Lost Souls-4

2.4K 177 63
                                    

May'in odadan çıkması ile beraber Pietro kızı yere yapıştırmıştı.

"Sen, ampul kafa, hız kullanmak yok demiştik."

"Sin ımpıl kıfı hız killanmık yısık. Ne o, beni yenemeyeceğini biliyorsun değil mi?"

"Güç kullanmak var demek? Sen bilirsin. Hadi başlayalım."

Pietro kızın etrafında saniyenin çeyreği hızı ile dönüyordu. Ve bir anda bir şey hisseti. Bir yorgunluk gibi. Hızı düşmeye başladı. 

"Bu ne böyle?"

"Güç kullanmak serbest demiştin. Bende senin yaşam enerji emiyorum. Eğer buna son vermezsen bende vermem ve işin sonu kötüye dönebilir."

Pietro kıza ukalaca bakıyordu.

"Demek öyle."

yapabildiği kadar hızlı bir şekilde kıza doğru koştu amacı onu devirmekti ama kendini aniden yerde buldu. Kız onu kollarından tuttu ve ters çevirip yere yapıştırdı.

 "Eh işte bana kafa tutmamalısın ampul kafa sana demiştim."

Pietro'nun nefes alması yavaşlamıştı, sanki basınç onun ciğerlerini eziyormuş gibiydi. Wanda kardeşinin yanına çöktü ve göğsünü tutu.

"Napıyorsun sen? Bırak şunu ölüyor!"

Kızın bir anda yüzüne gerçeklik adeta tokat atmıştı. Hemen yere eğildi ve Wanda'yı ittirip ellerini Pietro'nun göğsüne koydu.

 "Gözlerime bak. Sakin ol tamam mı ,sadece gözlerime bak."

Kız Pietro'nun yüzüne yaklaşmıştı. Aralarındaki mesafe burunlarının değeceği kadardı. Elini göğsüne daha da bastırdı ve gözlerini kapattı. Pietro'nun bir anda nefesini dışarı vermesi ile gözlerini açtı. Yüzünü çevreleyen nane kokulu nefes onu rahatlatmıştı. 

"İyi misin?"

"Sen gerçekten-"

Pietro daha lafını bitiremeden kız onun üzerine yığılmıştı. Burnundan akan sıcak kan genç adamın üzerine değdi. Pietro anın şoku ile bedenini kaldırdı. Kız bacaklarına düştü. Genç adam kızı kollarına aldı ve ayağa kalktı.

"Wanda çabuk Coulson'a haber ver. Ben revire gidiyorum."

Wanda odadan hızla çıktı ve Coulson'ın odasına gitti. Çocuk vakit kaybetmeden revire koştu bu yaklaşık bir saniye sürmüştü.

 "Buraya bakın." Diye bağırdı. 

"Ne oldu, ah Agnessa. Sakın ona güç kullandırdım demeyin."

Pietro sinirle soludu ve onu sedye ye yerleştirdi.

 "Çekilin."

Odaya hızla Phil, Malinda ve Wanda dalmıştı.

"Ben size güç kullanmak yok demiştim. Bir emire doğrudan karşı geldiniz bunun ne demek-"

"Şuan sırası değil May."

Phil hızla Agnessa'ya yaklaştı ve elinde bulunan ilacı doktora verdi. İkizler köşede kızı izliyorlardı. Ne olduğu hakkında en küçük bir fikirleri bile yoktu.Ajan Colulson onlara döndü ve kollarından tutup dışarı çıkardı. 

"Bakın burada yenisiniz. Agnessa'yı tanımıyorsunuz. O çok ciddi bir tehdit. O tehlikeli biri. Hem sizin hem de kendi için. Buraya siz gelene kadar arkadaşı yoktu ve siz bir anda çıkıp onunla arkadaş oldunuz. Bunda bir sorun yok. Ama size eğer çalışmalarda güç kullanılmayın diyorlarsa kullanmamalısınız. Onun güçleri çok tehlikeli her kullandığında kendinden bir parça götürüyor. Yapabileceği bir çok şey var. Biz insanlar ruhtan ve duygulardan oluşuyoruz ve o da bununla ilgili her şeyi kontrol edebilir. Onu fazla kızdırmayın çünkü o zaman kendini kaybediyor, ne yaptığını bilmiyor ve karşısındakinin düşüncelerine girip beynini çökertebilir, bu en yakını olsa da. Tam olarak ne oldu?"

Lost Souls || pietro maximoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin