Nume de familie: Kim jiwoong
Pseudonim/e: woong
Rasă; Vampir
Vârstă; Aproximativ 2456 de ani
Familie:
-kim joo hyuk [Tatăl decedat]
-kim ji won [Mamă în viață/ Nu locuiește în apropiere]Aspect:
Jiwoong are ochii heterocromii, motiv pentru care ochiul său stâng este colorat într-un verde verdeață și cel drept colorat în purpuriu. Acesta nu este întotdeauna cazul.
Pielea lui este palidă, ceea ce este foarte vizibil din cauza părului său negru țepos. Aproape ajunge la umeri și nu este deloc deteriorat. Acest lucru se datorează probabil genelor vampirilor care fac totul puțin mai frumos.
Are mâini frumoase și moi, ceea ce este neașteptat. Unghiile lui sunt vopsite în negru.
Personalitate:
Jiwoong este ușor sadic și nici măcar nu încearcă să-l ascundă. De asemenea, îi place să cocheteze cu oamenii, nu contează dacă sunt bărbați sau femei.
Milostiv este un cuvânt cu care nu va fi descris niciodată. Nu-i pasă al cui sânge bea, cât bea și dacă persoana moare după aceea. Nu se sperie de exorciști pentru că este foarte puternic. Vorbind despre exorciști, a întâlnit mulți gata să-l ucidă dar jiwoong le-a ucis pe toți. El tinde să se joace cu „mâncarea” lui înainte de a o ucide. Acest „joc” constă în a-i lăsa să participe la un joc de-a v-ați ascunselea.Personalitatea lui se schimbă puțin după ce îl întâlnește pe Zhang hao . Devine mai obsedat, deși încă flirtează. Gelozia este aproape singurul lucru în mintea lui și vrea să-l monopolizeze. Vrea să-l închidă, astfel încât nimeni altcineva să nu-l poată atinge.
Odată ce îi atingi bunurile, practic ți-ai lopat propriul mormânt. Nu-i place deloc când cineva atinge ceea ce este al lui. De asemenea, jiwoong tinde să fie drăguț din când în când, dar asta este doar la școală, astfel încât să poată rămâne deghizat în om. Notele sale sunt în mare parte „A” și „B”. El îl iubește pe Zhang Hao în felul său.Despre jiwoong;
1. Jiwoong și membrii familiei lui nu se înțeleg. Își disprețuiește fratele pentru un lucru pe care i-a făcut în trecut.2. Jiwoong este cunoscut ca delincvent/got/jucator al școlii. Nu știu cu toții în ce categorie să-l pună, dar nici atunci nimeni nu s-a oprit să-l iubească. Nimeni nu pare să observe că fiecare persoană care a mers cu el fie nu s-a mai întors, fie s-a întors câteva săptămâni mai târziu cu amnezie.
3. În înfățișarea lui umană, are doi ochi de culoarea ceaiului, dar ochiul stâng devine roșu atunci când:
-bea sânge
-Îi este foarte, foarte foame
-Se simte foarte furios
-Își folosește puterile de vampir, cu excepția faptului că este doar un lucru mic. ca teleportarea.4. Locuieste singur intr-un apartament.
5. El este cu adevărat puternic, mult mai puternic decât o mie de vampiri. De aceea, soarele nu-l arde. Crucile nu doare. Nici cuțitele și țărușii obișnuiți nu-l ucid.
6. Are puteri a unei familie nobilă
CITEȘTI
BL~ Vampire Empire~ Woonghao
VampiroKim jiwoong un vampir Zhang Hao un om obișnuit Poveste scurtă, citește și află -Woonghao - zerobaseone