HALAND
"To dušo, to!"
Jebena usta. Bolje da sam ih zapušio kurcem nego što slušam ovo njeno glumatanje. Nisam blizu, ali čekam, možda ću uspeti.
"Dosta priče."
Pustim je još malo da naskače na mene, ali me nervira što opet ja moram sve da radim. Mislim da će ovo biti kraj našim viđanjima. Povučem i skinem je sa sebe pa okrenem onako kako volim. Posebno volim ovu pozu, daje mi moć, daje mi kontrolu. Kad se zakucam, čim nađem njenu g tačku osećam kako mi se jaja pune. Bože, to je to, kako volim ovaj seks.
"Hal, blizu sam."
"Ne još!"
Neće moći, ne još. Grubo je povučem ka sebi.
"Ne još doktorice Mils, da nisi svršila dok ti ne kažem."
Nabijem je odpozadi jureći vrhunac. Volim da produžim užitak , tako da je ostavim bez istog.
"Jebi se."
"Upravo te jebem dušo."
Volim pseću pozu, tako se osećam dominantan. Sve više, jače guram i osećam kako mi se bliži vrhunac i to razorni. Kada ona krikne opustim se i ispraznim. Ispod mene Grejs drhti i vrišti od sopstvenog vrhunca.
"O Hal, najbolji si."
"Šteta što to ja ne mogu da kažem za tebe."
Osećam se malo lakše, ali ne želim drugu rundu. Već razmišljam šta sve treba danas da završim. Grejs se opružila na krevetu verovatno čekajući još.
"Slobodna si. Ako mi bude trebala seansa pozvaću te."
"Ti si kreten znaš li?"
"Pa ipak mi stalno dolaziš..."
"Ti mene zoveš kad imaš epizode."
I opet ista priča. Grejs je dobra jer je plaćena da sluša. Ako posle toga padne i neki seks za mene je to onda pun pogodak.
"Naravno doktorice kako ti kažeš."
"Haland, moraš da se suočiš sa gubitkom."
"Bože Grejs, upravo smo se jebali. Ne soli mi pamet."
Grejs zovem da sluša i da mi neki korisni savet ili lekove koji mogu da mi pomognu.
"Sama se isprati. Moram u kancelariju."
Iako su i moja braća doktori, nikad im ne govorim o sebi. Previše je toga i previše je prošlo da bih ih opterećivao. Mogu sam da se nosim. Čim se obučem pređem iz stana u kancelariju odakle vučem sve konce. Uglavnom vreme provodim ovde. Kuću gotovo da više i ne koristim. Kako sam specijalizirao i ispekao zanat otvorio sam svoju praksu za plastičnu hirurgiju i sad ubiram plodove svog rada. I novac takođe. Šta ljudi sve ne daju ne bi li nešto uradili na sebi, pa to je čudo. Čak iako im te intervencije u 90% slučajeva uopšte nisu potrebne. Ja nisam tu da im govorim treba li im to ili ne, ja sam tu da im ispunim svaku želju.
"Doktore Skot, traži vas ponovo gospođa Lejn."
"Džena, još jednom ću ti reći. Ponašaj se kako dolikuje sekretarici u jednoj ovakvoj klinici. U suprotnom odletećeš odavde brzinom svetlosti."
"Izvinite doktore, samo...bila je pre dva dana."
"Jeste, možda ima neka pitanja."
"Baš. Sto posto hoće još nešto da uradi sa sobom. Ne zna šta će više od para. Što ne da nekom kome trebaju?"
Nažalost, ovo je naša svakodnevica. Međutim, oguglao sam jer radim samo sa bogatom klijentelom. Svi koji uđu na moja vrata to mogu i da priušte. Retko kad ne možemo da se dogovorimo. Možda će upravo sad to biti slučaj, jer gospođu Lejn sam pre samo dva dana botoksirao.
ESTÁS LEYENDO
HALAND, braća Skot #1
RomanceMuškarac sa prošlošću Žena bez lica Haland Skot uspešni je i traženi doktor. Svoju specijalnost koristi da dobro naplati svoj rad. Uživa da drugima uzima novac u zamenu za sve što zatraže od njega, jer nema šta on ne može da napravi od tela i lica...