3. Bölüm

157 22 15
                                    

Hastane odasına doğru yürürken gördüğüm çöpe yediğim tüp çikolatanın ambalajını attım. Tabikide sonra ikinciyi çantamdan çıkartıp yemeye başladım.

Kapının önüne geldik. Daren benden heyecanlı duruyor lan.

"Hayırdır oğlum? Sanarsın benden değil senden alacaklar kanı."

Daren bana baktı bir şey söyleyecek gibi oldu fakat vazgeçtiğini anladığımda kapıyı çaldım.

İçeriden girmemize dair bir komut duyunca kapıyı açtım ve içeriye bakmadan direkt oturdum.

İçeriye bakamadım... Bakmak istemedim.

Şimdi bir düşünelim tartışalım. Kitaplardaki gibi en ufak kardeşle mi yoksa sülalecek mi gelindi?

Sen nerden biliyorsun ki büyük aile olacaklarını? Hatta belkide DNA testinde üvey değil öz çıkacağım? Hayat watty kurguları gibi olsaydı ohoo!

Hissediyorum kızım ben, sen işine bak!

Kafamı yavaşça kaldırdım. Göz göze geldiğim kadına bakınca tabiri caizse göt gibi kaldım.

Hasss... Bu hanım abla bize çok benziyor.

Evet... Benziyor.

Lan kurgulardaki oluyor işte!

Yahu o kurguları ben okuyorum. Sen nasıl anlıyorsun ki böyle?

Kızım sen okuyorsan ben de okuyorumdur. Biz aynı kişiyiz anlasana.

Şu an böyle bir konuyu konuştuğumuza inanamıyorum.

Kadına baktım.

Bana değişik bakıyordu... Nasıl bakıyor diye sormayın bende bilmiyorum.

Annemlerin yanına oturdum. Sağımda babam, solumda Eren ve babamın yanında da annem oturuyordu.

Karşımdakilere baktım. Bir kadın, bir adam, Daren denilen çocuk ve bir kişi daha vardı.

Yapay bir öksürük ile dikkatleri kendine çeken doktora baktım.

Sen de herkese bakıyorsun.

Tam o anda içeriye bir kişi daha girdi.

Bu... Bu...

Bu çocuk bana niye benziyor?!

Gelen kişi de karşı tarafa oturduktan sonra doktor konuştu.

"Merhabalar efendim. Hakan ve Karahanlı ailesinin iki bebeğinin karıştırıldığından şüphelendik. Bu hastaneye yeni göreve başlayan bir kişi farketmiş. Bu yüzden de DNA testi alacağız."

Doktor cidden çok kolay konuşmuştu...

"Şuna bak ya! Ben burada ne dertteyim, adam rahat rahat konuşuyor" derken resmen fısıldarcasına isyan etmiştim.

Benim konuşmamla yeni gelen kişi bana güler gibi olmuştu.

"Gülün gülün güldüğünüz şeyler benim dramım be!"

Sus artık kızım konuştukça batıyorsun!

Doktor karşı taraftaki adama dönerek "Öncelikle sizi alalım." dedi.

Onlar kan almaya guderken karşımdaki kıza baktım.

Bakmaz olaydım!

Gözlerim kanadı lan. Tamam arkadaşlar herkesin giyimi falan kendine de... Siyah dar pantolon ve pembe tişört ne?!

Ayrıca kızım bu saç ne? Ciddiyim sarı saç güzeldir fakat aşırı ucuzluktu...

İğrenç! İğrenç! İğrenç! Cringe mafya kurgularında kaçırılan kızlara benzemiş...

Gerçekten Gerçek Ailem!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin