8

208 16 2
                                    


Bölüm Şarkısı-Belki üstümüzden bir kuş geçer
(Zaman atlaması dırırır)
2 hafta sonra...

Turnuvadan elenmistik Hollanda bizi 2-1 yenmişti sağlık olsun.

Kenan Hollanda maçından sonra o kadar linç yemiştiki maçtan çıktıktan sonra,otele geldiğimizde benim kollarımda göz yaşı döktü.

O kadar ağlamıştıki içi dışına çıkana kadar,sesi gidene kadar ağlamıştı...

■Falasback■
Hollanda-Türkiye Maçı çıkışı..

Kenan başı eğik bir şekilde geliyordu bana doğru yöneldiğinde sarılmadan önce dudağımı öptü ve bana sıkı sıkı sarıldı.

Hiç bir şey demiyordu sadece sıkı sıkı sarılıyordu.Otele geldiğimizde Kenan elimi tuttu beni kendisine çekti.Ona yandan sarıldım,odaya girdik.

Kenan yatağa oturmuş düşünüyordu yanına gidip kafasını boynuma çektim.Gözyaşlarını serbest bıraktı o kadar içli içli ağlıyorduki canım acıdı.Saçlarıni bilmem kaç tane öpücük kondurdum.Sakinlestirmek istiyordum ama başaramadım.Cünkü maç sonu o kadar linç yemişti sırf saçı ile oynadı diye.Saçlarını oksuyordum çünkü yapicak hic bir şeyim yoktu.

O gün o gece hem ben hem Kenan uyuyamamamıştık saatlerce ağladı,ağladım.

■Flasback bitti▪︎

Uyandığımda kenanı gördüm yanımda göğsümde yatıyordu.Başından yavaşca öptüm yanından onu uyandırmadan kalkıp Odadan çıktım kendi odama girip üstümü değiştirdim.Odadan çıkıp Abimin yanına gittim kapısını çaldım kapı açıldı.Gözleri kızarık bitkin bir abimi gördüm boynuna sarıldım direkt.

"Abicim günaydın."
"Günaydın güzelim. "
"İyimisin."
"Olmaya çalışıyorum."
"Sağlık olsun."
"Kenan nasıl."
"Abi dün çok ağladı ya."
"Adam boş yere linçleniyor."
"Sinir oldum,açıklama yapıcam yakında."
"Yap,yap."

Abimin yanından çıktım lobiye indim.Herkes oradaydı yanlarına oturdum birşey konuşuyorlardı ama pek takmadım.Telefonumu açıp instegrama girdim kenani sürekli lincliyorlardı dayanamayıp story attım.

Üstünden baya bir zaman geçmişti lobideki kişiler storymi gördüler ve konuşmaya başladılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstünden baya bir zaman geçmişti lobideki kişiler storymi gördüler ve konuşmaya başladılar.

"Çok doğru konuşmuşsun kız."
Dedi hakan abi
"Ee tabi sevgilimi korumam lazım."

Kenan daha uyanmamıştı odasına gittim.Kapıyı tiklattım ama açmadı.Oda kartının yedeğini almıştım kapıyı açtım.
Kenan hala uyuyordu,yavaşca yanına oturdum saçlarını okşadım.Az kıpırdandı benim olduğum tarafa döndü bedeni.Kollarını belime doladı kendine çekti.

"Uyan artık sevgilim gidicez."
Kenan hafif gözlerini açtı.
"Günaydın bebeğim."
"Günaydın yıldızımm."

Kafamı kendisine doğru çekip yanagimi öptü.O öptü diye bende onun yanağını öptüm.

"Hadi kalk sevgilim."

Kenan hafif kalkmıştı gözleri kızarmış mosmordu.

"Gözlerin.."
Birşey diyememişti duygulanmiştım göz yaşlarımı tutamamıştım.
"Şşh ağlama sevgilim geçti.."
Kendine çekip göz yaşlarımı silmişti sonra sarilmiştı.
"Ben senin gözlerine bakmaya kıyamazken,bazı gereksiz insanlar gözlerini kızartıyorlar.."
"Onlar da onların terbiyesizliği."

Kafamı kaldırıp Gözlerinden öpmüştüm.

"Açıyormu."
"Acıyordu ama sen öpünce geçti."Gülümsemişti
"Sen hep gülümse."
"Neden hep gülümsememi istiyorsun."
"Gülümsemen huzur veriyor bana."
"Dün gece yanımda olduğun için çok teşekkür ederim."
"Ben senin hep yanında olucam buna emin ol aşkım."
"Bende hep senin yanında olucam hayatım."

Kenan eşyalarını topluyordu bende yardım etmiştim odamdan eşyalarımı alıp otobüse bindik.

"Yorulursan yaslan bana."
Kafasını göğsüme koydu bende ona sarıldım uyucaktı heralde.
Herşeyim benim bu kadar eleştiriyi hak etmedi...
....

🩷🫶

Sensin Benim Yıldızım/ Kenan YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin