11

153 9 0
                                    

1 hafta sonra...

Kenansız 1 haftamdı,bir haftadır yanımda yok.Öpemiyorum,sarılamıyorum yemin ederim kafayı yiyecem.Bu 1 haftada hep aramıştı,yazmıştı.

Bizde şuan tatile bodruma gidiyorduk,Abim kararını son dakikada değiştirmişti.Duru'da bizle birlikte geliyordu.Çünkü abim ile sevgili olmuşlardı.

Arabaya binmiştik ortada ben oturuyordum.Gece yola çıkmak istememiştik,bu yüzden sabah 8'de çıkmıştık yola ne gerek vardı bu kadar erken çıkmaya.

Altımda siyah taytlı şort ve üstümde uzun bir tişört vardı,saçlarım hafif dağınıktı,kulaklığımı ise boynumdaydı.

Abim cama yaşlanmış uyumaya çalışırken bende ortada kafamı arkaya dayayıp uyumaya çalışıyordum.

En sonunda oflayıp Abimin omzuna yattım.Abim kolunu belime attı,duru ise bana yaslanmıştı bende kolumu onun omzuna attım ve uyumaya çalıştık.

4 saat sonucu sonunda gelebilmiştik,otele girdiğimizde çok tanıdık geldi.

Geçen sene Abim real madridde transfer olmadan önce tatil sürecinde gelmiştik buraya.

Otele girdiğimizde rezervasyon işlerini       yaptık,Annem-babam aynı odada,Abim,ben,Duru aynı odada kalacaktık.

Odaya geçtiğimizde direkt kendimizi yatağa attık.

"Bu kadar erken gitmek zorundamıydık?" Dedim sitem dolu sesimle.

"Hadi gelin Birazcık daha yatalım sonra kalkarız."Dedi abim.

Ben hiç düşünmeden direkt uyudum abim ile Duru napiyordu bilmiyorum.

1 saat sonra...

İlk uyanan ben olmuştum saatte baktığımda 13.00'e geliyordu.

Yataktan yavaşca doğrulup kalktım.Abim ile Duru birbirine sarılmış aşırı derecede tatlı görünüyorlardı.

Fotoğraflarını çekip st"ye attım.

Hemen onları uyandırıp denize girmek için üstümüzü değiştirdik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen onları uyandırıp denize girmek için üstümüzü değiştirdik.

Denize gitmiştik voleybol sahasıda vardı.

İlk voleybol oynayacaktık sonra denize gireceklerdi ben girmiycektim.

Voleybol sahasında bir çok tanıdığımız vardı,Onlara katılıp oynamaya başladık.

Abim gil denize girdiğinde bende,şezlonglardan bir tanesine oturduğumda telefonu elime aldım.

Kenan 3 defa aramış 10 tane mesaj atmıştı.

Sevgilimm❤️‍🩹
K"Hayatım"
"Günaydınn."
"Nasıl geçiyor tatilin."
"Ben italyaya dönüyorum."
"Haberin olsun."
"Hala uyuyormusun."
"Daffiii uyansana artık."
"Korkutma beni."
"Bak yanına gelirim."
"Arıyorum aç."

Sensin Benim Yıldızım/ Kenan YıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin