Tanıtım

8 3 3
                                    

Şarkı önerisi~müzik kutusu


Başıma saplanan bir ağrıyla ayağa kalktım.Yanımda iki tane baygın yatan kız vardı.Bunlar kimdi ve en önemlisi ben kimdim.

Etrafıma baktığımda sahil gibi bir yerde tek başımıza yatıyorduk.

Bana yani bize ne olmuştu.Sanmi yeni doğmuş gibiydim.Aklımda hiçbir bilgi yoktu.Küçükken inandığımız o sihir numaraları gerçek miydi yani?

Yanıma baktığımda üzerinde LİDYA ÇETİN yazan siyah bir sırt çantası duruyordu.Ne yani bu isim kime aitti.Çantayı elime alıp fermuarı araladım.

İçinden bir defter vardı.Elime alıp kapağını açtım.Defterde yazanlar beni şok etti.

Merhaba LİDYA ÇETİN bu senin yeni hayatın.Evet Lidya senin adın ve yanında yatanlar senin yeni ailen yada bir çok kişinin değişiyle dostun ya da arkadaşın.

Bu çantayı kafanda olması gerekenlere göre hazırladık.

Bilgilerini alta kaydettim bakabilirsin.

Ad:LİDYA ÇETİN
YAŞ:20
Boy:1.78
Kilo:48

Bunlar senin bilmen gereken bilgiler.Çantanın  içinde gerekli ihtiyaçlarını koyduk.Zaten sadece normal yaşantını hafızandan sildik.Diğer herşey yani okuma yazma ihtiyaç görme şimdiki gençler gibi telefon vesayre kullanmayı hatırlıyorsun.

Bu hayatta sana bol şanslar tatlım.

                             Bilinmeyen bilgin

Nasıl yani şimdi benim hafızamı sıkıp bilmediğim insanların yanına mı katmıştı bu manyak?

Tam çantayı kurcalayacağım sırada yandaki kızlar da kalmaya başladı.

"Neler oluyor?"

"Yeni doğmuş gibi hissediyorum"

Kızlarda benim gibi aynı tepkiyi verdi.Ve evet onlarında yanında benimki gibi bir sırt çantası var

"Kızlar çantaları açıp içine bakın"

"Siz kimsiniz?"

"Siz kimsiniz?"

İki kızda aynı anda konuşunca kafam tam gitti."İkiletmeyinde açın bakın çantalara"

Onlar kendi çantalarına yönelince bende kendi çantama baktım.

İçinde son model bir Samsung S24 ultra vardı.Yuh  içinde regli için bir kaç ped vardı.Sade bir cüzdan,bir kaç kıyafet ve hırka vardı.

Cüzdanı açıp içine baktım.20.000 TL nakit ve kredi kartı vardı.(Şimdi gelirler 20.000 TL nakit mi olur diyenler)

"Si***r bune ya hafızamızı silmiş nankör itler"

"Eee kızlar sizin adınız ney"

Kıza cevap vericeğim sırada cüzdanda bir kimlik çıktı.Ee nasıl yani şimdi anne babamızın kim olduğunu öğrenincez.Kimliği alıp baktım.Evet tamda düşündüğüm gibi anne ve babamızın adının olduğu yere bilinmeyen bilgin ve annesi yok yazılmıştı.

Soy ağacımızı silmiş olabilirlerdi.

"Benim adım Lidya ÇETİN sizinki ney?"

"Benimki Sibel TANDOĞAN"

"Benimki de Beste TAŞ"

"Kızlar bundan sonra birbirimizden başka kimseye güven yok anladınız mı?Ha diyor iseniz ben bu yolda yokum kendi başımın çaresine bakarım isteyen gider"

"Ben varım"

"Bende varım"

Evet eğer bu bölümü atıyor isem bir bildiğim vardır.

İnşallah BUDA BENİM HAYATIM 1k olur sizi çok seviyorum öptüm bayss❤️💋

BEN KİMİM?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin