Hayat bizi ağlayarak uyuyakaldığımız tüm geceler için ödüllendirecek . bizi incittikleri ve güvenmeye devam ettiğimiz için hayal kırıklığına uğramamıza rağmen hayal etmeye devam ettiğimiz için . Birgün o kadar çok iyi olacağız ki o gün eksiğimiz bile fazlasıyla yeterli olacak ...
Evet arayan kişi erkekti ama kimdi ki beni nerden tanıyordu .
"Evet elfin fazla vaktimiz yok hani bir söz vardır düşmanımın düşmanı dostumdur diye bizimki de o mesele. Karar senin elfin eğer kabul edersen senin için kurtuluş olur . Karan senle sevdiği için evlenmedi ikimizinde düşmanı aynı kişi eğer benim dediklerini yaparsan ondan kurtulursun ama yapmazan bir ömür boyu karanın mahkûmu olarak kalırsın .
" Size nasıl güvencem ben sizi tanımıyorum hem telefonum bile yok size nasıl haber vericem .
" Sen orasını düşünme küçük hanım ben herşeyi ayarladım sen sadece sana söylediklerimi yap tamam mı ." Tamam o zaman.
" Aferim elfin akıllı kızsın . Şimdi telefonu sahibine ver . Demişti ve bende vermiştim.
Kıyafetlere bakmıştım birkaç tane almıştım sadece karanın yanına gittiğimde öfkeyle konuştu
" Bunlar ne elfin sadece bu iki parça elbiseyi mi alacaksın
Git herşeyden fazla fazla al daha sonra senle uğraşamam .
Ne gerek vardı bağırmaya yani öküz işte ama gösteririm sana gününü .Karanın yanına döndüğümde yanımda dört tane çalışan vardı karan bana şaşırmıştı
" Elfin sana kıyafet al dedim mağazayı al demedim. Her neyse git digerlerinide al" Başka birşey kalmadığı dediğimde karan bana bakıp yürüdü ve nereye gittiğine baktığımda iç çamaşırı olan yere gidiyordu . Çığlık atmıştım neredeyse .
" Karan kendimde gidebilirim sakın oraya Girme
" Ne olmuş yani sanki bilmediğim birşeymi . Merak etme daha önce iç çamaşırı gördüm .
Daha önce bir erkekle böyle bir konuşmaya şahit olmamıştım. Çok utanmıştım yanaklarımın kızardıgını hissediyordum .
Karan tekrar yerine dönmüştü bende acele ederek gidip iç çamaşırı , pijama takımı , ve şort takımı almıştım.Onlarıda çalışan kadın kasaya götürmüştü.
Karanın yanına gittiğimde. Bana eliyle karşıyı gösterip " orda bakım malzemeleri ve makyaj malzemeleri var git al .Kafamı sallamakla kalmıştım .
Makyaj bölümden de hiç ihtiyacımın olmicagı ürünler aldıktan sonra karşıda çantalar vardı gidip çanta alsam sorun olmazdı. Her elbiseme uygun çanta da almıştım .
Karana baktığımda o da bana bakıyordu .
Daha sonra gidip ayakkabı bakmıştım her modelden birer tane almıştım ve sonunda işim bitmişti .Karan ayağa kalkıp konuşmuştu.
" Tamam mı işin bittimi .
" Bitti merak etme .
" Daha sonra bana bu eksik şu eksik deme sakın .
" Merak etme demem
" İyi tamam akşama hazırlan arkadaşlarımla yemeğe çıkacağız seninle tanışmak istiyorlar .
" Ben yorgunum karan gelmek istemiyorum .
" Sana gelmek istiyor musun demedim elfin akşama hazır ol dedim .
Çalışan kadın yanımıza gelmişti .
" Karan bey eşyaları arabaya yerleştirdik. Tekrar bekleriz . Diyince kadının lafını ağzına tıkmıştı karan .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Kefaret
Jugendliteratur"Umut insanın ekmeğiymiş derlerdi ' de inanmazdım . Benim umudum babam tarafında heba edilmişti . hayallerim , umutlarım , güzel günlerim , babam tarafından elimden alınmıştı. 20 yaşına kadar babamdan sevgi görmemiştim . Aslında sadece ben değil ka...