1

412 21 32
                                    

Burak'dan

Şuan odamda oturmuş ders çalışıyordum. Yakında sınav haftası başlayacaktı ve benim sınavlardan iyi puan almam için çalışmam gerekiyordu. Aslında annem ve babam derslerimle ve notlarımla pek ilgilenmiyordu. Gerçi benimlede ilgilenmiyorlardı. Ama yinede kendim için çalışıyordum. Büyüyünce profesyonel tekvondo sporcusu olmak istiyordum. Bu yüzden ailem beni tekvondo kursuna yazdırmıştı. İlk defa isteğimi yerine getirmiştiler. Evde kendimde spor yapıyordum.

Ailem benimle ilgilenmez ve beni sevmezler. Beni sürekli başkalarıyla kıyaslıyor, diğer çocukları benden daha çok seviyordular. Her ne kadar sinirlensem ve üzülsemde bir şey diyemiyordum. Beni evden atacaklarına adım gibi eminim. Ama en azından sporda bir arkadaş edinmiştim. Şimdi aynı okulda hatta aynı sınıftayız. En yakın arkadaşım diye bilirim. İsmi Demir'di.

Demirin ailesi trafik kazasında vefat etmiştiler. Yetimhanede kalıyordu fakat sonra birileri onu sahiplendi. Sahiplenen kişiler çok iyi insanlardı. Demir beni onlarla tanıştırmıştı. Demirin 2 üvey abisi ve ondan 2 yaş küçük kız kardeşi vardı. Daha onları tanımıyordum.

Babamın(!) seslenmesiyle test kitapını kapatıp aşağıya indim. Salonda oturmuştular. Yanlarına gidip koltuğa oturdum. Yüzlerinde bir mutluluk vardı. Noluyor lan. Yoksa milyoner mi olduk ayol?

"Noldu baba? Neden çağırdın beni?"

"Bir şey konuşacağız."

Gülümseyerek anneme baktığı sırada konuşması için bekledim. Sanki mutluluktan konuşamıyordu. Noldu olum?

"Senden kurtuluyoruz."

"Nasıl yani?"

"Az önce beni doğduğun hastaneden aradılar. Dediklerine göre doğumda karıştırılmışsın, yani bizim çocuğumuz değilsin. Yarın dna testi için hastaneye gideceğiz."

Gözlerimin dolduğu sırada cümlesinin ardından büyük bir kahkaha atmıştı. Piç kurusu! Kesinlikle bu adamı bıçaklayıp denize atmak istemiyorum. (!)

Daha fazla dayanamayıp odama çıktım. Zaten bu adama kim dayanır ki. 16 yıl bu adamın beni başkalarıyla kıyaslamasına, sevmemesine dayanmıştım,artık biraz daha bu adamın yanında kalırsam harbiden çıldıracağım.

Bu durumda yapacağım şey Demir'le bir parkta oturup dertleşmek. Ne zaman bu adam yüzünden kendimi kötü hissetsem
Demirle dışarıya çıkıp bir parka oturup dertleşiyorduk. Telefonumu alıp Demire yazdım.

                                                    Demir

Ben:
Demircik ne yapıyorsun?

                                                                                                                 Demir:
                                                                         Hiç oturuyorum kanka sen?

Ben:
Oturuyorum işte. Parka gidelim mi?                                             

                                                                                                                 Demir:
                                                            Piç kurusu yine bir şey yaptı dimi?

Ben:
Öyle sayılır. Ama daha kötü bir şey oldu.
Sonra anlatırım. Cipsleri ve kolaları hazırla.

                                                                                                                 Demir:
                                                                       Hazır bile. Parkta buluşalım.

                                                         ***
Parka geldiğimde Demir benden önce gelmişti. Yanına gidip oturdum ve kolanın birini alıp içmeye başladım.

"Dökül bakalım kankam."

"Kanka ben doğumda karıştırılmışım."

Dediğim ile Demir öksürmeye başladı. Sanırım bu haberi sindiremedi. Elimi beline götürüp yavaşça vurmaya başladım.

"İyi misin lan?"

"Lan piç birden söylenir mi? Ölüyordum gerizekalı. Ya ben ölseydim ve kendine başka kanka bulacak-"

"Merak etme başka kanka bulmam ve seni satmam. Ayrıca sen Benim tek dostumsun. İyisin lan değil mi?"

"İyiyim. Anlat hadi."

"Hastaneden aramışlar. Doğumda karışırılmışım işte. Yarın dna testi için hastaneye gideceğim. Olum ya ben bunların çocuğu çıkmazsam?"

"Aptal ne güzel işte bunlar gibi piçlerin çocukları olmaktansa tanımadığım ailenin çocuğu olursun daha iyi."

"Ne bileyim lan yinede korkuyorum. Ya bana kötü davranırlarsa?"

"Yok lan kötü düşünme. Öyle bir şey olmaz. Abilerin ve ablan olursa sana kötü davranırlarsa bile annen ve baban sana iyi davranır merak etme."

"İnşAllah dediğin gibi olur."

"İnşAllah. Ee o piç kurusu sana bir şey demişti. Anlat hadi"

"Bir şey demedi aslında ama benden kurtulacaklarına seviniyorlar. Bana haberi kahkaha atarak anlattı olum."

"Daha hiç bir şey belli değil, neye seviniyor o piç. Ayrıca onun dediklerini umursama."

"Nasıl umursamayayım olum. İster istemez kafaya takıyorum işte. 16 yıldır onlarla birlikte yaşıyorum, 1 kerede nasılsın oğlum demedi. Zaten o piç kurusundan sevgi görmek bile istemiyorum."
__________________________________________________________
Cümleten selamün aleyküm iyi akşamlar🤚İlk bölüm biraz kısa geldi kusura bakmayın. Biraz kısa oldu ama olsun. Oy verip yorum yapın lütfen.

Yukarıdaki yakışıklı taş abi Demir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yukarıdaki yakışıklı taş abi Demir.

Hadi ben kaçar. Allaha emanet olun ❤️🫶😍

Not:543 Kelime
Yayınlanma Tarihi:2 Temmuz 2024,Saat 23:59

Biyolojik Ailem|Erkek VersiyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin