gidecek adam mıyım? Mis gibi yat evinde ya.
Ah ben kendimi tanıtmayı unutmuşum. Ben Eslem bu da iç sesim Nazife. Kendisi beni pek sever(!) Ne diyim başka? Heh buldum! 17 yaşındayım.
Tam o esnada kapım tıklatıldı. Annem olmasın diye göt korkusundan "kim o?" Dedim.
"Benim abla" dedi Eren.
"Gel veletusum benim" diye bağırmamla odaya girdi, alışmıştı artık kerata."Abla annem “Eğer ablan daha da gelmezse çok sevdiğu telefonuna 1 hafta veda eder” dedi."
"Lanet olsun ya tamam of of" diye homurdanırken dış kapının sesini duydum. HASSİKTİR
Eren ile koşarak yemek masasına indik. Evet arkadaşlar aşırı zenginiz yemek odamız falan var. Şaka şaka öyle köşkümüz falan olmasa da iki katlı evimizde yaşıyorduk "mutlu mutlu" hemde...
"Eslem!" Diye bir gürleme sesiyle babama baktım.
"Ehehehe baba" diye babama şirin olduğunu düşündüğüm bakışlar yollamaya başladım.
"Yetti artık Eslem! Bu kaçıncı matematik hocan beni yine aradı asmışsın kursunu. Okumayacaksan “Baba boşuna uğraşmayın” diyorsan bırakayım yaptığım her şeyi üniversite sinavları için millet çalışıyor bizimkisi yatıyor! Tembel ve sorumsuz olmaya başladın Eslem."
Babamın soluksuz konuşmasıyla bir kere daha halının desenini inceledim.
Harbi lan bu desen çok iyiymiş yeni mi bu halı acaba?"Baban haklı Eslem. Zaten şu aralar konuşma uslübünü ve cevap vermelerini hoş karşılamıyorum. Git getir telefonunu cezan var ayrıca soru çözmeni daha yakından takip edeceğim."
Off hayır hayır. Ayrıca ben Pinterest ve Snapchat'ten gelen mesajları silmedimki daha akşam silecektim. Umarım bakmaz. Hele bir de Instagram'a bakarsa yanarım.
Sanki telefonumda hiç bir tehdit oluşturacak unsur olmuyormuşçasına sakinlikle "Tamam alın." dedim.
Rolünü güzel oynuyorsun he.
Odama doğru yürüdüm ailem hep böyleydi alışmıştım. Annemin bana "Merhametsizsin,acımasızsın sen" dediği günleri de hatırlıyorum ya da bana tokat attığını.
Odama dalgınca yürürken şunu düşünmeden edemedim "bende karıştırılsaydım ne olurdu ki"
Hayır saçmalama Eslem! Bir kere o zaman abim Esren ve Eren ne olurdu? Esren abim avukat. Ve bizimle aynı şehirde değil İstanbul'da yaşıyordu.
"Ama" dedim işin aması vardı işte "kötü mü olurdu şimdi bir sürü abi, ikizinin olması?"
Saçmalamayı kes artık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekten Gerçek Ailem!
Teen FictionBir Wattpad okuru hastanede karıştı. Ama uyarıyorum kızımız değil abileri korksun çünkü kendisi zaten hazırlıklı. Bu kitap alışılmışın aksine gerçeğe yönelik olacak çünkü Eslem gerçek bir hayat yaşıyor. Eslem ailesiyle arası iyi olan, kendi arkadaş...