Nume: Zhang Hao (Hao)
Vârsta: 16 (începând cu 17 ani)
Pseudonim: Hao , Zhang.
Familia:
Zhang zhehan (Tatăl decedat)
Zhang Fei yen (Mama decedată)
Zhang feng (Fratele mai mare de peste ocean)
Zhang Shinzaki (Sora mai mare)Îi plac: dulciuri, manga, note mari, lucruri drăguțe și feminine (chiar dacă nu le arată), K-pop și alte lucruri.
Nu-i plac: Bătăușii (uneori el însuși este hărțuit), obținerea de note proaste, uciderea altor persoane (chiar dacă sunt vampiri), filmele înfricoșătoare
Personalitate: Hao poate arăta ca un tsundere la prima vedere, dar adevărul este că este doar timid și își ascunde cele mai multe gânduri interioare de la toți ceilalți. Este foarte inteligent și primește întotdeauna note bune, deși este un tip cu care are trăsături mai feminine. Când Hao este cu adevărat supărat va fi cel mai înfricoșător lucru pe care l-ai văzut vreodată, chiar mai înfricoșător decât coșmarurile tale. De asemenea, este un masochist în secret, dar pur și simplu nu o arată în fața oamenilor. Mulți oameni se îngâmfa pe el, indiferent dacă este femeie sau bărbat, vampir sau nu. El este popular în școală chiar dacă nu își dă seama și este un nesimțit ceea ce îl face și mai drăguț și uneori este foarte dens. Hao poate fi destul de uituc uneori.
Trecut: Hao este un băiat de liceu de șaisprezece ani care s-a născut și a crescut în Tokyo, Japonia. A avut o copilărie fericită și a fost cel mai mic copil din familia sa. Cea mai mare parte a copilăriei lui Hao a constat în creșterea lui în biserică și le-a spus părinților săi că îi place să meargă la biserică, așa că părinții l-au instruit să devină preot. La a șasea aniversare a lui Hao, el s-a întors acasă de la școală văzând că casa lui fusese percheziționată toate ferestrele au fost sparte și ușa i-a fost smulsă din balamale. Când a pășit înăuntru, ceea ce a văzut a fost cea mai dezgustătoare afișare pe care a văzut-o vreodată, ochii i s-au mărit de șoc și trupul înghețat de frică, în timp ce se uita să-și vadă părinții plini de sânge. Din acea zi, personalitatea lui Hao a început să se schimbe de la a fi fericit și distractiv la o personalitate de depresie și regret. El urmează liceul Ethereal Empire și este în primul an.
CITEȘTI
BL~ Vampire Empire~ Woonghao
VampirosKim jiwoong un vampir Zhang Hao un om obișnuit Poveste scurtă, citește și află -Woonghao - zerobaseone