𝕊𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕚𝕥 𝕥𝕠𝕠𝕜 𝕞𝕖 𝕝𝕠𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕡𝕦𝕓𝕝𝕚𝕤𝕙 𝕒𝕟𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕔𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 𝕀 𝕨𝕒𝕤 𝕓𝕦𝕤𝕪 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕧𝕒𝕔𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕓𝕦𝕥 𝕀'𝕞 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕒𝕘𝕒𝕚𝕟 𝕔𝕠𝕞𝕞𝕖𝕟𝕥 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕒𝕟𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕀 𝕤𝕙𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕚𝕞𝕡𝕣𝕠𝕧𝕖 𝕠𝕟 𝕞𝕪 𝕨𝕣𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕙 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕨𝕚𝕝𝕝 𝕓𝕖 𝕡𝕣𝕠𝕗𝕒𝕟𝕚𝕥𝕪.𝕙𝕠𝕡𝕖 𝕪𝕠𝕦 𝕖𝕟𝕛𝕠𝕪!!
ℙ𝕠𝕧:𝕍𝕒𝕝𝕖𝕣𝕚𝕖
𝕀 𝕨𝕒𝕜𝕖 𝕦𝕡 𝕥𝕠 𝕕𝕠𝕘𝕤 𝕓𝕒𝕣𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕦𝕥𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕚𝕤 𝕠𝕕𝕕 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕀 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕙𝕒𝕧𝕖 𝕒 𝕕𝕠𝕘. 𝕀 𝕤𝕔𝕣𝕒𝕥𝕔𝕙 𝕞𝕪 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕖𝕥 𝕦𝕡 𝕀 𝕘𝕠 𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕣𝕖𝕤𝕥𝕣𝕠𝕠𝕞 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕚𝕣𝕣𝕠𝕣 𝕒𝕤 𝕀 𝕤𝕖𝕖 𝕞𝕪 𝕙𝕒𝕚𝕣 𝕒𝕝𝕝 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖. 𝕐𝕠𝕦 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕙𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕙𝕒𝕚𝕣 𝕤𝕙𝕠𝕣𝕥 𝕚𝕥 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕𝕟'𝕥 𝕓𝕖 𝕒 𝕞𝕖𝕤𝕤 𝕓𝕦𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕞𝕪 𝕙𝕒𝕚𝕣 𝕚𝕥 𝕚𝕤. 𝕀 𝕓𝕣𝕦𝕤𝕙 𝕞𝕪 𝕥𝕖𝕖𝕥𝕙 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕖𝕥 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕟𝕖𝕨 𝕔𝕝𝕠𝕥𝕙𝕖𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕀'𝕧𝕖 𝕝𝕖𝕥 𝔼𝕝𝕚𝕫𝕒𝕓𝕖𝕥𝕙 𝕓𝕦𝕪 𝕗𝕠𝕣 𝕞𝕖. 𝔼𝕝𝕚𝕫𝕒𝕓𝕖𝕥𝕙 𝕚𝕤 𝕞𝕪 𝕞𝕒𝕚𝕕 𝕤𝕙𝕖'𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕨𝕙𝕠 𝕞𝕠𝕤𝕥𝕝𝕪 𝕙𝕒𝕤 𝕥𝕒𝕜𝕖𝕟 𝕔𝕒𝕣𝕖 𝕠𝕗 𝕞𝕖 𝕞𝕪 𝕨𝕙𝕠𝕝𝕖 𝕝𝕚𝕗𝕖 𝕟𝕠𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕞𝕪 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕔𝕒𝕣𝕖𝕕. 𝕀 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕣𝕚𝕡𝕡𝕖𝕕 𝕓𝕝𝕒𝕔𝕜 𝕛𝕖𝕒𝕟𝕤 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒𝕟 𝕠𝕧𝕖𝕣𝕤𝕚𝕫𝕖𝕕 𝕋-𝕤𝕙𝕚𝕣𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕞𝕪 𝕓𝕝𝕒𝕔𝕜 ℂ𝕠𝕟𝕧𝕖𝕣𝕤𝕖 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕦𝕤𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕨𝕙𝕚𝕥𝕖 𝕓𝕦𝕥 𝕀 𝕡𝕒𝕚𝕟𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕓𝕝𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕙𝕚𝕤 𝕤𝕦𝕞𝕞𝕖𝕣.𝕀 𝕘𝕖𝕥 𝕦𝕡 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕠 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕤𝕥𝕒𝕚𝕣𝕤 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕜𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕟 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝔼𝕝𝕚𝕫𝕒𝕓𝕖𝕥𝕙 𝕙𝕒𝕕 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕙𝕒𝕕 𝕓𝕣𝕖𝕒𝕜𝕗𝕒𝕤𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕞𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕤𝕔𝕣𝕒𝕞𝕓𝕝𝕖𝕕 𝕖𝕘𝕘𝕤 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕓𝕒𝕔𝕠𝕟 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕣𝕖𝕟𝕔𝕙 𝕥𝕠𝕒𝕤𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕠𝕗 𝕔𝕠𝕗𝕗𝕖𝕖. "ℍ𝕠𝕨 𝕕𝕚𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡?" 𝔼𝕝𝕚𝕫𝕒𝕓𝕖𝕥𝕙 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕 𝕞𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕀 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝕀 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕣 "𝕀 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡𝕥 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕙𝕠𝕨 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕪𝕠𝕦?" 𝕀 𝕒𝕟𝕤𝕨𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕤𝕙𝕖 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖𝕕 "𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕥𝕠𝕠" 𝕀 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝕚 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕚𝕟𝕦𝕖𝕕 𝕖𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕪 𝕗𝕠𝕠𝕕.𝔼𝕝𝕚𝕫𝕒𝕓𝕖𝕥𝕙 𝕙𝕒𝕕 𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕥𝕠𝕜𝕖𝕟 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕔𝕒𝕣𝕖 𝕠𝕗 𝕞𝕖 𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕤𝕖𝕟𝕤𝕖 𝕀 𝕨𝕒𝕤 7 𝕤𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕞𝕖 𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕙𝕠𝕦𝕤𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕒𝕤 𝕠𝕗𝕗𝕖𝕣𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕞𝕪 𝕞𝕒𝕚𝕕.
YOU ARE READING
𝕋𝕒𝕣𝕘𝕖𝕥
Romance𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤 𝕒 𝕤𝕥𝕠𝕣𝕪 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕔𝕒𝕞𝕖 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕞𝕚𝕟𝕕 𝕠𝕗 𝕔𝕣𝕖𝕒𝕥𝕚𝕧𝕚𝕥𝕪 𝕚𝕥𝕤 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕔𝕣𝕒𝕫𝕪 𝕤𝕠 𝕘𝕣𝕒𝕓 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕙𝕠𝕝𝕪 𝕨𝕒𝕥𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕖𝕥 𝕒 𝕤𝕟𝕒𝕔𝕜 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕤 �...