Ömer dönüp Kıvılcım'a baktı ve onunla göz göze geldi. İkisininde gözlerinde hüzün vardı.
Kıvılcım odalarına girdikten sonra Ela'yı yatağa yatırdı.
K: Neren ağrıyor kızım? Söyle.
Ela halsiz bir şekilde omuzlarını yukarı aşağı yaptı.
K: Niye böyle oldun ki birden bire?
Kıvılcım kızının birden değişen haline anlam veremiyordu. Havuzda mı üşüttü diye düşündü. Ateş ölçeri çıkarıp ateşini ölçtü. Ateşi yoktu.
Yanına oturup sarıldı, saçlarını okşadı.E: Меня тошнит. (Midem bulanıyor.)
K: Hadi banyoya gidelim.Kıvılcım kızını banyoya götürdü.
O sırada Melisa Ömer'in gömleğinin düğmelerini açıyordu. Ömer'in telefonu çalınca Ömer cebinden çıkarıp arayana baktı. Fatma arıyordu. Melisadan uzaklaşıp açtı hemen.
Ö: Efendim
F: Alo Ömer nerdesin?
Ö: Oteldeyim, ne oldu?Fatma'nın sesi biraz telaşlı geliyordu.
F: İyi misin sen?
Ö: Evet de, neden soruyorsun? Bir şey mi oldu?
F: Biz hastanedeyiz. Can ile Aslan zehirlendi.
Ö: Ne?!
F: Evet. İyiler şimdi merak etme.
Ö: Ben geliyorum hemen.
F: Yok ben senden başka bir şey rica edecektim.
Ö: Söyle.
F: Şey Kıvılcım ve Ela'yı yoklayabilir misin? İyiler mi? Bizim otelden bayağı bir kişi zehirlenmiş, hastanedeler şimdi.
Ö: T-tamam, bakarım ben şimdi.Ömer telefonunu cebine koyduktan sonra hemen düğmelerini kapatmaya başladı. Asansörde çıkarken Kıvılcım'ın Ela'nın ateşine baktığını görmüştü. Acaba onlar da mı zehirlenmişti? Hemen onları gidip görmeliydi.
M: Aa nereye?
Melisa ona sarılmaya çalıştı.
Ö: Benim acil çıkmam lazım.
M: Ben ne olacağım?
Ö: Evine git Melisa bugün gelmeyeceğim.Ömer ceketini de alıp dışarı çıktı. Kıvılcım'ın kaldığı odaya yaklaşıp kapıyı çaldı. Az sonra Kıvılcım gergin bir şekilde kapıyı açtı.
K: Ö-ömer?
Ö: İyi misiniz?İçeriden öğürme sesleri gelince Kıvılcım banyoya koştu, Ömer de arkasından. Kıvılcım Ela'nın yanına eğilip saçlarını tuttu. Sonra onu lavabonun tezgahına oturtup yüzünü yıkamaya başladı.
K: Ela iyi değil deminden beri. Üşüttü galiba.
Ömer havluyu alıp Kıvılcım'a verdi.
Ö: Üşütmemiş, zehirlenmiş.
K: Ne?
Ö: Can ile Aslan da zehirlenmiş, hastanedeler.Kıvılcım dondu kaldı.
Ö: Hastaneye gitmesi lazım Kıvılcım.
Kıvılcım zar zor Ela'yı kucağına alıp odaya girdi. Ela'yı yatağa uzattı.
K: B-ben Kayhan'ı arayayım.
Kayhan açmayınca, tekrar aradı.
K: Aç şunu Kayhan!
Ö: Arama boşuna, meşguldür o şimdi.
K: Nerde ki?
Ö: Bardaydı en son. Kimlerle olduğunu söylememe gerek yok herhalde.Kıvılcım ne yapacağını bilemedi telefonunu çantasına attı.
K: Tamam, taksiyle gideriz.
Ö: Ben götürürüm sizi, hadi gel çıkalım. Vakit kaybediyoruz.Kıvılcım Ela'yı kucağına aldı, çantasını da almaya çalışırken sendeledi. Ömer bunu görüp yanına gitti hemen.
Ö: Ver bana Ela'yı.
K: Gerek yok, ben tutarım.
Ö: Düşüreceksin şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Seçim
Romanceİnsanlar kaderleri yüzünden değil, Yanlış Seçimleri yüzünden mutsuz olurlar.