6 . bölüm kaçış

41 12 0
                                    

Merhaba arkadaşlar 6 . Bölümle karşınızdayım .

İyi okumalar . Bol bol yorumlarınızı bekliyorum 💓

Rüyamda bile görmek istemeyecek kadar .
İgrendigim insanlar var . Bana bu hayatı yaşatan kimseyi affetmicem .

Karandan

" Bana bak elfin misin nesin bu sadece kağıt üstünde bı evlilik olacak ve sadece biz bileceğiz sakın öyle mutlu bı evlilik olacak sanma benim için değişecek olan odamın icinde sesini dahi duymak istemediğim sadece ufacık bir yerde uyup varlıgi belli bile olamayan biri olacak .

" senin içinse değişen evin olacak hayatında başka değişen birşey olmicak .dedi karsindaki kızın neler hissetigi umrunda bile değildi .

Elfinden

" Gerçekten bu kafadamisin illaki anlicaklar baştan yanlış olan birşey lütfen birşeyler yapalım .dediği an bi çift kararmış gözle karşılaştı .
Karandan
" Bana bak yeter bu evlilik olacak . Ha şunu da söylim . Diyip hafif gülümsedi . Ama belliki karşısındaki kızı kışkırtmaya çalışıyordu .

" Ben isteğimi yaparım seninle evliyken hayatımda başka kadınlar olacak . Ben istediğim hayatı yine yasicam aslında şimdiye kadar neden evlenmedim ki biriyle sen benim babamdan kurtuluşum oldun . Dedi genç kız bir şok daha yaşadı .

" Bu kadarı çok fazla bana bak ukala şey ben seni istemiyorum çok istiyorsan o hayatında olacak olan kızlarla evlen ben istemiyorum .
Bu defa şok geçiren taraf karan oldu .karanlığın kralıydı o kimse onunla böyle konusamazsi
Bir anda elfinin çenesini kavradı .

" Sen biraz önce bana ukalami dedin benmi yanlış duydum . Hangi cesaretle dedin kim sana o hakkı verdi .
Karan elfinin gözlerine baktı . Kendine kendine düşündü şimdi bu kızın ne suçu vardi babasının borçlarına kurban gitmeyi oda istemiyordu belliki .
Bir anda bıraktı çenesini savurdu sağ tarafına .
Genç kız kaldıramıyordu hangi hakla dokunurdu ona . Diye düşündü .

" Başka çaren yok bu evlilik olacak istesende istemesende bir an önce Alışsan iyi olur . Dedi
Ama genç kız istemiyordu kararlıydı . Karan arabayı çalıştırdı daha eglenicegi bı iş vardı .

Elfini kapının önünde bıraktı genç kız birşey demeden indi arabadan onu durduran karanın sesi oldu .

" Sabah gelecem 10 da hazır ol seni bekleyemem beni uğraştırma .
Genç kız arkasına baktı . Sadece kafa sallamakla yitindi

Şimdi eğlenme sırası karandaydi arabası babasının kumarhanesinde durunca sağ kolu olan Emre'yi aradı .
" Kızın kapısının önündesin demi kendinizi göstermeyin .
O kızdan herşey beklerim kaçma ihtimali çok yüksek .

Emreden
" Tamam abi bekliyoruz bizden kaçamaz .
Tamam diyip kapattı telefonu ve arabadan inip kumarhanenin içine girdi haberi vardı zaten müstakbel kayinbabasi burdaydi .

" Seni burda görmek ne güzel sasirtmadin beni . Bekir beyin karşına oturmuştu .

" Kayinbabacım hadi iki el oynayalım . En azından kaybedersen kızın yabanciya gitmez degilmi müstakbel kocasıyla evlenir . Diyip yalancı bı gülümseme taktı yüzüne

" Sen benim damadimsin .

" Sorun değil hadi başla .

Aradan geçen iki saatin sonunda karan bütün parayı kazanmıştı bekirse kaybetmişti .
Kumarhanede kimse yoktu karan herkesi gönderdi .
" Evet buraya kadar işte . Bekirin cebinde yine para kalmamıştı .

Karan ayağa kalktı gibi bekirin yakasına yapışıp kafasını yüzüne geçirdi .
" Namussuz şerefsiz sen kızını para karşılığında satmaya utanmadın mı .
Dışardan seni gören adam sanır diyip bir tane daha geçirdi .

Bekir yere yığıldı karan durmadı ama elinide kirletmedi .
Tekmelerini karnına geçirdi .
" Hala utanmadan gelip burda oynuyorsun kızının hayatını mahfettin utanmadın mı buraya gelirken .
Bekir artık kendinde değildi .
Karan kumarhanenin üst katına geçti . adamlardan birine emir verdi .

" O şerefsizi alın götürün gözümüzün gormicegi bı yere atın hastaneye uzak olsun evinden de .

Elfinden

" Anne ben istemiyorum onunla evlenmeyi . O çok acımasız birine benziyor . Bana çok kötü şeyler söyledi bütün nefretini söylemekten çekinmedi .

Esra da kızına hak verdi zira adamları oda görmüştü . Ve kızı için ilk defa bi iylik yapacaktı.
Esra hicbirsey demeden kalktı kızının yanindan .
Elfin annesine hayretler içinde baktı ne yani annesi susuyormuydu yine .
10 dakika sonra Esra kızın yanina gitti elini tutup kaldırdı .

" Elfin al bu parayı diyip bin TL avucunun içine bıraktı . yanında sadece o vardı çünkü ve elfinin kimliğini avucuna katıp .
" Git kızım sen güçlüsün inanıyorum ben sana git kurtar kendini bu hayattan . Dedi

" Anne ben yapamam nasıl yaparım böyle birşeyi öldürür seni hem kardeşlerim sen ben sizden gidemem ki .

" Kızım ne diyorsam onu yap ben başımın çaresine bakarım merak etme beni öldüremez çünkü biliyor ki beni öldürürse onunda hayatı biter

kardeslerinide merak etme herşey olacagina varır .
Elfin ne yapacağını bilmiyordu bı yandan kalıp bile bile ateşe atamazdi kendini ama giderse kurtulurdu .
Elfin annesiyle vedalaşıp kardeşlerini öptü ve çıktı evden .
Ama onu bekleyen kötü suprizden bı haberdi .

Evet canlar oy vermeyi unutmayalım 💓

Bu bölümde Esra hanımı paylaşacam sizinle 🤣




Bu bölümde Esra hanımı paylaşacam sizinle 🤣

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizcede elfin annesine benzemiyormu 🥳

Büyük Kefaret Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin