ikinci karşılaşma

49 21 14
                                    

🌼Tekrardan herkese merhabaaa üçüncü bölümle karşınızdayımm bu bölümü biraz daha gizemlerle dolu yapmaya çalıştım umarım beğenirsiniz hadi geçelimm 🌼

Kızların beni bırakıp gitmesiyle çok sinirlenmiştim ve üstünden baya vakit geçmişti hâla daha gelmemişlerdi. Bana bir şey alıp almamaları çok önemli değildi fakat Ceren daha iyileşmemişken neden dışarı çıktı bunu anlamış değildim. Hızla elime telefonumu alıp Ceren'i aramaya çalıştım ama sürekli "hat meşgul" diyordu. Tabi ya Ceren kaza yaptığında telefonunda kırıldı. Belkide bu yüzden onlarla gitmişti. Bende Gece'ye mesaj atmaya karar verdim.

Ben
Gece neredesiniz
mesajlarıma bakın
bak Gece cidden sıkıldım Ceren nerede
onun dinlenmesi gerekiyordu
neden dışarı çıkardınız mesajlarına bakın!!

Gece🌹
Yıldız sakin ol
Ceren bizimle ve güvende
Kızı yemeyeceğiz sakin ol
Onunla yeni hat ve kıyafet falan aldık

Ben
Beni neden almadınız
Uyuyodun o yüzden almadık falan demeyin
Çünkü siz beni hafta sonunda bile
Canınız sıkılınca öylesine uyandırıyordunuz.

Gece🌹
Öfff Yıldız amma abarttın geliyoruz
Senide uyandırmadık işte ne olacak
Bir salmadın bizi

Ben
Görüldü.

Şimdi bu kıza sinir olmakta haklıydım. Bugün benim mezuniyetim vardı ve ne giyeceğimi bile bilmiyordum. Bu yetmezmiş gibi bir de kızlarla uğraşıyordum. Cidden büyük bir sabrım vardı.

Yoktu işte giyecek bir kıyafetim bile yoktu. Kıyafeti geç kendime bir kuaför bile ayarlayamıyordum. Kendi kendime isyan ederken kapının çalmasıyla kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıyı açtığımda kargocuyla göz göze geldik. İyide ben bir şey sipariş vermemiştim büyük ihtimalle kızlarındı.

"Yıldız hanım siz misiniz?"

"Evet benim" kargoyu bana uzattı

"Buyurun bu kargo sizin"

"Bir yanlışınız var çünkü ben kargo sipariş vermedim." Kargonun üstüne baktı ve bana

"Üstünde sizin isminiz yazıyor." Daha fazla ısrar etmedim ve kargoyu alıp kargonun bana geldiğine dair kağıdı imzalayıp içeri girmiştim.

Bu kargo kimd gelmiştiki kargonun üstündeki notu görünce hemen elime aldım ve okumaya başladım. "Öncelikle bu güzel elbisenin senin gibi bir güzelliğe yakışacağına eminim bu benden sana mezuniyet hediyem umarım sınavında başarılı olursun beni mezuniyetinde göreceksin fakat asla tanıyacamayacaksın."

Gizli Hayranın

Küçük not elimden yere düşmüştü ve ben şoke olmuştum. Sonuçta ben bir ünlü değildim evet instegram hesabım vardı fakat asla takipçelerimden biri bile evimin adresini bilmiyordu. Büyük ihtimalle okuldaki arkadaşlarımdan birisinin şakasıydı. Paketi açtığımda içinden diz kapağıma kadar gelen papatyalı askılı bir elbise çıktı. Bu elbise çok güzeldi. Güzel olmasına güzeldi ama benim papatya sevdiğimi nereden biliyorlardı. Ben kimseye bunu söylememiştim. Fazla vaktim olmadığı için bunu düşünmedim.

Kızların geleceği yoktu bende hazırlanmıştım. Aslında bu elbiseye giymeyecektin fakat başka giyecek elbisem olmadığı için mecburdum. Çok değişik bir şekilde elbiseyi giydiğimde üstüme tam oturdu ve çok güzel durdu. Saçımı düzleştirip arkadan küçük papatyalı tokamla tutturmuştum ve ben bu modeli kendime çok yakıştırıyordum.

Son Aşk~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin