Dysforia

10 1 7
                                    

Siemka

Dzisiejszy dzień jest jakiś taki meh
Pod wieloma względami
Jestem chora i strasznie boli mnie gardło, jestem zmęczona od wysiłku fizycznego, chce już wracać do domu bo od tygodnia jestem nad jeziorem ale też dlatego że pierwszy raz od dawna poczułam się źle w swoim ciele
I o tym też chcę tu napisać

Od bardzo dawna tak jak już pisałam nie czułam praktycznie mojej męskiej strony ale dosłownie jakaś godzinę temu gdy poszłam do toalety się przebrac i spojżałam w lustro to poczułam coś czego dawno nie czułam. W mojej głowie pojawiło się coś w stylu "nie np znowu"
Zaczęłam (teraz sobie uświadomiłam że piszę w zaimkach damskich i jakoś nieszczególnie mi to przeszkadza, dziwne to trochę bo zazwyczaj w takich momętach prubowałam zawsze używać męskich ale może to przez przezwyczajenie, idk) się bardziej przyglądać wtedy mojemu ciału i przypomniałam sobie ze kiedyś bardzo dużo myślałam o zakupie binder przez co znowu zaczęłam się zastanawiać czy nie było by to dobrym pomysłem.

Ale wiecie bindery są też drogie :'(
I nie wiem czy jestem gotowa tyle chajsu dać
(jeśli ktoś zna jakąś dobrą ale nie mega droga firmę to plis napiszcie mi w kom)

Koleją rzeczą która mnie zastanawia jest to, że nie przeszkadza mi moja talia, twarz czy też brak czegoś w spodniach a sam biust. Nwm może on po porostu najbardziej rzuca się w oczy, chociaż twarz przecież też idk.

Jezu jak mnie gardło boli no umrę zaraz (>-<)

Ale wracając mecze się z tymi myślami dopiero od jakiejś godziny a już mam dość. Ja nie wiem jak ja wytrzymywałam na początku gdy potrafiłam mieć takie myśli non stop przez kilka dni a nawet tygodni

Jeszcze multum innych rzeczy, które mnie przytłaczają nachodzą się razem z tym i powoduje to że wydaje się to jeszcze gorsze (czy to ma sens?)

Wgl jeszcze staram się napisać drugi rozdział do mojej "książki" i coś mi nie idzie. A bardzo chciała bym go wydać przed wyjazdem na obóz bo tam nie będę miała czasu na pisanie (jest to wsumie trochę smutne)

Przypomniałam sobie też teraz co mi od jakiegoś czasu chodzi po głowie

Mianowicie związki
A konkretniej boję się że przez to że jestem genderfluid to trudniej mi będzie kogoś znaleść, też ktoś tak ma?
Po prostu co jeśli osoba potencjalnie mną zainteresowana straci to zainteresowanie moją osobą gdy się dowie że jestem gflu
I tak bez tego trudno mi kogoś znaleść

Tak czy siak miłej nocy/dnia/poranka
<3

(i sorry za błędy jeśli są ale na tel pisze)

Kim Ja Wsumie Jestem? || Pamiętnik Osoby Genderfluid Where stories live. Discover now