Teyzemgil , anneannemgil babaannemgil gibi -zaten Berragil hariç başka bir yerde kalmama imkan yok- yerlerde kaldigimda yatakta döner dururum...
Ama burda pek öyle olmadı..Kafayı koyar koymaz, Berranın bir kaç sorusuna "evet" yada " hayır" gibi kısa cevaplar vererek uyudum...Sabah gözlerimi evdeki gibi gözüme zorla giren güneş ışığından sebeble açmadım...birden bire uykumu almış dinç birsekilde yatagin icine oturup gece yatarken ki saçima bagladigim lastiği aramaya başladim..Berranin homurtusuyla dönüp ona baktigimda yastıgın üzerinde oldugunu fark eder etmez alıp saçimi bağladım..
Berra horul horul uyurken acaba assagi insem mi ki diye terettüt ederen saatin daha 7 oldugunu fark ettim....
Noulucak ki canim üzerimi giyinip ev halkı kalkana kadar arka bahcede otursam...
Berraya sormayi karar verdigimde dürtükledim.
"Berra ! Berraa"
Yok bu böyle dürtüklemeyle uyanicak gibi deyil.
"Yaa berra" dedim sesimin cok cikmamasina dikkat ederek..
"Hıı" dedi uykulu uykulu
"Kızım şükür ya öldün sandım"
"Saat kaç ya " dedi arkasini dönerek sesini bile zor duyarken bi de arkasini dönüyodu
"7" dedim fisiltiyla..bir süre bekleyip ses gelmeyince dürtükledim
"Ya Berra kalksana"
"Oo kargalarım ötmeden uyanmam imkansız" dedi..Ne kargası be?
"Neden bahsediyosun" dedim..oflayarak...gecenin sonunda da böyle olmustu saçma saçma cümleler kurup kendi kendine gülüyodu..simdi allahtan gülmesi yok..sabah sabahta gülerse zaten..
"Ben biraz arka bahçede otursam olur mu?" dedim kolundan destek alip yüzünü görebilmek icin öne eğildim...
"Hı hı" dedi...
"Rahatsız etmem demi" dedim daha cok egilerek ....geven kafasini kaldirip "oof hazal kimi rahatsiz edicen ? Hem bu satte kimse uyanmamistir..Şimdi beni rahat birakirsan" dedi ve basini yastiğa koydu "kargalarimin sesleriyle uyanmak istiyorum gelirler zaten birazdan " dedi..
"Aman iyi ya" diyip ayağa kalktim... Sırt çantamdan yeni kiyafetlerimi çikartip giyindim...Telefonumuda alarak ki odanin yaninda ki lavaboya gittim..yüzümü iyice yıkadıktan sonra kurulayıp çıktım...Kimseye görünmemek icin hizla assagi indim...salona gittigimde bahçe kapisini acip kendimi disari attim..
Ooh be !!! Temiz hava...
Ev orta boyda olmasina rağmen arka bahcede büyük bir havuz var....Ailecek vakit gecirebilmek , yeşilligin ve havanin tadini cikarabilmek icin hasırdan şık oturma takımının manzarayi gösteren yanına oturuyorum...Yüksekte oldugu icin gece ki sogukluktan eserler var...Hala hava üşünücek kıvamda...Berra alıştıklarını söylemisti...Üzerlerine kalın bir seyler yada şal almadan dısari cikamiyolarmis...Bence burada ki evler emekli olmus coluk cocugu evlendirip kafa dinlemeye gelenler, yada sehrin karmasasindan uzaklasip bir iki aylığına kalınıcak yerler...Kadın ve erkek ikisi calıştığı halde oturulucak yer deyil..Yani bizimkiler istemezdi..
Elimin içende öten bildirim sesiyle Telefonuma bakiyorum..Kiliti açip hizla tusladigimda bu saatte özelliklede hafta sonunda benim gibi hangi manyagin erken kalkip bide bana msj atmasini merak ederken Anil oldugunu fark ediyorum..Kimden: Anıl
Günaydın
Kime: Anıl
Günaydın
Erkenci olmasina sasirmistim..Ne biliyim o da herkez gibi yorucu hafta sonundan sonra yatıyordur diye tahmin ettim..Ekranı kapattip gözümü havuzda gezdirmemle tekrardan bildirim sesinin gelmesi bir oldu
Kimden:Anıl
Hmm erkenciyiz
Kime:Anıl
Bugün böyle
Kimden:Anıl
Uyuyosundur diye msj atmak istemedim ama canımın sıkılması sınırları zorluyunca atıyim nasıl olsa cevap gelmiycek dedim :)
Kime:Anıl
Yanılmışsın :)
Kimden:Anıl