*************Olek**********
Po wypadku o dziwo mój organizm szybko się zregenerował i po miesiącu powoli wróciłem do treningów ,nie rozumiałem tylko dlaczego Jagoda zachowywała się dziwnie kiedy w pobliżu był Norbert i kiedy pytałem się jej ona szybko zmieniała temat i nic z tego nie rozumiałem ,największym dla mnie szokiem było to kiedy z dnia na dzień Norbert podpisał kontrakt z klubem we Włoszech ,przecież z tego co mówił chciał zostać jak najdłużej w Polsce i nie miał w głowie to aby wynieś się z Polski a naciskał klub aby zgodzili się aby wyjechał jeszcze w tym miesiącu żeby mógł przenieś się do Włoch ...............
*****Jagoda****
Nie umiem wymazać Norberta ze swojego życia ale wiem że gdybym wdałabym się z nim w jakiś romans nigdy bym sobie tego nie wybaczyła i wiem że straciłabym wszystko na co pracowałam i to co zbudowałam z Olkiem przez te wiele lat bycia razem .Czekam na Dominikę przed przychodnią ponieważ poszła musiała być dziś na badaniach a Tomek był na meczy wyjazdowym , stoję oparta o samochód i czerpię z wiosennych promień słońca i nagle czuję na sobie kogoś wzrok i wiem że to on i kiedy nasze oczy się spotykają moje ciało sztywnieje,a w jego oczach widzę smutek , oboje wiemy że jego wyjazd jest najlepszym sposobem na to wszystko chodź brakuje mi go jako osoby ponieważ dał mi wiele wsparcia kiedy Olek był w szpitalu ,bylibyśmy super przyjaciółmi lecz on chce czegoś więcej a ja kocham Olka i wiem że chce spędzić z nim resztę życia,Norbert mi macha i wsiada do auta i odjeżdża z piskiem opon a ja czuję ulgę...............
********Norbert*********
Chciałem bardzo aby Jagoda mnie pokochała lecz widziałem jak patrzy na Olka i jak się nim zajmuję ,myślę że gdyby Olka nie było to bym stworzył z nią kochająca się parę lecz nie w tym życiu i chodź nie ukrywam że chciałem zniszczyć ich związek to wiem że nie jestem taką osobą,źle bym się czuł gdybym miał z nią romans ,nie jestem taką osobą aby takie rzeczy robić , wbijam nawigację do Włoch i wiem że tam zacznę nowe życie i o tym wszystkim zapomnę a przede wszystkim o pragnieniu aby mieć dla siebie Jagodę.......
Koniec
CZYTASZ
Nigdy nie wiadomo co się wydarzy
Short StoryKiedy Olek Śliwka ma poważny wypadek samochodu i zostaje utrzymany w śpiączce farmakologicznej , Jagoda narzeczona Olka czuję jak jej świat w jednej chwili się zwala jak domek z kart ,jest w szoku kiedy tylko jedna osoba jest przy niej każdego dnia...