Chapter 1 - Eskisi Gibi

145 67 41
                                    

öncelikle başlama tarihiniz -->

ilk defa bxg kurgusu ve ilk defa eremika yazacağım umarım beğenilir pek bir umudum yok ama..

🪽

Kuralları reddettiğim bir yaşamda kendime ait saçma düzen koymuştum, gerçi bu düzen her bir saniye değişiyordu. Öyle söz dinleyen bir çocuk olmadığımdan kendi düzenim için kendime verdiğim sözü bile tutmuyordum. Babam her zaman tam dayaklık evlat olduğumu söylerdi sanırım haklıydı bunu demekle.

Balkondan üşümeye başladığım için içeri girdim annem yine enfes yemek tarifini yapıyordu. Yemeğin adının karnıyarık olduğunu söylemişti bana saçma gelsede fazla üstelememiştim çünkü kafama terlik fırlatmasından korkuyordum. Annemin terliği gerçek silah etkisinin iki katı değerindeydi sağ çıkma ihtimalim sıfırın binlerce kat aşağısındaydı.

Soğuk bir Şubat ayının ortasındaydık kar diz boyu uzanıyordu. Almanya buraya oranla daha sıcaktı keşke babamın yanında kalsaydım. Orada istediğim gibi evde parti verebiliyordum ama burada annem sayesinde bir ev çocuğu olmuştum. Daha geleli iki gün olmuştu ama bana yaptırmadığı ev işi kalmamıştı, ufacık sesimi yükseltsem elini beline koyuyor bakışları ile ayağındaki demirden sert terliklerini gösteriyordu. Ben de yaşamak için mecburen dediklerini yapıyordum.

"Sakın yemeklere parmak daldırma Eren!" güzel görünen muhallebiye işaret parmağımı daldıracağım sırada annem şahin gözlerini dikerek ve adeta evi inletir gibi bağırarak beni durdurdu.

"Ama çok güzel görünüyor." dedim sıkıntıyla, kokusu buram buram geliyordu kendimi zor tutuyordum saldırmamak için. Babam ile yaşarken bu tür elde yapılan şeyleri yemediğimden büyük bir özlem duyuyordum şimdi karışımdaydı ve ben yine yiyemiyorum Lanet olsun!

"Ackreman ailesine yaptım onu elini daldırırsan seni mahvederim çocuk!" elindeki fırın önlüğünü bana doğrultup tehdit etti. Ellerimi havaya kaldırıp teslim olur gibi hareket ettim, ona annem demeye bin şahit isterlerdi resmen cadı gibi. Ben senin oğlunum anne ayıp ama!

"Anne sen cidden düşman başına verilecek en tehlikeli kadınsın." dedim ellerim havada kapıya geri geri adımlarken. Annemin kaşları anında çatıldı dişlerini sıktığını belirginleşen çene hatlarından anladım. "Klâsik Türk kadını işte." diye mırıldandım.

"Eren!" diye bağırdı camları titretecek şekilde. Terliğinin ayağından çıktığını gördüğümde beklemeden mutfaktan koşarak ayrıldım. Annem terlik atmada geç kaldığı için terlik salona doğru fırlamıştı. Sinsi gülüşümle terliğinin üzerine koştum ve tekmeleyerek oturma odasına fırlattım. O sırada annem benim ne kadar mal bir çocuk olduğum konusunda tonla laf söylüyordu.

Koridordan geçip odama geldim ve dağınık yatağımın üzerine atladım. Yatakta rahat pozisyon bulana kadar kıpırdandım, nihayet ellerimi yastığın altına sokup rahat edince gözlerimi kapattım. İşte yaşamak uyku demekti benim için.

Ben Eren Yeager 18'ine yeni girmiş bir ergenim. Tabii kendi ergenliğimle sadece ben dalga geçebilirim, kimseye izin vermem bu konuda hassasım. Babam ve annem iş gereği ayrılmışlardı ama hâlâ evlilikleri devam ediyordu.

Annem burayı seviyordu Almanya'ya gelmekten vazgeçmişti burada kendine iş kurup devam etmişti. Japonya'nın Kyoto eyaleti tarzım değil ama güzel bir yerdi 12 yaşına kadar burada yaşayıp büyümüştüm sonrasında babam ile birlikte Almanya'ya gitmiştim. Bu şehri avucumun içi gibi biliyordum.

"Eren! Hadi gidiyoruz." koridorda yankılanan annemin sesi ile yatakta yuvarlanıp yere düştüm. Ackreman dedikleri mahalle komşumuza gidiyorduk. Harika.

ARKADAŞK ٭ EremikaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin