10 cu bölüm

152 6 0
                                    

"Ne boşanması Mari ,çıkar aklından boşanmanı " 

"YETER, İSTEMİYORUM BU HAYATI " diye bağırmışdı o bağırınca bende sinirlendim .

Çenesinden tutup biraz sıkdım "Senin ses tonun biraz yükselmeyemi başladı acaba " didim dişlerimi sıkarak gözleri dolmuşdu bile ama umursamadım .

"Zırlamayı kes ve boşanmayı unut "

"Boşanmak istiyorum, zaten neden insan sevmediyi birini yanında tutarki " dedi ağlayarak kol düymelerimi düzenlemeyi bırakıp yanına gittim .

"Boşanmayı unut "

"BOŞANICAM, ANLADINMI ATEŞ LAV BOŞANICAM " dedi  ve yatakdan kalkıp aşağı indi "Bu neydi şimdi ya off "

İç ses öküzsun Ateş, bi özür dilemek yerine yapdığına bak

Vallahi bu sefer haklı bu iç ses

Kol duymelerimi düzeltip aşağı incekdim merdivenlerdeyken telefonum çaldı arayan Mineydi .

*Alo *

                    "Alo "

*Abi , kızı bula bildin'mi ?*
                          

                  "Evet buldumama          
                              hala kırgın "

*Yani abi  haklı sanki *

           "Off Mine  ben ne yapıcam "

*Yani abi bu sefer bitti qaliba  * dedi

      
     " Off Mine ağzından yer alsın "

*Tamam tamam ,ben şimdi kapatmam lazım hastam geldi ,sonra konuşuruz bay *

       "Bay bende seni görmeye hastaneye gelicem "

*Tamam * diyip kapatı

Aşağı indiyimde Mari telefonla ilgileniyordu masaya bakdım

"Kahvaltı hazır diyil'mi  "

"Yok hazırlamadım "

Off kavga etsem dahada büyüyecekdi mevzu o yüzden kavga etmedim ve çeketimi alip çıkdım .

Minenin yanına gidecekdim ,ordanda Amirin yanına .

*Hastahane  *

Arabadan inip hisla hastahaneye girdim danışmana Minenin odasını sordum .

*Dr. Mine hanımın odası nerde acaba *

"2 ci kat  234ci oda * - dedi

*Teşekürler * deyip 2 ci kata çıkdım .

2 ci kata çıkdığımda Aysuyu doktorla konuşuyordu .Hamilelik yakışmışdı  , doktorun yanıdan ayrılıp önde yürümeye başladı beni görmemişdi .

*Şey  dr .Mine  hanımın odası ne tarafda acaba * diye birine sordu benim gibi Minenin yanına gelmuşdi .

   
                               *İrelide *

Kalp YarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin