9- CU BÖLÜM KARŞILAŞMA

252 7 2
                                    

"ABİ BAK KİM GELDİ "- diye bağırdı Aysu gelen Amir ve Aysunun hayatini kurtaran adam  Arif babaydı .
" Hoş geldin baba "- dedi genç adam  ve karşılıklı oturduk

Aysuda yanılarındaydı a sinavlar bitmişdi diye abisiyle ilgilenmek istiyordu yine Londurada dönecekdi ."Aysu kızım sen nasılsın "-diye sordu yaşlı adam "İyiyim baba şükürsen nasılsın " diye sirdu Aysu "İyiyim kızım şükür bende iyiyim "- dedi yaşlı adam Aysu ve Amire bakıp Amiri bu işlerin başına geçirmeseydim ne olurdu derdi . Onları belanın elinden almışdım  diye düşündü adam  nasıl bi vahşet karşılayacakdı onları













    ☆★☆★☆★☆★☆★

Amir yanında bi kızla eve geldi . Kız hamileydi soracakdımda ya sen kimsin derse diye çekiniyordum ama kimdi bu kız ya bide Amir onunla baya ilgiıeniyordu acaba sevgilisimi sevgilisiyese benim burda ne işim var .

Ben kendi kendimi sorulara boğarken Demir abi kapıdan içeri girdi . Onunda yanlnda bi kız vardı noluyor ya bu kızlar kim diye içim içimi yiyordu .

"Mine sen Aysuya baka bebek ve Aysu nasıl "-dedi Amir oh paşam sen beni  buraya getir seviyorum de sonrada bu kızlar  .

Demir abi bu halimi anlamış olacaki eyilerek kulağıma "Aysu Amirin kardeş "- dedi  bi dakika kardeşi olduğundan benim şimdi niye haberim oluyor ya , daha önce bahs etmemişdi .

"Amir abi hanımefendinin durumu iyi ama dikkat etmesi lazım yemeyinede hareketlerinede fazla stres yasak ve iyi beslenmeli .
Bebek erken gele bilir o yüzdende tetikde olmalıyız "- dedi mine Amirde Aysuya

"Aysu bak Mineyi duydun dikkat edeceksin " dedi

"Tamam abi dikkat ederim " dedi a
Aysu  , Aysunun bu tatlı halı komikdi acaba bebeyin babası nerdeydi .

Ben neden burda kazık gibi dikiliyorum ya diyip Amirin yanına gittim Amir kardeşine sarılmış saçıyla oynuyordu .bemde Demir abiyel onları izliyordum  Mine denilen kızda Amirle konuşuyordu .

"AMİR AXİNDOV İN AŞAĞI LAN "-Diye biri bağırmaga başladı .
Amir hizla yerinden kalkdi ."Mine ,Aysu ,Asel asla dışarı çıkmayacaksiniz "- dedi ve  Demir abiyide alip aşağı indi bi anda Aysu yerinden kalkdı bende gidecem diye tuturdu .Mine ve ben durdurmaya çalışsakda gittmişdi bile Mineyle bende hızlıca arkasindan gittik .









♧♣︎♧♣︎♧♣︎♧








Aşağı indiyimde karşımda Ateşi görünce şaşaırmışdım yılların kini vardı gozlerinde .

"Ne bağırıyorsun eşeyi kayb olmuş çoban gibi burdayım işde "- dedim oda sırıtarak "Vay vay kimler var burda kardeşini satan Amir Axındov " dedi yıllar önceki hatayıdı onları bırakmam sonra arasamda bulamaışdım ama Ateş hala bana kinliydi .

Kalp YarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin