kimse kıpırdamıyordu.herkes şu an odanın dışındaydı ve ses odanın içinden gelmişti. yani kimse ben hapşırdım diyerek kandıramazdı. bay kim kaşları çatık, kafası karışık bir biçimde tam ağzını açıp konuşacakken çalan telefon sesinden dolayı susmuştu. hâlâ çatık olan kaşları düzelmemiş şekilde telefonu cevaplamak için cebinden çıkarttı.
"tamam geliyorum."
anlaşılan önemli bir telefon almış olmalıydı. bakışlarını odadan çekip, hızlıca merdivenlere doğru yönelip inmeye başlamıştı.
jimin ve diğerleri donup kalmıştı. ortamın sessizliğinden dolayı birbirlerinin kalp atışlarını duyabiliyorlardı. ortamın sessizliğini ilk bölen jimin olmuştu.
"yanına girmeyelim şu an. eminim ki o da çok gergindir. ben kapıdan artık dışarı çıkabileceğini söyler yanınıza gelirim. aşağı inin hadi."
hiçbir şey demeden kafalarını sallayarak az önceki yaşananların şoku içerisinde aşağıya indiler. jimin de zaten açık olan kapının girişine kadar yürüdükten sonra durakladı.
"çıkabilirsin jungkook."
kapının önünden çekilip jungkook'un çıkma sesini duyana kadar bekledi. çıktığına emin olmak istiyordu. orada çok bunalmış ve stres yapmış olmalıydı. dolap kapağının yavaşça açılma sesini duyduktan sonra tam yaslandığı duvardan kendini çekip adım atacakken güçsüz bir fısıltı işitti.
"özür dilerim."
•••
"hemen bak"
(namjoon, yoongi, jimin, taehyung, jungkook)
taehyung:
siktir
cidden bugün mü yukarı çıkası tuttu
haber edin beni de(23.12)
taehyung:
umarım yakalanmazsınız(23.19)
taehyung:
nerede kaldınız
kesin ters giden bir şeyler var(23.28)
taehyung:
bu kadar süre gelmemeniz hiç normal değil
siz bana kafayı mı yedirtmek istiyorsunuz(23.41)
taehyung:
yarım saat içerisinde haber vermezseniz ben geliyorum(23.57)
taehyung:
babamı aradım
evden çıkması için büroda eksik dosyalar çıkmış gidip bakman gerekiyor dedim(00.15)
jimin:
TANRIM
O SEN MİYDİNtaehyung:
SONUNDA DÖNDÜNÜZ
NEREDE KALDINIZyoongi:
ip atlıyorduknamjoon:
ölmekle yaşamak arasında ip atlıyorduk, evettaehyung:
yakalandınız mı
ne oldu
anlatın hemen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEA • taekook
Teen Fictiontaehyung: umut olmadan yaşamak, yaşamayı bırakmaktır. jungkook: bırakmadığımı düşündüren ne? {texting•düz yazı} {taekook•yoonmin•namjin}