Un alt mod îngrozitor de plictisitor de a-mi începe dimineața”, m-am gândit în timp ce mergeam pe holurile școlii.
La naiba această școală este atât de uriașă încât nu pot să-mi găsesc drumul prin școală M-am scărpinat pe ceafă în timp ce continuam să găsesc această sală de clasă a mea, după câteva minute de căutare, am găsit în sfârșit clasa proastă
Și m-am îndreptat către ușă, dar când am ajuns acolo, m-am oprit în timp ce mă gândeam la modul în care probabil aveam să fiu hărțuit din nou de singurul nenorocit al unui demon care aștepta dincolo de ușă .
Am respirat , și de îndată ce eram pe cale să deschid ușa, o mână a apărut dintr-o dată de nicăieri și s-a trântit de capul meu, gâfâit de șoc, dar apoi mă încrunt , când îl văd pe însuși jiwoong
- De ce nu intri hmm~? a spus o voce în spatele meu, am strâns din dinți de furie să-l văd pe diavolul woong însuși și el a rămas acolo zâmbindu-mi, zâmbind pentru că am strigat tare și așteaptă de unde a știut la ce mă gândeam?
-Tch ticălosule, doar așteaptă până când îți șterg zâmbetul de pe față, am clocotit supărat, furios, doar pentru ca el să râdă de mine cu cel mai „fermecător” zâmbet după care tânjeau toate fetele -Ce văd în asta ticălosule oricum, am mormăit pe sub răsuflare când am intrat în sala de clasă, jiwoong urmându-mă. M-am așezat pe scaunul meu și am așteptat până a sunat soneria, făcând semn să înceapă cursul. Profesorul a intrat înăuntru și toată lumea s-a ridicat să-l întâmpine.
-Bună ziua ,au salutat toată lumea, iar el doar a dat din cap, la rândul său, recunoscându-ne. -Bine, toți scoateți un creion, pix sau orice altă necesitate de care aveți nevoie pentru că veți primi un test” a spus profesorul cu nonșalanță, cu fața lipsită de emoție, toată lumea gemu din exagerare, cu excepția mea, de fapt eram tăcut fericit că am fi făcut-o. primesc un test care înseamnă doar că pot vedea cât de inteligent sunt, hehe, s-ar putea să sune ca un nenorocit, dar crede-mă, acesta este cel mai puțin obositor pe care l-am putut. Profesorul a început să se plimbe prin clasă și să împartă hârtiile. Imediat ce am primit lucrarea, am început imediat să o fac, din când în când m-am încuiat la ceasul de pe perete pentru a verifica ora, am vrut să văd dacă pot să-mi bat recordul cât de repede pot. După o oră și 30 de minute a sunat soneria.
-Bine, toți, creioanele jos și trimiteți-vă hârtiile în față, vă rog, a anunțat profesorul și toată lumea a făcut ceea ce li s-a spus.
-O zi bună, la revedere, a spus profesorul reparându-și ochelarii apoi părăsind sala de clasă.
-Vai, știu sigur că nu am promovat deloc acel test, a spus unul dintre elevi cu descurajare.
-Ei bine, se întâmplă să cred că abia am trecut”, a spus un alt student
-Nu vă faceți griji băieți, sunt sigur că v-ați descurcat grozav”, a spus altu liniştitor
-Da, au spus toți simultan
Le-am auzit conversația și m-am încruntat. Idioti. Ei sunt cu adevărat idioți, asta nu este o scuză, ar trebui să studiezi mereu indiferent de ce
Am oftat și am așteptat până a început cursul următor. Am auzit o mulțime de murmurări și au început să mă enerveze, așa că m-am hotărât să mă uit în acea direcție și s-a întâmplat să fie în spatele meu, un roi de fete înconjurând pe jiwoong ,nimic nou că de obicei, și ele țipau și țipăiau, dându-mi durere de cap, mi-am pus capul pe birou, dar nu a încetat să se oprească. M-am ridicat de pe scaun și m-am îndreptat spre ușă, de îndată ce am deschis-o, profesorul stătea drept.
