Namjoon
Jin'in mesajı ardından koşarak bahçeye çıkmıştım. Neden bu kadar endişelendim bilmiyorum ama onu dünyadaki tüm kötülüklerden korumak istiyordum. Bahçeye çıktığımda bir bankta oturmuş dizlerini kendine çekmiş oturan Jin'i gördüm. Yanına oturdum. Sarılsam yanlış anlar mıydı? Ne anlarsa anlasın şu an sarılmaya ihtiyaçı vardı. Otururken sarıldım sıkıca. Belini okşadım ve "Tamam ağlama ben burdayım!" dedim. Bana baktı. Ağlıyor muydu? "Hyung sen de gitme lütfen!" dedi. "Tamam bak ağlama gitmiyorum hiçbir yere ben burdayım." dedim. "Söz mü hyung?" dedi gözlerime baktı. "Söz!" dedim düşünmeden. "Hyung bana yalan söylemezsin değil mi?" dedi. "Asla!" dedim. O an bir söz verdim kendime Jin'i bu dünyada ki tüm kötülüklerden koruyacaktım. "Hyung annem bana geleceğim bekle beni dedi ama gelmedi hyung beni yalnız bırakıp sevdiği adamı kurtarmak için ateşe atladı. Sevmek bu mu hyung Sevmek yalnız bırakmak mı?" Düşündüm bir an "Sevmek her an yanında olmaktır.Sevmek korumaktır!" dedim. Jin'e neden derse girmediğini sordum. Derse girmek istemediğini söyledi. O sırada kolundaki kızarıklık çarptı gözüme "koluna Ne oldu?" dedim. "Mark denen birinin gay olduğum için saldırısına uğradım." dedi "Ne zaman oldu bu?" dedim "Biraz önce!" dedi. O Mark'ı öldüreceğim. Jin'e döndüm ve pansiyona "gitmek ister misin?Ben senin için izin alırım!" dedim. Sadece kafasını salladı. "Benimle gel!" dedim ve ayağa kaldırdım onu.
Jin
Namjoon hyungun kalkması ile bende kalktım ve onu takip ettim. Müdürün odasına geldik. Namjoon içeri girdi. Beş dakika sonra yanımdaydı. Beraber pansiyona doğru illerledik. Yoldayken bana döndü ve "Jin ailen olmama izin ver!" dedi ve devam etti "seni her şeyden herkesten korumama izin ver!" dedi. "Beni asla hayal kırıklığına uğratma hyung sana güveniyorum!₺ dedim. Yüzündeki mutluluğu görebiliyordum. Çok sevimliydi bana karşı bende gülümsedim ve pansiyondan içeri girdik.
Namjoon
Bizim gruba girdim bizimkiler biraz sinirliydi işte bu
=FANTASTİK DÖRTLÜ=
KEDİ KILIKLI:
Jimin evime gel
ÇAKMA CİVCİV:
Neden
AYAKLI GAZETE:
Ben söyleyebilir miyim?
KEDİ KILIKLI:
Söyle zaten yazmaya üşeniyorum
AYAKLI GAZETE:
Jimin suga seni ailesi ile tanıştırmak istiyor
ÇAKMA CİVCİV ÇEVRİM DIŞI...
AYAKLI GAZETE:
Bir şeyi yok bayıldı sadece
KEDİ KILIKLI:
JIMIN HAYIR GERI GEL JIMIIIIIINNNN
SIZ:
Arkadaşlar
AYAKLI GAZETE:
Ben söyleyeyim lütfen
SIZ:
Lan bunu da mı biliyon
AYAKLI GAZETE:
Ben herşeyi bilirim
Kavga var mark'la dövüşücez
Yaşasııııınnnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN KİMSİN
FanfictionNamjoon tek kaldığı odasında uyandığında kendine sarılan bir çocuk beklemiyordu... Alıngan ve saf Jin Jin'i herkesten koruyacak olan hyungu Namjoon