5 . bölüm ilk karşılaşma

44 8 0
                                    

Merhaba canlar 5 . Bölümle karşınızdayım
Bol bol yorumlarınızı bekliyorum görüşmek üzereeee❣️😍

Tilkiye cesaretini göster demişler . Gitmiş yavrusunu yemiş
Bazıları sevdiklerini harcamayı cesaret sanıyor işte .

Adaleti olmayan dünya bu masum insanların kanatları kırılır.

Güçsüzsen ezilmeye mahkumsun çünkü bu dünya güçsüzleri sevmez .
Elfin de çok güçlü değildi evet babasının güçlü kızı olamamıştı.

Annenesinin savaşçı kızı olmuştu bugüne kadar .ama babası onun kanatlarını çok küçük yaşta kesmişti .

Babasının gözünde sadece kendisi vardı kendinden başka kimseyi düşünmezdi .

"Dışarı çıkarken aklımdan herşey geçiyordu sonuçta böyle adamlara güven olmazdı . Herşey yaparlardı hele şuan arkamdan gelenden herşey beklerdim .

Ama benimde gözlerim kararmıştı artık herşeyi yapacaktım onlara boyun eğmicektim sonucu ne olursa olsun . Sonuna kadar savaşmaya hazırdım .

" Babam işin içinde olmasa bu kızla asla evlenmezdim. kız güzel olabilirdi ama kanım ısınmamıştı . Kahve rengi gözleri vardı çünkü göz göze gelmiştik ilk defa bi kızla göz göze gelmistim maalesef ki ilkti .

Elfin arkasına baktiginda onu gördü . Ne yani karan dediklerimiydi evleneceği kişi tıpkı düşman gibi bakıyordu belliki oda istemiyordu bu evliligi .
"Aslında o erkekti ve güçlü bı erkekti neden kabul etmişti ki .

Elfin konusacakti ve asla onunla evlenmicegini soylicekti .adamda salak değil ya onu istemeyen biriyle evlenecek değil herhalde .

Helede böyle yakışıklı biri hakkını yememek lazım simsiyah gözleri 190 boyu kuzguni saçları fit vücudu. tıpkı Yunan heykeli gibiydi . Tabiki oda istemezdi helede elfin tarafindan reddelilmek . Diye düşündü elfin .

Karan şoför tarafına geçip kapıyı açtı elfin hala yerinde dururken bı anda sesini duyurdu .

" Davetiyemi bekliyorsun binsene arabaya .içinden salakmi neden binmiyor illa söylemem mi gerekiyor diye geçirdi

Elfin şaşırdı olanlar onun sucumuydu yani o engel olsaymis diye geçirdi içinden .
Elfin tam arka kapiyi açacağı sırada karanın ona baktığını fark etti ama o bakış ona yetmişti ön kapıyı açmak için şoför koltuğunun yanına gecmisti .
" Şoförün müyüm ben senin neden arka koltuğa geçiyorsun .diyince elfin sinirlendi onunla yan yana oturmak istememisti başka amacı yoktu .diye geçirdi içinden ama karana karşı birşey söylemedi sustu .

Karan ilk defa ne yapacağını bilemedi nereye gidecekti ne konusacakti bu kızla kendine küfür ede ede sürdü arabayi nereye gittiğini bilmiyor gibiydi bı sahil kenarina çekti arabayı cebinden sigarasini çıkarttı gözü elfine kayınca . Elfini denemek istedi

" İçermisin .

Elfin şaşırdı beklediği birşey değildi .
" Kullanmıyorum sevmem .

Karan şaşırmadı çünkü biliyordu icmedigini az çok anlardı insanlardan .
" Alkoldemi kullanmazsin .

" Hayır hiç sevmem .

Yarım saat boyunca ikiside konuşmadı elfin denizi izledi karan ise elfine baktı .
İlk konusan karan olmuştu.

" Ben normal şartlarda asla seninle evlenmem ama babam istediği için evlenmek zorundayız .son cümlesi elfini yaktı .

" Seni istemiyorum benden yana istenmeyen bı evlilik olacak seni hiçbir zaman kabul etmicem sadece dışardan kimse bilmicek bunu .bu konuşma burda kalacak birine söylersen emin ol başına çok kötü şeyler gelir .
Sende kabullen bu durumu .

Genç kız beyninden vurulmuşa döndü .ne diyebilirdiki konusamazdi çünkü babası onu tehtit etmişti ya bu evliligi kabul edecekti . Yada babası annesini öldürmekle tehtit etmişti .

Yapamazdı annesini kaybedemezdi .
" Ben seni istemiyorum eğer sen konuşursan kabul ederler belki vazgeçerler .diyince genç adam öfke dolu gözlerini genç kıza çevirmişti .

" Bu kadar aptalmisin gerçekten soylemedigimi sanıyorsun sana meraklı olduğumu .
"Bana merakli olmadığını biliyorum o zaman birşeyler yap ve evlenme benimle ben seni istemiyorum babam beni zorla veriyor .

Elfin daha fazla tutamadı göz yaşını aktı yanaklarina bir damlası .sahi aglamadigi bı gün olmusmuydu . Hayır hep ağlamıştı ama bu aglamasinin tek farkı bı erkeğin yanında olmasıydı .

Karana göre yalandan bı göz yasiydi hiçbir kadına guvenmezdi o göz yaşına kanmazdi .bı anda bağırdı genç adam .

" Ağlayıp durma evleniceksin eğer babam istiyorsa evlenmek zorundasın sana fikrini soran olmadı .genç kız daha fazla kaldıramadı .babasida aynı kelimeyi söylemişti ona . Sana istiyormusun diyen olmadı .

Kendine söz vermişti elfin annesinin hayatını yasamicakti .ama şimdi düşününce annesinde. Daha beter bı hayat yasicagini düşündü .
Nede olsa görünen köy klavuz istemezdi .

Öte yandan Bekir bey vardı kızını tıpkı bı mal gibi satmıştı azat beyin verdiği parayı bugün harciyordu . Hala akillanmamisti adam yine soluğu kumarhanede aldı . Ama karanın ona hazırladığı plandan habersizdi .

Evet canlarım bı bölümün daha sonuna geldik 🥳
Şimdilik çok güzel ilerliyoruz bakalım diğer bölümlerde bizi neler bekliyor .

Bekire istediğiniz kadar sövebilirsiniz benden tam destek 🤣 hak etti çünkü

Hatta bu bölüm bekirimizi paylaşalım




Hatta bu bölüm bekirimizi paylaşalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Büyük Kefaret Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin