Laila Belmondo
Nem olyan egyszerű az emberek kedvében járni, de mostanában anya kedvében nehezen lehet. És most, hogy az apámmal és újdonsült feleségével töltünk legalább egy hónapot Tenerifén, anya a megszokottnál sokkal morcosabb. Az egész repülőút alatt hozzám sem szólt, és bár indulás előtt elég keményen összevesztünk, azt hittem mire felszállunk a gépre ez majd elmúlik.
- Anya, ugye tudod, hogy itt vagyok és elmondhatsz bármit? Ha nem akarsz apáékkal lenni, vehetünk ki egy másik szobát is! - anya rám néz és elmosolyodik. A ráncok megjelennek a szeménél, de még így is jól kivehető az a sötét karika, amit próbált sminkkel eltakarni.
- Drágám, jól vagyok. Az apád egy nyaralót bérelt ki, nem mondhatjuk azt neki, hogy "ja igen eljöttünk veletek üdülni, de tök máshol szálltunk meg és más programokra megyünk". És azt a nőt meg majd' csak kibírom valahogy. A lényeg, hogy te érezd jól magad. - kezébe veszi az enyémet és egy puszit nyom rá. Nem mondhatom azt, hogy nem bántak jól velem a szüleim, mert minden kis apróságot megkaptam amire szükségem volt és megannyi törődést kaptam anyától, mint apától. Azonban ahogy egyre nőttem és ráébredtem arra, hogy a szüleim viszonya cseppet sem volt felhőtlen, és egyre több veszekedést kellett végig hallgatnom, az kiborított. Tudtam apa ügyeiről és amikor elvesztette a cégének nagyobb részét teljesen kifordult magából. Anya pedig változást akart. Az apámat elküldte kezelésre, a cég fenn maradó részét pedig anya vette át. - Nézd, az lesz az. - mutatott ki az ablakon egy hatalmas házra. A feljárón egy autó állt, ami azt jelenti apa és Georgia már megérkeztek.
- Isten hozott titeket! - lépett ki apa hatalmas mosollyal és ölelésbe vont minket. Mögötte egy barna hajú nő lépkedett és csak ebben a pillanatban fogtam fel, hogy most találkozom először apám új feleségével.
- Szia, biztos te vagy Laila. A nevem Georgia, apád...
- Igen, apám felesége. - vágok közbe, de rögtön meg is bánom, hogy az első találkozáskor ilyen bunkón viselkedem vele. - Örülök, hogy megismerlek Georgia, sokat hallottam már rólad. - ami azt illeti apa semmit nem mondott róla.
- Én is örülök, végre találkozhattunk. - mosolyog kedvesen. Ez a nő egy két lábon járó fogkrém reklám. - Elizabeth, jól mondom? - apával egymásra nézünk és visszafolytott lélegzettel várjuk, hogy vajon egy undorodott pillantással vagy mosollyal üdvözli anya Georgiát, és amikor anya magához húzza a nőt mindketten meglepődünk.
- Ez tudod mit jelent? - nézek rá hatalmas vigyorral.
- Oké, vesztettem. - röhög fel és odadobja a kocsikulcsot. - De amúgy is odaadtam volna. - még apával fogadtunk, anya reakcióján és bár én is kételkedtem benne, hogy kedvesen fog hozzáállni a dolgokhoz, most büszke vagyok magamra és anyára is.
16/2
VOCÊ ESTÁ LENDO
In the moonlight - Charles Leclerc
RomanceEgy Charles Leclerc történet, tele izgalommal, barátságokkal és romantikával. Less bele Charles és Laila utazásába.