Siemka :3
Wiem że mój popszedni rozdział był o dysforia pułciowej ale no nic ostatnio ciekawego w sprawi genderfluid się u mnie nie działo.
Kilka dni po tamtym rozdziale znowu wróciła do mnie neutralność mieszana z damskoscia (czyli w miarę częsta u mnie mieszanka) ale teraz od kilku dni po prostu patrzę w lustro i nie widzę w sobie dziewczyny. Znaczy ona gdzieś tam jest ale jednak przeważa męska strona której bardzo przeszkadza mój biust aaa binder jak nie miałam tak nie mam.
Przy okazji jeśli ktoś by mógł mi polecić jakieś strony z taśmami do tejpowamia (pewnie źle napisałam idk) bo zaczęłam nad tym dzisiaj myśleć czy by tego nie kupic najpierw przed binderem, czy coś.
Ale wracając to mam dość mojego lustra a niestety jak na złość jest do słownie w centralnym punkcie mojego pokoju w dodatku naprzeciwko łóżka. Więc nie da się go nie widzieć a przy okazji tego mojego cholernego odbicia, które budzi we mnie jakieś agresywne emocje (nie wiem jak to opisać).
I nie zapominajmy ze dokładnie za tydzień wracamy do szkoły a co za tym idzie zobaczę się z moją klasa (yay 😑). Oczywiście jeśli zdam poprawę która mam pojutrze bo jak nie to będzie jeszcze gorzej
Update: jakaś godzinę puźniej popłakałxm się przy przebieraniu
I teraz dopiero zauważyłxm że używamłxm zaimków damskich, wsumie nie wiem czy mi przeszkadzają, automatycznie tak jakoś poszło
Jest teraz kolejny dzień i nadal nie mogę patrzeć w lustro, no trudno. Ale przyszłam tu bo przypomniałam sobie jak jakieś kilka dni temu jakaś dziewczynka zapytała czy jestem dziewczyną czy chłopakiem. I ja jej wtedy odpowiedziałem że dziewczyną (bo jak niby inaczej) a ona powiedziała że myślała że chłopakiem bo tak wyglądam. I to mi teraz tak humor poprawiło że ja nie mogę.
I chyba jeszcze rozdziału o coming outcie nie wstawiałem więc jak go dokończę to wrzucę
Miłego dnia/wieczoru/nocy
YOU ARE READING
Kim Ja Wsumie Jestem? || Pamiętnik Osoby Genderfluid
De TodoBędzie to mój pamiętnik, pisany jako osoba genderfluid Będę tu zamieszczała jakieś moje przeżycia i myśli Więc jeśli interesuje cię ten temat to zapraszam serdecznie do czytania <3