"σε παρακαλώ θεία Μαγδα.. "
"σου είπα όχι...είναι σκληρή δουλειά! " μου είπε, σηκώθηκε από το τραπέζι της κουζίνας και έκανε μερικά βήματα πιο πέρα..
"εξάλλου δεν ψάχνουν καινούργια υπηρετρια.. " συμπλήρωσε και με κοίταξε με το χαμόγελο του νικητή..
"τουλάχιστον ρώτα...!" της είπα "πφ... Καλά αλλά σταματά να γίνεσαι κουραστική.. " μου είπε και ξανά καθίστε στο τραπέζιΕίμαι η Μυρτώ και είμαι 17 χρονων... Επιτέλους η τελευταία χρόνια στο σχολείο, η θεία μου φέτος θα με στείλει σε κολέγιο για να μπορώ να τελειώσω την γ λυκειου σε ένα καλό σχολείο, της είπα ότι δεν χρειάζεται αλλά εκείνη επέμενε, δουλεύει στην βίλα των Θαναών, δεν είναι ακριβώς υπηρετρια, είναι οικονομος τους ... Θέλω να μου βρει δουλειά στην βίλα για να μην της χρεώνω όλα τα δίδακτρα...
Εξάλλου της χρωστάω πάρα πολλά, από τα έξι μου με προσέχει αφού οι γονείς μου πέθαναν σε αυτοκινητιστηκο δυστύχημα.. Την αγαπάω πάρα πολύ, μερικές φορές σκέφτομαι ότι δεν παντρεύτηκε εξαιτίας μου..Η θεία Μαγδα σηκώθηκε από το τραπέζι και έφυγε για να πάει στην δουλειά... Είναι απόγευμα και βαριέμαι την ζωή μου, είμαι μόνη μου μέσα στο σπίτι και κοιτάω τους τοίχους... Θα μπορούσα να πάρω τηλέφωνο τις φίλες μου αλλά δεν έχω... Ναι ούτε φίλες έχω, ειχα όλη την καλή όρεξη είμαι φίλη με όλους αλλά όλοι με έβριζαν και με έλεγαν βρωμιαρα,νταξει όμως δεν με ενοχλούσε... Πφ...Αλλά τώρα που θα αλλάξω σχολείο ελπίζω να κάνω φίλους..