'ναι απλα φτιαχνω το καλσον μου ,ερχομαι' εντωμεταξυ ο αχιλλεας εκανε γκριματσες και με κοροιδευε και απο την αλλη με φιλουσε στο λαιμο ενω μιλουσα στον πετρο...αχχχ αυτο το παιδι θα με τρελανει δεν γινεται να συνεχιστει αυτο το πραγμα δλδ γτ θεουλη μου,ααα καλααα δεν παω καλα τα χανω και ετσι βαζω στο ποδι μου πανω στην λεκανη τη τουαλετας και σκυβω προκλητικα μπροστα του ...τωρα θα δεις κυριε,,ειμαι κακια τι να κνω ,σηκωνα το καλσον μου και επιτηδες το εσκυσα και αφου εφτιαξα και το αλλο πηγα να ανοιξω την πορτα για να φυγω αλλα δν που με αφησε ....
αχιλλεας
το εκανε επιτηδες η μικρη για να με καυλωσει και ρε πουστη μου το καταφερνε θα την επαιρνα στην τουαλετα γαμωτο ..εσκυσε και το καλσον ,ωωω αυτο μωρακι μου στο κανω και εγω ...παει να φυγει και την πιανω την κολαω στο τοιχο την φυλαω λαιμαργα βαζω το χερι μου εκει που ειχε σκισει πριν το καλσον καταλαθος και της το σκιζω της εφυγε ενας αναστεναγμος και εμενα ενα γελακι αφου της το εσκισα της το εβγαλα και απο τα δυο ποδια της και το χερι μου ξεκινησε μια απαλη γραμμη απο το γονατο της εως το γοφο της ,μεχρι που εφτασε στο σιλιπακι της και πιεσα λιγο παραπανω στο σημειο της και αναστεναζε τοσο ωραια ρε πουστη μου που με καυλωνε ,θα τελειωνα δεν επαιζε ,σταματησα για λιγο αυτο που εκανα και το φιλι μας για να παρω ανασα ...
μυρτω
αφου σταματησε επρεπε ν φυγουμε γτ μας περιμεναν αλλα οχι αχιλλεα θα πληρωσεις και εσυ και μετα που με αφησες λιγο πριν τελειωσω ,για να σε δω ....του ορμαω και τον φιλαω και εκεινος για λιγο τα εχασε αλλα μπηκε γρηγορα στο παιχνιδι και κατεβαζα σιγα σιγα το χερι μου προς τον καβαλο του και του το ετριβα πανω κανω με αργες κιν ησεις και τον ενιωθα να σκληραινει και τον ετριψα αλλο λιγο και εφυγα παρτα και αντε γεια ξερω να παιζω και εγω αχιλλεα....
πηγα στο τραπεζι και βρηκα τον πετρο,ωω ρε γλεντια..
"μυρτω που ησουν μιση ωρα;"αυτα ειναι τωρα τι λενε
"ημουν στην τουαλετα και μου πιαστηκε τ καλσον και μου εσκισε και το εβγαλα και οταν βγηκα βρηκα μια φιλη μου που ειχα να την δω σχεδον ενα χρονο και μιλαγαμε" σιγα μην το εχαψε
"ααα οκ "
αφου το χαψε συζηταγαμε για διαφορα θεματα και ειδα τον αχιλλεα να βγαινει με νευρα ωχ την εκατσα ,αλλα αυτη που ειχε μαζι του μονο που δεν το εκανε με τον τυπο στο μπαρ ελεοςς που τις βρησκει...παει εκει κι την ααρπαζει και φευγουνε ,ωχχ λες να το κανουν επειδη του την εφερα,οχι ρε πουστη,ας κανει οτι θελει με νοιαζει μπα δεν νομιζω σιγα μην με νοιαζει οχι ρε πουστη με νοιαζει γαμωτο και φιαλω τον πετρο με παθος για να ξεχαστω αλλα μπα δεν ,σταματαω και του λεω να φυγουμε...
[...]
αφου μ πηγε σπιτι ηθελε και να με φιλησει αλλα τι να κανω ανταπεδωσα μπηκα σπιτι και πηγα στο δωματιο μου και βγαζω τις γοβες μου ,βγαζω και το φορεμα μου και μενω με τα εσωρουχα ξεβαφομαι και ξαφνικα ανοιγει η πορτα και βλεπω τον αχιλλεα με την φορμα του και χωρις μπλουζα να μπαινει με νευρα και να ερχεται προς το μερος μου...τωρα την εκατσα...
τσαααααα τι μου κανετε;;ανεβσα επιτελους ...πως σας φανηκε περιμενω εντυπωσεις ; φιλουθκια μχρι το επομενο!!!