-Ah, domnule Zhang unde mergi?" a întrebat profesorul
-În cabinetul asistentei mă doare capul, am spus, profesorului iar el a dat din cap și a făcut un pas în lateral lăsându-mă să trec. Am murmurat un mulțumesc liniștit și am părăsit sala de clasă. Mi-am găsit drumul spre cabinetul de asistente și am bătut la el, dar nu a fost niciun răspuns, așa că am bătut din nou, dar tot nu era nimic. Apoi am auzit un sunet ciudat venind din partea cealaltă
-Huh, ce naiba a fost asta?, m-am întrebat, am auzit apoi gemete? și sunetul unui chicot, mi-a luat ceva timp să procesez ceea ce se întâmpla acolo și apoi fața mea a explodat într-o culoare vastă de roșu. Eram pe cale să deschid ușa pentru a înfrunta persoanele care fac astfel de activități în cabinetul de asistentă, cu atât mai puțin la școală, până când am simțit o respirație gâdilându-mă pe gât și o mână palidă ,singură care mă oprește să fac asta.
-Doamne, ce avem aici~ a spus în liniște o voce batjocoritoare de enervantă, am strâns din dinți și mi-am întors capul, ca să dau din nou peste acel tip.
-Tch, ce naiba vrei acum? Am întrebat supărat și am îndepărtat mâna persoanei de pe a mea.
-Ahaha, eu ar trebui să fiu cel care te întreabă asta, fiind puțin pervers, ști? spuse jiwoong.
Fața mi s-a înroșit și mai mult și l-am împins de lângă mine.
-N-n-aici, despre ce naiba vorbesti!?!?!?! Am strigat puțin prea tare, din păcate cred că cei de dincolo m-au auzit, pentru că brusc s-a liniștit și s-a auzit un târâit. Woong m-a luat de mână și m-a condus departe de cabinetul de asistentă.
-Hei, lasă-mă nenorocitul ce naiba crezi că faci!?!?!" Am strigat, luptându-mă să scap din strânsoarea lui, dar avea o strânsoare de fier, -La naiba cu el și abilitățile lui de vampir am blestemat în gând. M-a condus la ceea ce părea ca biroul portarului și a deschis ușa și m-a aruncat înăuntru.
-Gaahh!" Am gemut șuierând de durere când spatele meu a lovit peretele.
— Ce naiba vrei de la mine? am întrebat uitându-mă într-un gol al întunericului. A fost tăcut și pentru o clipă am crezut că a plecat, dar am simțit o prezență în fața mea.
— Ce-i cu situaţia asta! Mi-am spus. Am simțit că o respirație îmi gâdilă gâtul. O voce profundă a chicotit și a spus: -Mi-e foame chiar acum, așa că o să iau o mică gustare înainte de prânz. Am simțit o mână rece strecurându-mi sub cămașă și am gâfâit la sentiment.
-Mami!...este tot ce am spus în timp ce am tremurat de frică și apoi am simțit o pereche de canini ascuțiți care mi se afundă în gât. Mi-a înghițit înghițituri mari și lungi de sânge și începusem să am amețelii ca să nu mai spun că am fost molestat de un adevărat pervers.
-O-ok, poți să te oprești acum, te rog!!” m-am bâlbâit în timp ce m-am împins slab în pieptul lui, dar el nu s-a oprit, un zumzet de satisfacție i-a părăsit gura să savureze aroma sângelui meu.
Grozav acum o să devin anemic, mulțumesc mult , cred că pur și simplu mă urăști Am început să gâfâi din cauza sentimentului că pierd sânge de la un vampir, iar picioarele mele începeau să cedeze. Nici măcar nu am pierdut timpul să aud ultimele cuvinte care au fost spuse în timp ce am căzut încet în inconștiență, dar cred că cuvintele au fost
-Noapte bună, micuța mea prințesă, dormi bine”, a spus el în timp ce ochii lui străluceau de o culoare atrăgătoare roșu sânge.
CITEȘTI
BL~ Vampire Empire~ Woonghao
VampirKim jiwoong un vampir Zhang Hao un om obișnuit Poveste scurtă, citește și află -Woonghao - zerobaseone