Poslední chvíle doma.
Poslední objetí s rodinou a začíná můj život v Konstanz, v německém městě u hranice se Švýcarskými hranice a u malebného Bodamského jezera o jehož návštěvě jsem snila už několik let.
''Až přistaneš zavolej nám ano Car?'' zeptá se s podtoném důrazu má matka a naposledy mě sevře v medvědím objetí plném mateřské lásky.
''Neboj mami. Jakmile se dostanu na místo popadnu telefon a vše ti řeknu,'' odfrknu si a protočím oči.
Dělá jako bych byla sedmiletá holka, která jede poprvé z domu. Bohužel už mi dost dlouho sedm není a proto můžu s klidem v duši opustit hnízdo a vydat se do své vysněné budoucnosti jako stážistka na jedné z nejvýznamnějších veterinárních klinik v celé evropě. (hah to je jenom moje blbost, pravda to asi nebude :D)
Prosíme pasažéru letu číslo 703 Praha- Schaffhausen, aby se přichystali na nástup do letadla, děkujeme, ozve se z reproduktoru na stěně.Naposledy pohlédnu na svou mámu a tátu, kteří na mě zběsile mávají z letištní haly a vydám se vstříc své budoucnosti. Projdu tunelem do trupu letadla a sednu si na své sedadlo u okénka.
Nemám z létání strach, párkrát jsem už letěla a nic hrozného to nebylo.Nasadím si sluchátka a pustím na svém mp3 přehrávači první písničku, která mi přijde pod ruku. (pustit písničku nahoře.)
Hudba mě ukolébávala do říše snů a já nijak neprotestovala, dokud se vedle mě nepohlo sedadlo a do mé ruky vrazilo něco teplého.Leknutím ucuknu a vražedně pohlédnu na nezvaného vetřelce, který narušil můj klid.
Vedle mě sedí kluk, tak v mém věku a bez ostychu si mě prohlíží. Dobře, vím že můj vražedný pohled je celkem na prd, protože způsobil jen úšklebek na tváři toho narušitele a něco zamumlá.
''Co?'' zeptám se a vyndám si sluchátka z uší.
Narušitel se jen zasměje a zavrtí hlavou. Ten pohyb rozvlní jeho delší, tmavě hnědé vlasy.
Mám chuť se jich dotknout.
Bože co to melu?! Zanadávám si vduchu a dál sleduji toho kluka.
''Klid kotě já tě nekousnu.''
Kotě?! Nekousne?! Vedle tohohle mám sedět celou cestu?!
Z toho se zblázním!
Nebo si prostě znovu nasadím sluchátka a budu ho ignorovat, zamyslím se. Vzhledem k jeho záchvatu smíchu, který dostal s velkou pravděpodobností díky mému znechucenému výrazu jsem usoudila své myšlenky za skvělí nápad.
Nasadím si sluchátka a otočím se směrem k okénku, je zvláštní vidět vše tak maličké a křehké.
''Bože tady se někdo urazil,'' slyším ho ještě říct, než začne můj proces ignorování.
***
Z reproduktorů v letadle se ozve hlas letušky, která hlásí brzký přílet na Schaffhausenském letišti.Kluk už je dávno pryč a já jsem za to ráda. Byl zvláštní a to mě děsilo a doufám, že nebudu mít to štěstí na dalším setkáním s tímhle podivínem.Letištní hala je dlouhá a já se párkrát ztratím, naštěstí se brzy zorientuji a najdu cestu ven, kde čeká několik taxíků na své zákazníky. Vyberu si ten poslední a nasednu na zadní sedačku.
Řidiči oznámím svůj cíl a brzy se rozjede k mému, už ne tolik vzdálenému cíli cesty.''To je dobrý, nashledanou,'' rozloučím se s řidičem, který mě zavezl k menšímu domku, ve kterém budeu po zbytek své stáže žít. Otevřu velké prosklené dveře a objevím se na malém nádvoří, ze kterého vede několik dveří podobným těm, kterémi jsem sem přišla.
''Vy jste určitě slečna Carolin,'' zavolá na mě postarší dáma z druhého patra, kde se opírá a kovové zábradlí.
''Ano paní-'' odpovím jí-'' a vy jste paní Klingemannová,'' dodám nejistě. (Bože jestli bude někdo prohledávat historii tak se asi bude divit proč jsem hledala častá německá příjmení :DD)
''Ale zlatíčko pro tebe jen Helene, tvůj byt je hned pod místem kde stojím. Klíčky ti hodím, abych nemusela dolů. Snad se ti tu bude líbit Carolin,'' odpoví mi mile a hodí mi klíčky od mého nového bytu.
Otevřu dveře a vtáhnu dovnitř svůj světle modrý cestovní kufr, kam jsem narvala snad půlku své skříně a postavím ho ke zdi. Vybalováním a prohlídkou domu se budu zabývat později. První věc co mě láká je jít si prohlédnout jezero.Byt se nachází kousek od centra a tak není velký problém s dopravou. Veterinární klinika je od něj jen pár metrů a tak jí ani zabývat nemusím.
Právě teď však musím najít autobus, který mě zaveze až k jezeru a nevypadá to jako velký problém.Město a jezero je velkým turistickým cílem a díky tomu se co nevidět procházím podél jeho průzračné modrozelené hladiny.
Dojdu blíže k vlnám, které se zaplavují kamenitou pláž a pohlédnu na svůj odraz. Ten nachvíli zmizí, když se vlny vydají zpět do hlubokých vod.Brzy však připluje další a já poposkočím leknutím, protože můj odraz není jediný, který se ve vodě objeví.
''Chyběl jsem ti kotě?'' ozve se za mými zády.
-----------------------------------------
Ahojda^^ tohle je moje nová povídka a doufám, že se Vám (tedy aspoň někomu bude líbit :D) Ten začátek je divný, ale musím to nějak rozjet. Všechno jako například její byt a vše kolem okecám, potřebovala jsem se dostat do toho konečného bodu a nechtěla jsem Vás rozmazlovat hned na začátku dlouhou kapitolou :D
Už tak je to moc! :D
V nejbližší době nachystám i trailer, ale nevím jak to budu stíhat :) (chci si tady taky udělat takovou reklamu, pokud by někdo chtěl trailer, nebo i obálku tak stačí napsat ja nekoušu ehm... :DD
Pokud se Vám JLP líbí, můžete si také přečíst moji starší (ale stále nedopsanou...huh) povídku Paper Rose :D
Poprosím Vás také o komentář co si o tom zatím myslíte, jestli má taky cenu vůbec to sem cpat a pokračovat :D Za vote bych se taky nezlobila (vím jsem hrozná :D)
P.S. Omlouvám se za chyby :) a nedivte se, že je na obálce eiffelova věž to má taky svůj důvod :D
-Maggie
ČTEŠ
Just little problem [Devon Bostick] CZ
Fiksi Penggemar''Je tu ale malý problém,'' řekl. ''Zamiloval jsem se do tebe...''