Merhaba canlar 4 . Bölümle karşınızdayım iyi okumalar 🥳
Bölüm şarkımızı açmayı unutmayın canlarım 💝
Hayat işte herkese adil davranmaz kimi hayatını çok güzel yaşarken kimi sadece pencere kenarında izlerdi.
Kimisi yağmurun altında delice eğlenirken kimisi yağmur dursun diye dua ederdi
Kimi kış geliyor diye sevinirken kimisi üzülürdü çünkü hayat hiç adil değil .Hayat elfin için de hiç adil değildi o hiçbir zaman mutlu olamamıştı .çocukluğunu yasayamamis gençliğini ise yine babası yüzünden kaybedecekti .bu duruma el atması lazımdı birisi dur demeliydi artık .
Babası evden çıkalı iki saat olmuştu elfin odasına cekilmeş ne yapabilirim diye düşünüyordu." Elfinim kızım iyimisin diyen annesiyle düşüncelerinin arasından sıyrıldı anneside kızına bı kurtuluş ariyordu .
" Nasıl iyi olayım anne duymadinmi dediklerini .
" Duydum kızım duydum belkide kaderindir belki mutlu olursun .Esra hanım da tıpkı diğer çaresiz anneler gibi kızına kaderindir dedi .
Elfin ilk defa annesine kızdı .
" Ne kaderinden bahsediyorsun anne sen ne yani benim kaderim babamın elindemi ." Ne yapalım kızım sen söyle başka caremizmi var sadece biraz olumlu ol içini ferah tut eğer kaderin degilse bı engel çıkacaktır zaten .
Elfin acıyan gözlerle baktı annesine nasıl bu kadar kör olabilir diye geçirdi içinden .
Annesi çıktı odasindan .
Haberi duyan elfinin arkadaşı asli oldu çocukluk arkadaşı sırdaşı yeri geldiğinde kardeşi olmuştu .
"Elfin ne yapıyorsun annen birşeyler söyledi iyi olmadığını tahmin ettim ve yanilmadim da ." Asli iyiki geldin benim seninle konuşmaya ihtiyacım var .
"Evet asli böyle işte kabul etmezsem annemi öldürecek annem yaşasın diye ben kendimden vazgeçecem başka ne yapabilirim bilmiyorum .Saatler geçti elfin biraz olsun kendine gelmişti arkadaşı asli ona iyi geliyordu çocukluk arkadaşını iyi tanıyordu .
Saat gecenin 12 sine geliyordu elfin bir türlü uyuyamadı kendi kendine olanları düşünup dururken kapı çaldı .Elfin bı an kalbi sıkıştı nefes alamadı .
Evet onlar gelmişti şuan karşında üç tane takım elbiseli biri 55 yaşlarında saçlarınin çoğu beyazlamış hafif kilolu olan bı adam yanında otuzlu yaşlarda genç uzun boylu kirli sakallı iri yapılı olan ve sonuncusuna göz ucuyla baktı yirmi beşli yaşlarda 190 boylarında simsiyah saçları esmer teni kömür gözleri dolgun dudakları olan ve tıpkı karşısında düşmanı varmış gibi bakan biri .Karan Eraslan" İçeri geçmişlerdi diğer iki adam çok dikatli bakmamislardi ama kömür gozlu olan tipki dusmanina bakar gibi bakmıştı genç kıza.
"Elfin buraya gel .diyen babasıyla kendine gelmişti elfin ney yani bunlardan birine mi vermisti kızını .
Belkide yaşlı olana vermişti .belkide otuzlu yaslardakine tıpkı katil gibiydi .
Hele kömür gozlu olan şimdi evi başlarına yikacakmis gibi bakıyordu ."Elfin hadi git içeri daha da delirtme .diyen annesiyle bı an duraksadı ne yapacaktı nasıl çıkacaktı bu çıkmazdan derken olduğu yere geldiler .
Bekir bey kızına bakıp ." Öp hadi kayinbabanin elini bundan sonra gelinisin diyince elfin bı anlık öfkesine kapıldı .
" Ne opmesinden bahsediyorsun istemiyorum evlenmek filan hele bu katillerle asla evlenmem .
Bekir bey kızına öyle bı bakti ki her an öldürebilir di kızı ona göre mahcup etmisti onu .Azat bey elfine yaklaştı ."merhaba kızim nasılsın .diyince elfinin gözleri azat beyi buldu kendi kendine düşündü birde nasılsın mi diyor hayatımı mahmettikleri yetmezmiş gibi birde soruyor .derken bir el dokundu kim olduğuna bakmak için başını kaldirdiginda karşında karanın abisini yani barani gördü ."babam sana sesleniyor .diyince elfinin gözleri azat beye kaydı .
"Evet kızım babanla konuştuk anlaştık sende bir an önce alış bu duruma yarın sabah karanla gidip isteme ve nişan için hazırlık yapın kıyafet altın yüzük elbise ne istiyorsan al aksamada isteme nisan yapalım hersey hallolur zaten .
Nefas almayı unuttu genç kız kimse anlamıyordu onu karsindaki adam istemediğini bile bile hala konusuyordu
Elfin nefret etti babasından .yine onları düşünmemişti ."Karan elfinle dışarı çıkıp konuşun belki yanımızda utanır konuşamaz.diyen abisiyle gözleri ona kaydı karanın .
Babası eğer evlenmezse bidaha asla onu oğlu olarak kabul etmicegini söylemişti karan da mecburen kabul etmişti ama bu evlilik onun için asla gerçek bir evlilik olmicakti ona göre .
Elfin ortamdan kurtulmak için dışarı doğru yürüdü bu gece olacaklardan habersiz .Bu bölümde size karanın abisi baranı paylaşacam 💕
Baranı bu şekilde hayal edebilirsiniz canlarım 💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Kefaret
Teen Fiction"Umut insanın ekmeğiymiş derlerdi ' de inanmazdım . Benim umudum babam tarafında heba edilmişti . hayallerim , umutlarım , güzel günlerim , babam tarafından elimden alınmıştı. 20 yaşına kadar babamdan sevgi görmemiştim . Aslında sadece ben değil ka...