Sorry I didn't update and was late on this chapter my determination and creativity wasn't that good but I'm back and it you like this chapter please vote and if there is any spelling errors please correct me. ENJOY!ℙ𝕆𝕍: 𝔾𝕚𝕤𝕖𝕝
"𝕄𝕪 𝕘𝕠𝕕 𝕘𝕚𝕣𝕝 𝕚 𝕕𝕠 𝕨𝕚𝕤𝕙 𝕚 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖!" 𝔽𝕖𝕝𝕚𝕔𝕚𝕥𝕪 𝕊𝕔𝕣𝕖𝕒𝕞𝕤 𝕥𝕙𝕣𝕠𝕦𝕘𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕙𝕠𝕟𝕖. "𝕊𝕙𝕙𝕙𝕙 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕓𝕖 𝕥𝕠 𝕝𝕠𝕦𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕜𝕟𝕠𝕨 𝕚 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕝𝕚𝕜𝕖 𝕔𝕒𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕥𝕥𝕖𝕟𝕥𝕚𝕠𝕟" 𝕀 𝕤𝕒𝕪 𝕒𝕤 𝕚 𝕤𝕚𝕥 𝕚𝕟 𝕒 𝕔𝕠𝕣𝕟𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕒 𝕥𝕒𝕓𝕝𝕖.𝕄𝕪 𝕗𝕒𝕞𝕚𝕝𝕪 𝕘𝕠𝕥 𝕚𝕟𝕧𝕚𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕒 𝕓𝕚𝕣𝕥𝕙𝕕𝕒𝕪 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕪. 𝕀 𝕕𝕚𝕕𝕟'𝕥 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕥𝕠 𝕘𝕠 𝕓𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕞𝕒𝕕 𝕞𝕖 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕤𝕒𝕚𝕕 𝕀 𝕟𝕖𝕖𝕕𝕖𝕕 𝕟𝕖𝕨 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤. 𝕎𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕙𝕒𝕣𝕕 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕜𝕚𝕕𝕤 𝕒𝕥 𝕓𝕖𝕝𝕠𝕨 10 𝕤𝕠 𝕚𝕥 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕙𝕒𝕣𝕕 𝕗𝕠𝕣 15 𝕪𝕖𝕒𝕙 𝕠𝕝𝕕/𝕞𝕖 𝕓𝕖 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕝𝕖 𝕜𝕚𝕕𝕤. 𝔸𝕝𝕤𝕠 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕒𝕝𝕝 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕖𝕠𝕡𝕝𝕖 𝕒𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕞𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕜 𝕠𝕗 𝕀'𝕞 𝕝𝕚𝕜𝕖 5'5 𝕪𝕖𝕒𝕙 𝕚𝕞 𝕤𝕙𝕠𝕣𝕥 𝕓𝕦𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖𝕤𝕖 𝕜𝕚𝕕𝕤 𝕀'𝕞 𝕨𝕒𝕪 𝕥𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣. 𝕀 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕒𝕥 𝕠𝕦𝕥𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕚𝕟 𝕒 𝕡𝕝𝕒𝕤𝕥𝕚𝕔 𝕔𝕙𝕒𝕚𝕣 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕣𝕟𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕔𝕜𝕪𝕒𝕣𝕕 𝕥𝕣𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕟𝕠𝕥 𝕥𝕠 𝕔𝕒𝕝𝕝 𝕒𝕥𝕥𝕖𝕟𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕨𝕙𝕚𝕔𝕙 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕙𝕒𝕣𝕕 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕞𝕪 𝕞𝕠𝕞 𝕞𝕒𝕕𝕖 𝕞𝕖 𝕨𝕖𝕒𝕣 𝕒 𝕕𝕣𝕖𝕤𝕤 𝕚𝕥𝕤 𝕣𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕡𝕣𝕖𝕥𝕥𝕪 𝕓𝕦𝕥 𝕞𝕒𝕟 𝕚𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕦𝕟𝕔𝕠𝕞𝕗𝕠𝕣𝕥𝕒𝕓𝕝𝕖.
