Peter Parker (Örümcek Adam)
"Nasılsın böcek?" diye sordu ensemdeki bir ses. Aniden ürperdim ve arkama döndüğümde korktuğum şey başıma geldi. O tam karşımdaydı...***
"Defol git, Doktor Octavius!" diye bağırdım mekanik kollardan kaçarken.
"Böceklerin bu kadar ağlayıp sızlandığını bilmiyordum." dedi Manyak Doktor alayla.
"Ben böcek değilim! Örümcekler eklem bacaklıdır! Ben sana balık diyor muyum, Doktor Yumuşakça?"
"Yumuşakça mı? Sen benim vicdanlı biri olduğumu mu söylüyorsun?" dedi Doktor Yumuşakça.
"Dedi kendine doktor diyen ama gram biyoloji dersi almamış adam."
***
"Peter... Peter... PETER! PETER, SES VER! NEREDESİN!" diye bağırdı uzaktan gelen bir ses göz kapaklarıma zar zor karşı koyarken son duyduklarım bunlardı...
Tony Stark (Demir Adam)
Okulun bitiş saatinde Nick saçma bir görev vermişti. Soyulan bir mücevher fabrikasına gidiyorduk ve aniden Wanda aradı."Ne var Wanda? Göreve gidiyoruz şu an meşgulüm."
"Tony... Peter, onu hiçbir yerde bulamıyoruz. Arkadaşları da ortalıkta yok. Aradım ama açmadı..." dedi Wanda'nın endişe dolu sesi.
***
"Tony, sana söylemem gereken bir şey var." dedi Nick Fury.
"Ne? Ne söyleyeceksin?"
"Peter Parker, aslında..." bir süre hat kesildi ve geri geldi. "... oğlu..."
"Kimin? Kimin oğlu? Nick, cevap ver!" desem de telefon suratıma kapanmıştı.
***
"Peter... Peter... PETER! PETER, SES VER! NEREDESİN!" diye bağırabildiğim kadar bağırdım ama etraftaki makine sesleri dışında hiçbir ses yoktu...
EVVEET! BUNLAR BÖLÜM HAKKINDA SPOİLER. NEDEN Mİ ÇÜNKÜ YAZARINIZ SIKILDI VE BÖLÜM GELENE KADAR MERAKTAN ÇATLAYIN İSTİYOR (herkes bana yapiyordu sira bende ahahahhahaha)
NOT: YAPTİKLARİMDAN PİSMAN DEĞİLİM. AKLIM HALA YAPMADIKLARIMDA. HER AN HER ŞEY OLABİLİR.