5

251 12 0
                                    

Napsam,napsam diye düşünürken kapının hafif tıklamasi beni bozmuştur.

Yataktan yavaşca kalkıp ayrıldığımda,kapıyı açtım.

Kenan Islak saçları ve beyaz şort-tişört takımı ile gayet yakışıklı görünüyordu.

Ellerimi hızlıca boynuna dolayıp sarıldım.

"Canım sıkılmıştı tam üstüne basarak geldin."
"Hmm,öylemi."
"Hm hm öyle."

Dudaklarına yaklaşıp nazik bir şekilde öpücük kondurdum.

Birbirimizden ayrıldıktan sonra yatağa oturduk.

Öyle boş bir sohbet ediyorduk.

Bugün maç vardı Gürcistan ile korkuyordum ama güveniyorum bizim çocuklara.

"Sakin maçta stres yapma."
"Çalışırım."
"Sevgilim bugün juve'de oynadığın gibi oyna."
"Milli takımda daha iyi oynarım buna emin ol."
"Eminim zaten."
"Gol bekliyorum senden yıldız."
"Senin için atıcam güler."
"Sabırsızlıkla bekliyorum o zamanı."

Abim ile kenanı başarılar st'si atacaktım çünkü neden olmasın

Kenan gitmişti bende hazırlanmaya başladım altıma taytlı şort giymiştim.Üstümede Abimin formasını.Kenanin hala bende forması yoktuuuu.

Kolye olarak "K" harfli kolye takmıştım ne kadar romantiğim dimii.Bu kolyeyi hiç çıkartmıyca

Arabaya bindik gidiyorduk stada doğru.Arkada şarkı seçmeye çalışırken gelen bildirim ile gülümsedim.

Kenan hikayeme yanıt vermisti.

@kenanyildiz_offical:My lovee😽🫶
@defnneeguleer:AŞKIMMMM🫶❤️‍🩹
Mesajımı beğenmişti,bende onunkini beğenip şarkı seçmeye devam ettim.

"Yedinci ev-Anlat ona.."

Bu bizim kenan ile sevgili olduğumuz günün gecesinde dinlemiştik.

Gerçekten çok güzel bir şarkı...

Satada sonunda geldik.Yerimize geçtik ve oturduk.Tiktok bakıyordum öylesine.Herkes bu aralar şu akımı yapıyordu

"Ya kızım bir gün bana dolu gözler ile gelip anne konuşabilirmiyiz derse." Diye bir akımdı bende yapmaya karar verdim.

Arkaya çok eskiden ağladığım bir videoyu koymuştum.
Yazı olarakta "Eğer bir gün kızım bana gözleri dolu bir şekilde gelip "Anne konuşabilirmiyiz"derse."
Yazdım videoyu kaydettim.

İnstegrama attım.Sonra telefonu kapattım bir sürü bildirimi gelmeye başladı.

Kim olduğuna baktım.
Kenan hikayeme yanıt vermişti...
@kenanyildiz_offical:Ya bebeğimm
@kenanyildiz_offical :Deme şöyle şeyler
@kenanyildiz_offical :Ben sizin gözünüzden düşen bir gözyaşına kıyamam.
@kenanyildiz_offical:sen çok iyi bir anne olacaksın sevgilim.
@kenanyildiz_offical:ve buna inanıyorum.

Hafif gülümseme olmuştu yüzümde tabikide gözümde Birazcık doluluk.Çook dolmustum ağlamam gerekiyordu.
Ama ağlayamıyordum ne kadar istesemde.

@defnneeguleer:Seni çok seviyorum sevgilim iyiki varsın❤️‍🩹🥹
@kenanyildiz_offical:güzelim benim ben senin herrr zaman yanındayım bunu unutma❤️‍🩹🫶

Maç için sahaya ısınmaya çıkmışlardı ben ise onları izliyordum sadece.Telefonu açıp instegrama girdim.Esila story atmıştı hemen açıp bakmıştım.

Düşmanım olan arkadaşımız ile story atmıştı.Çok kavgamız olmuştu bu kızla.Hemen esilaya yazdım.

+:Defne
-:Esila

Sensin Benim Yıldızım/ Kenan YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin