Bölüm 1

26 1 0
                                    

Babasının ölümünden kısa bir süre sonra yaşadığı kasaba üstüne üstüne gelmeye başladığında, bunalıma girip ordan ayrılma gereği duyduğu zaman herşey onun için yeni başlamıştı. Deniz 20 sine yeni girmiş sarı saçlı, ela gözlü çok güzel bir kız çocuğu. Hayat onu türlü dertlerle sınamış bir türlü yakasından düşmek bilmemişti henüz 2 aylıkken annesi de kaybeden Deniz babasını da kaybedince dünyası başına yıkılmış bir şekilde İstanbul'a Teyzesinin evine doğru yol almaya başlamıştı. Otogara yetiştiği zaman eniştesi onu karşılamıştı. Arabası ile Deniz'in kalacağı yere, yani teyzesinin evine doğru yola koyuldular. Eniştesi Deniz'i ilk defa görüyordu ve gözünü bir türlü Deniz'in üzerinden alamıyordu... Ama Deniz oralı bile değildi herzaman ki dalgın solgun bir şekilde yolu izliyordu.Büyük bir kapıyı geçince kocaman büyük bir karşısına çıktı Deniz'in . Eve vardığı zaman eniştesi Deniz'in omzuna dokunup geldiğini söyledi. Deniz bir an duraksadı sonra arabadan inip kapıyı kapatıp eve geçtiler . Teyzesi araba sesinden geldiklerini fark edip cama yaklaşıp uzaktan Deniz'e bakındı ama kimseyi göremedi hizmetçilerden biri kapıyı açmış Hakan Bey ve Deniz yukarı çıkmış Zümrüt Hanım'ın yanına gelmişlerdi bile,..Zümrüt Hanım Deniz görünce kibirli bakışlarla Deniz'i tepeden aşağı süzdü önce sonra alaycı ve küçümser bir tavırla hoşgeldin canım dedi. Deniz hemen karşılık verdi hosbulduk teyzeciğim dedi. Zümrüt Hanım diyeceksin bana teyzeciğim yok ! diye çıkıştı Deniz'e Deniz ürkek tavırla tamm Zümrüt Hanım diyebildi sadece. Zümrüt Hanım hizmetlerinden birini çağırarak " buna kalacağı yeri ayarlayın emrini verdi ."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÜLMEYİ UNUTAN KIZI GÜLDÜRMEYE ÇALIŞAN ADAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin