capitolul 7

20 3 0
                                    


Pov-ul lui Hao


  -Bine toată lumea!” strigă președintele clasei hanbin către clasă.

-Festivalul lunar Sakura Bloom se apropie, așa că avem nevoie de idei despre ce ar trebui să facă clasa noastră pentru asta, vreo sugestie?” ne-a întrebat el și de îndată ce a spus  multe mâini erau ridicate, am transpirat la asta

-De ce sunt toți atât de încântați de asta

Hanbin a ales câteva mâini, unele au fost  idei decente, altele au fost pur și simplu prea multe și despre unele nu trebuia să se mai vorbească sau să fie menționate NICIODATĂ.

-Hai, gândiți-vă la ceva care îi va face pe alți studenți să-și amintească de noi și să le zdrobim inimile știind că nu au putut face nimic în starea lor fără valoare pentru a ne doborî!” hanbin a spus cu o aură întunecată în jurul ei, cu o umbră aruncată peste ochi, dar erau două puncte roșii strălucitoare în locul ochilor lui, toată lumea transpira la comportamentul lui, dar era de așteptat pentru că acest lucru se întâmplă în mod normal zilnic.

-Hei, ce zici să facem o cafenea de menajeră și majordom

-Hei, de fapt, nu este o idee rea”, a spus hanbin frecându-și bărbia în gând

-Bine, toată lumea vom face o cafenea servitoare și majordom” și toată lumea a fost de acord cu ideea, ei bine, toată lumea, în afară de mine, îmi era teamă că se va întâmpla ceva  și nu eram pregătit pentru asta și pentru a înrăutăți lucrurile, hanbin m-a strigat. si a zis........

- Cred că Hao va fi servitorul

-Ce?!?!?!" Am exclamat ridicându-mă brusc de la birou, tocmai am auzit bine, poate e o greșeală , nu poate fi adevărat!

-Așează-te Hao, tu provoci  zarva și deranjezi restul școlii acum stai ca un băiețel bun și respectă-ți liderul

   hanbin mi-a zâmbit cu o față vicleană, m-a enervat atât de tare încât mi-a venit să-l înjur

-Cum, dracu’, fac asta!” Am exclamat că nu-mi pasă de zarva pe care o făceam.

-Îmi pare rău Hao, dar toată lumea a fost de acord cu asta~” a spus el cu acel zâmbet cochet

-Sau dacă nu vrei să-ți dau o pedeapsă pe care o vei regreta pentru tot restul vieții  a spus el amenințător și, pentru că nu voiam să-i înfrunt mânia sau „pedepsele”, așa cum le numește el, am fost de acord cu asta.

-Băiat bun . Hanbin s-a apropiat de mine și m-a bătut pe cap ca și cum aș fi un câine și am știut că în mintea mea el își bate joc de mine și se distra grozav cu asta.


Trecere de timp

La ziua festivalului




-Hai, Hao, nu fi o pisică atât de înspăimântătoare, e doar în fața întregii școli și a oamenilor din afară” m-a strigat hanbin și am putut vedea intențiile pe care le avea în minte.

În Nici-un caz dacă ai fi tu și ar trebui să te îmbraci așa, ți-ar fi și rușine!” I-am strigat, mă ascundeam în dulapul portarului pentru a evita ca cineva să mă vadă în asta.

-Nu aș ști pentru că nu sunt în locul tău~”, a spus el viclean

-Acum vino afară și fii bărbat”, a spus el. Am descuiat ușa și am ieșit timid

-Om My Goosh!!! arăți atât de drăguță Hao-ia” a strigat hanbin mângâindu-mă și frecându-și obrajii de a mei

-O-oprește-te!" am spus încercând să-l împing departe în timp ce roșeam furios.

  BL~ Vampire Empire~ Woonghao Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum