"Hayatım."
".."
"Yemek yapıcam."Kolundan kurtulmaya çalışıyordum.Kenan ise her kıpırdadığımda daha daha sıkı sıkı sarılıyordu.
"Yanımda kal."
Diye mırıldanmıştı.Uykusunda ne dediğini bilmiyordu.
"Yanındayım zaten sevgilim,ama benim kalkıp sana güzel yemekler yapmam lazım."
Mırıldandığında bir şeyler söylüyordu ama asla anlamıyordum.
Kenan ellerini serbest bıraktığında ayağa kalkıp saçından öptüm.
Mutfağa gidip yemek yapmıştım.Yemek olarak mantı yapmıştım.Tatlı olarak ise tiramusu..
Mutfağı topluyordum.Arkamdan birisi sarılmıştı.O ana irkilip kimin olduğuna baktım.
Kenandı,gözlerim kenanı görünce rahatladı.Ona doğru dönüp ona sarıldım.
"Benim prensesim bana yemekmi yapıyormuş."
"Sevdiğin yemeği yaptım,inşallah beğenirsin."
"Sen yaptıysan kesin o çok güzeldir,ama."
"Ama?"
"Ben seni yemek istiyorum."Dudaklarıma iyice yaklaşmıştı,kollarımın altından tutup tezgaha oturtmuştu beni.
Dudaklarıma bakıyordu,bende onunkinlere.
"İzin varmı hatun."
"Sana izin serbest."Gülümseyip dudağıma yapıştı.Çok özlemiş bir şekilde öpüyordu beni.
5dk sonra ayrıldıktan sonra sofrayı hazırladık.Oturup yemeğimizi yedik,Sonra topladık.
"Güzelim bizimkiler gelicek şimdi."
"Bizimkiler?"
"Ya semih,arda işte."
"He onlar."
"Sende çağır istersen kız arkadaşlarını."
"Tamam."Nihali aramıştım ilk...
Aura Kadınımm💛 Aranıyor...
00.00"Bebişş naber."
"İyiyim hayatım senden."
"Bende iyiyim,ya ben sana şey söylemek için aradım."
"Tabi."
"Ya biz kenan ile evde oturuyorduk evde çok sıkıldık o arkadaşlarını çağırdı bende arkadaşlarımı çağırdım toplaşıp muhabbet edicez,sende gel diye aramistim."
"Kim gelicek başkaa."
"Duruyu arıcam."
"Temamm konum at geliyorum."
"Temamm."01.00 Arama Sonlandırıldı...
Nihale konumu atmıştım Sonra duruyu aradım.
Çocukluğumm❤️🩹🫶 Aranıyor....
"Aşkımmmm."
"Güzelimmm naber."
"İyiyim hayatım senn."
"Bende iyiyimm."
"Nolduu."
"Abimgil bize gelicekte nihalde gelicek sende gel istedim."
"Tamam güzelim gelirim at bana konum."
"Hemmenn."00.24 Arama Sonlandırıldı...
Duruyada konumu atmıştım.Nihal ve Duru ile çocukluktan beri arkadaştık.Hiç bağlantımızı kesmeştik.
Özellikle duru benim için çok özel birisiydi.Çünkü Nihalden önce onunla arkadaştım,Ama ikisinide çok seviyorum.
Kenan belimden tutup kucağına oturttuğunda şaşkın bir ifade ile ona baktım.
Kafamı göğsüne yaslamıştı.Saçımı okşuyordu...
"Sevgilim,iyimisin?"
"İyiyimm"
"Eminsin dimi."
"Evet sevgilim."Kenan ile konuşurken uyuya kalmıştım.Kenan sürekli saçlarım ile oynuyor ve öpüyordu....
20 dk sonra kapı çalma sesi ile uyandım kenan ayağa kalkıp kapıyı açmaya gitti.
Abim neşeli dolu sesi ile yanıma geldi.
"Abisinin gülü napıyorsunn bakalımm"
"İyiyim abicim senn."Abim yanağımdan öpüp cevap vermişti.
"Bende iyiyim güzelim."
Sonra bir daha kapı çalmıştı ayağa kalkıp kapıyı açtım..
Duru ve Nihal gelmişti ikisine aynı anda sarıldım..
"Ay ay çok özlemişim."
"Ayy bendee."Biraz hasret giderdikten sonra içeri geçmiştik.
Ben kenanın yanına otururken,Nihal semihin,Duru Abimin yanına oturmuştu.
"Ne yapalım."
"Hadi filim izleyelim."
"İzleyelim."Rastgele bir filim açtık ve izlemeye başladık.
Oyunlar oynadık,sohbet ettik ve yattık.
Sabah olduğunda yerimden kalkmistim bugün beraber yatmamistik.Abim var diye.
Mutfağa inip kahvaltı hazırlamaya başladım.
Kenan bugün gidiyordu Fransa'da tatilini yapıp direkt italyaya gecicekti.Türkiyeye gelmiycekti.
Acaba uzaktan ilişki yapabilirmi?
Ya beni sevmeyi bırakırsa?
Bu yediği linçler yüzünden ya bir daha turkiyeye dönmezse?Aklımda bin bir türlü soru vardı.Napıcağımı bilmiyordum,Ama kenana güveniyorum.
Kahvaltıyı bir güzel hazırlayıp bizimkinleri uyandırdım.Kenani uyandırmak için odaya girdim yüz üstü yastığıma sarilmis bir şekilde yatıyordu üstü fotoğrafını çekip priwe attımm.
Yanına gidip saclari ile oynadım mırıltılı bir şekilde bir şeyler söylüyordu."Hayatım uyan artık."
Kenan gözlerini açıp yatakta dogruldu dudagimdan öpüp.
"Günaydın yavrum."
"Günaydın aşkkk."Kenan tuvalete gittiğimde bende yatağı toplamıştım.Geldiginde üstünü değiştirip el ele aşağıya inmiştik.
Güzel bir kahvaltı yaptık.Kenan odaya çıkmıştı benide alıp.
Valizini topluyordu gitmesini hicc istemiyordum..
Kenan valizini toplayıp arbaya koymuştu,bileğine tokami takmıştım..
Havaalanina geldiğimizde sıkı sıkı kenana sariliyordum ve ağlıyordum.
"Ağlama güzelim,tamam bak geri gelicem."
"Söz ver."
"Söz güzelim."Kenanin gitme saati gelmişti dudağından son bi kez öpüp bırakmıştım.
Evet son öpüşümdü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sensin Benim Yıldızım/ Kenan Yıldız
Short Story"Kenan,evine gitsene ya." "Evimdeyim zaten güzelim,yani senin yanında."