𝕀'𝕞 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝔽𝕖𝕝𝕚𝕔𝕚𝕥𝕪 𝕥𝕙𝕣𝕦 𝕞𝕪 𝕡𝕙𝕠𝕟𝕖 𝕤𝕙𝕖'𝕤 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕙𝕠𝕨 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕗𝕦𝕟 𝕚𝕥 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕚𝕗 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖. 𝕋𝕠 𝕓𝕖 𝕙𝕠𝕟𝕖𝕤𝕥 𝕚𝕥 𝕨𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕓𝕖 𝕗𝕦𝕟 𝕚𝕗 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕣. 𝕀'𝕞 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕣 𝕗𝕠𝕣 𝕒 𝕨𝕙𝕚𝕝𝕖 𝕨𝕙𝕖𝕟 𝕞𝕪 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕔𝕒𝕝𝕝 𝕠𝕦𝕥 𝕗𝕠𝕣 𝕞𝕖. 𝕀 𝕨𝕒𝕝𝕜 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕𝕤 𝕞𝕪 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕚𝕟𝕥𝕣𝕠𝕕𝕦𝕔𝕖 𝕞𝕖 𝕥𝕠 𝕒 𝕓𝕠𝕪 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕞𝕖 𝕒𝕘𝕖 𝕒𝕤 𝕞𝕖. "ℍ𝕚 𝕚𝕞 𝕒𝕝𝕖𝕩" ℍ𝕖 𝕤𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕚 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕 𝕟𝕖𝕩𝕥 𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕒𝕞𝕕 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕨𝕒𝕧𝕖 𝕒𝕥 𝕙𝕚𝕞. 𝕀 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕒𝕥 𝕞𝕪 𝕡𝕒𝕣𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕔𝕠𝕟𝕗𝕦𝕤𝕖𝕕 𝕠𝕟 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕥𝕣𝕪 𝕥𝕠 𝕕𝕠. 𝕄𝕪 𝕞𝕠𝕞 𝕘𝕖𝕥𝕤 𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕙𝕚𝕤𝕡𝕖𝕣𝕤 𝕚𝕟 𝕞𝕪 𝕖𝕒𝕣 "𝕪𝕠𝕦 𝕟𝕖𝕖𝕕 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕚𝕥𝕤 𝕒 𝕓𝕠𝕪 𝕚𝕥 𝕞𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕓𝕖 𝕞𝕦𝕔𝕙 𝕞𝕠𝕣𝕖" 𝕀 𝕝𝕠𝕠𝕜 𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕕𝕚𝕤𝕘𝕦𝕤𝕥𝕖𝕕. 𝕀 𝕔𝕒𝕟𝕥 𝕓𝕖𝕝𝕚𝕖𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕞𝕪 𝕞𝕠𝕞 𝕚𝕤 𝕤𝕖𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕞𝕖 𝕦𝕡 𝕒𝕥 𝕒 𝕜𝕚𝕕𝕤 𝕓𝕚𝕣𝕥𝕙𝕕𝕒𝕪 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕪 𝕘𝕠𝕠𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕟𝕖𝕣𝕧𝕖.
YOU ARE READING
𝕋𝕒𝕣𝕘𝕖𝕥
Lãng mạn𝕋𝕙𝕚𝕤 𝕚𝕤 𝕒 𝕤𝕥𝕠𝕣𝕪 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕔𝕒𝕞𝕖 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕞𝕪 𝕞𝕚𝕟𝕕 𝕠𝕗 𝕔𝕣𝕖𝕒𝕥𝕚𝕧𝕚𝕥𝕪 𝕚𝕥𝕤 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕓𝕖 𝕤𝕠𝕞𝕖𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕔𝕣𝕒𝕫𝕪 𝕤𝕠 𝕘𝕣𝕒𝕓 𝕪𝕠𝕦𝕣 𝕙𝕠𝕝𝕪 𝕨𝕒𝕥𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕘𝕖𝕥 𝕒 𝕤𝕟𝕒𝕔𝕜 𝕓𝕖𝕔𝕒𝕦𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕚𝕤 �...