12 Cİ BÖLÜM

21 3 3
                                    

"Yaa Can, sen ben uyurken benimi çekiyorsun ? " 
"Cannn buraya gel öldürecem seni  kaçma gel buraya "
"Can bizimde kızımız olsun'mu ? "
"Cann seni seviyorumm "
Aysunun seni kahkahası gözleri herşey gözümün önüne geliyordu .
Ben bıkın bir şekilde Aysunun baş ucunda uyanmasını bekliyordum. Solgun yüzü ,kurumuş dudakları canımı çok yakıyordu ." Ay işığım, artık uyansanmı böyle uyumak sana hiç yakışmıyor be ay işğım " dedim ve saçını okşamaya başladım ve saçını öpüp odadan çıkdım kapıda Amirle karşılaşdık, bizi izlemişdi qaliba, Aysu bu hale geldiyinden Amirde baya çökmüşdü 1 hafdadır her gün benimle bu kapıda ama ne o benimle bir kelime konuşuyor nede ben onunla birbirimize düşman kesilmişdik bazen kavga ediyorduk hastaneden kovulmaya kadar gitmişdik ama hastahane benim diye hiç bir şey yapamadılar .

"Can bir dakika dururmusun" dedi ve Amir kolumu tutu kaşlarımıçatım bir ona birde tutugu koluma bakdım ve kolumu çekdim "Ne konuşacaksın" dedim ciddi bir tonda ben sinirliydim Amirse bana nisbeten çok sakindi . ben onun konuşmasını beklerken o ilk önce bogazını temizledi, sonra duruşunu düzeldi . "Aysuyu burdan götürecem" dedi bu lafı duymamala ona bakdım "Ne demek götürecem, ben buna asla izin vermem Amir Axındov ,iki dünya bir araya gelse Aysuyu ve kızımı bırakmam "dedim ve ordan ayrıldım yeni dogan ünütesinn önüne geldim küvezde olan minik kızıma bakdım ,kendi halinde haraket ediyordu . pencereye yakınlaşdım ve elimi pencereye koydum, o odaya girmemiz yasakdı . O yüzden anca dışarıdan izliyorduk, ama bu gün kavuşacakdım hemşireler ve doktorar son müayineni yapıyordu .

"Kızım ,ay parçam, sen gülüyomusun" dedim hemşire kucagına alıp yanıma getirdi . Ve kucagıma verdi kucagımdaki minik bebeye bakdım çok küçükdü ve güzeldi melek gibi yüzüne yaklaşdım ve öpüp kokladım yüzüm o minik yüzüne deyince sakalarım batmasından rahatsız oldu ve yüzünü ekşiti bu durumu çok güzeldi .

Gülümsedim ve Aysunun odasına dogru gittik, yogun bakım kolidorunda Asel ve Amiri gördüm Amir Asele sarılmış aglıyordu . Bir anda kalbim sıkışdı ,hemen Aysu olan odaya dogru gittim .
Mine ve diger doktorlar odadaydı . Ölüm saati 1 30 dedi bir doktor ,bu laf kalbimdeki sancının acısını dahada artırdı .

Doktorun yanındaki hemşire çekilince,  doktorun beyaz örtüyü Aysunun yüzüne kapatmak istediyini gördum hemen" SAKIN" diye bagırdım, herkes şaşkınca bana bakıyordu . "Bey efendi napiyorsunuz "dedi bir doktor, sinirle ona döndüm" ASIL SEN NAPDIGINI SANIYORSUN, O ÖLMEDİ O ASLA BENİ KIZIMIZI BIRAKMAZ ANLADINIZMI "diye bagırdım ,benim bagırmamadan korkmuş olacaki minik kızım aglamaya başladı . kucagımdaki duruşunu düzeltip kendimi yere bırakdım, ilk kez aglıyordum sevdiyim kadın için onuda kayb etmişdim .

Minenin bebek için geldiyini fark edince elimle dur işaresi yapdım, durdu aglayan gözlerine bakdım "Mine ö ölmedi benim sevgilim ölmez ölemez o daha kızını görmedi ." dedim Mine ve Ateş yanıma geldi. Mine usulca bebeyi kucagımdan aldı .

"AAAA UYAN, ÖLEMEZSİN BUNU BİZE YAPAMASIN UYAN HADİ NOLUR UYAN BEN SENSİZ YAPAMAM diye bagırım ve Aysunun elini tutup öpdüm" Hadi uyan be avukat hanım ,sensiz olmazki "dedim elini hala tutuyordum Mine, Mari ,Ateş, Asel, Amir ve bebeyimiz hepsi arkamdaydı . Biz bakıyorlardı bir yandanda aglıyorlardı .

Başımı kaldırdım Aysunun kurumuş dudaklarına ve solmuş tenine bakdım ,o sonsuz uykuya dalmışken ona bunu yapanlarda yaşamayacakdı . "Sana sözüm olsun ayişıkım bunu bize yapana kan kustuacam "dedim ve gözümdeki yaşları serbest  bırakdım, yüzümden akan bir damla yaş Aysunun sag gözünün üzerinr düşdü o an gülümsedim içimde buruk bir gülümseme vardı . Bende onu hep sag gözünden öperdim ilk, yine aynısını yapdım ama bu sefe sondu . Bu sefer ,son onu gözünden öpmeyim olacak .

Yaklaşdım ve "Sana ölüm hiç yakışmadı be güzelim mahşerde beni bekle olurmu "dedim ve ilk sag sonrada sol gözünden öpdüm tam kalkacaken Mine çıglık attı "AYSU PARMAGINI OYNATIIII" dedi Ne dedip ve sevincle ona döndüm evet gercekdende hareket eti yavaş yavaş gözlerini açıyordu . Allahım sana şükürler olsun dedim ve sevincle ilk Amire sarılmışdım hemen ayrıldım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 5 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalp YarasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin