Saçmalamayı kes artık...
Odamdaki telefonu anneme verdiktem sonra yemeğe oturduk. Eren bana ‘üzülme’ bakışları atarken ona gülümsedim ve yemeğime döndüm
Babamın telefonu çalmaya başladı. Hepimiz şaşırdık. Hayır tabiki de telefonun çalmasına şaşırmadık relax olun. Bizim ailede yemekte kimsenin telefonu çalmaz.
Babam telefonu açıp kulağına götürdü "Alo, kimsiniz?" Diye sordu.
Demekki tanımadığı biri arıyor baksana. Aman neyse sen devam et dana gibi yemeye.
Defol git Nazmiye!
Tm.Öd.Bb.
Babamın gözlerinin açılması ve "tamamdır yarın orada olacağız demesiyle ona baktım.
"Bir şey mi oldu baba?"
"Eslem yemekten sonra bir şeyler konuşacağız"
Hassiktir umarım ettiğim kavgaları duymamıştır. Ay yoksa okulu astığımı
mı öğrendi off.Onu onayladım...
"Taam konuşuruz da ben bir şey diyeceğim. Yemekten sonra çiğköfte mi yesek ya?"
Annem bana güldü ve yemeğini yerken cevap verdi. Hayır umarım geri çevirmez. ÇİĞKÖFTE HAYATTIR LAN!
"Kızım yemek yiyoruz ya zaten"
Omuz silktim. banane ya..
BİR SAAT SONRA
Babam koltuğu gösterdi.
"Ne oldu peder bir sorun mu var?" Ne yapim aga? Benim doğam bu ben ciddi kalamam.
"Hemde ne sorun be kızım" diyerek oflaya babamla ciddileştim. Hadde şimdi yandık bir haltlar olacak..
"Bak Eslem biliyorum biz sürekli birlikte olan bir aile değildik. Fakat ben senin baban, sen benim kızımsın bunu unutma. Ama... Ama her şey şuan yasal süreçle yok olabilir."
Eren'in konuşması ile ona döndük.
"Baba ne diyorsun ya"
Adam haklı beyler dağılın..
"Dinleyin.. Eslem sen bizim öz kızımız değilmişsin."
Ne olduysa o zaman oldu işte. Annem yıkıldı, Eren ağlamaya başladı, babam... Hiç ağlamayan babamın gözleri doldu.
Ben ise ne mi yaptım? Aptal değildim bağırmaya başladım tabiki.
"Ne diyorsunuz siz be!? Nasıl... Nasıl olur? Baba sen demedin mi bana seni hastaneden bizzat ben aldım diyen? Anne sen dememiş miydin bana “Tamam ben sarışınım pek benzemiyoruz ama sen genini ölen teyzenden almışsın” diyen ha!?"
Babam ve annem boyunlarını eğmişti... "Hayır hayır hayır... Yalan mıydı yani?"
Dolu gözlerim ile odama çıktım.
"SİKEYİM TAMAM MI?!"
Aklıma gelen şeyle bir anda duvara baktım. Dur lan bir dakika.. lan benim kitaplardaki gibi abilerim var mıdır?!
İyi de olursa o zaman ya beni yıllar boyunca arıyan ailenin arasına düşerim ya da 'karıştırıldığım kız' ile araları bok gibi ise benden nefret eden ailenin arasına düşerim.
BİR DAKİKA...
Hasss.. lan abim de üvey o zaman! Allah'ım hep sana “Abim üvey olsa” derdim de bedduamın bana geri döneceğini hiç düşünmezdim be ya.
Her neyse şu an sağlıklı düşünemiyorum muhtemelen. Ben en iyi nerede düşünürüm? Hmm.. BULDUM! Oh hey go to the çiğköfteci abeme...
💅💅💅💅💅💅💅💅💅💅💅💅💅💅
"Abla bana bir dürüm daha lütfen!"
Şu an ne mi yapıyordum? Arkadaşlarla çiğköfte yemeye geldik benim hayatın bokluğunu konuşuyoruz tabii.
Çağan ağzı dolu tekrar konuştu:
"Vay anasını ya, kıza bak üvey çıktı bildiğin!"
Helin Çağan'ın koluna vurup "oğlum moral vereceksin kızı üzmeyeceksin gerizekalı" dedi. Tabi Çağan bana "kb asko" diyip Heline dil çıkarmayı ihmal etmedi.
"Ya konuşmayayım diyorum da Alara nerede lan?" Diye Emre'nin sorması ile Helin omuz silkti.
Emre'ye bakıp "Ya abi kız son zamanlarda durgun dün de bir şey olmuş ailesi ile o yüzden durumları karışık gelme dedim bende" diye yanıtladım.
Baran beni koluna biraz daha yaslayıp konuştu "Eslem sende fazla umursamaz değil misin be güzelim?"
"Ne yapayım amına koyayım?" Diyip pipetimden bir yudum daha aldım.
"2 saat ağladım ben Baran. Hem bak iyiyim."Tam o sırada masa titredi.
Emre "Lan o neydi?!" Diyince Çağan kahkaha attı. Emre'ye bakıp "Salak mısın Cemile? Eslem'in telefonuna mesaj geldi." deyip mekanın lavabosuna el yıkamak için gitti.
"Durun bir bakayım ben telefona"
"“My Father💋 ” kişisinden bir mesaj”"
Mesaja tıkladım. Babamdan gelmişti.. ya da Ex babam... Ama o benim hep babam olarak kalacak.
My Father💋:
Kızım, hastaneden DNA testi için aradılar eve gel hadi.
"Gençler babam mesaj atmış hastaneden aramışlar DNA testi için ben gidiyom size bays" diyerek babama yazdım.
Siz:
Tmm, geliyorum beni bekleyin.
Yazıp yola çıktım. Hadi bakalım bu yolun sonunda ne halt olacak...
---------------------------------------------------------
AY HELÜÜ!!
Nasılsınız? İyi misiniz canslar?
Sizce Yaren ne iş?→→→
Eslem karakteri iyi mi nasıl bir değişiklik yapmam gerekir size göre??→→→→
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçekten Gerçek Ailem!
Genç KurguBir Wattpad okuru hastanede karıştı. Ama uyarıyorum kızımız değil abileri korksun çünkü kendisi zaten hazırlıklı. Bu kitap alışılmışın aksine gerçeğe yönelik olacak çünkü Eslem gerçek bir hayat yaşıyor. Eslem ailesiyle arası iyi olan, kendi arkadaş...