τα θελε ο απο αυτος σου..

564 37 14
                                    

Αχχχχχχ τι ωραία που φιλάει αχ λιώνω.. Συνελθε ζώο.. Ωχ τραβιεμαι.. Αλλά γτ δεν το κάνω θα το κάνω τώρα... Τραβήχτηκα και έφυγα, βγήκα έξω και πήγα στο τραπέζι που καθότανε η.....όπα έχασα και τα λόγια... Ααααα δεν είμαι καλά.. Γτ έφυγα Θεέ μου.. Λοιπόν έκανα το σωστό ελπίζω... Πάω και κάθομαι στο τραπέζι και συνεχίζω την κουβέντα μου με την νέα μου φίλη, κοιτάω και τον βλέπω να βγαίνει από το μπάνιο με νεύρα και μου ρίχνει ένα βλέφαρο που θα ήμουν νεκρή και μετά φιλάει την άλλη.... Γκρρ θα τον σκίσω.. Αλλά ξέρω να Παίζω και εγώ Αχιλλέα μου.. "Μυρτώ μου εγώ πρέπει να φύγω σορρυ αλλά πρέπει να πάω σπίτι τα λέμε αύριο " "οκ τα λέμε " πφφφ τώρα έμεινα μόνη μου.. Φωνάζω τον Πέτρο για να πληρώσω.. Έρχεται αχχχχχχ τι ωραίος που είναι... Σουτ συνελθε ηλιθιοοο... "να σε πληρώσω; " "γτ θα φύγεις από τώρα;" "εμμμ.. γτ έφυγε η φίλη μου και βαριέμαι.. " "θα κάτσω εγώ μαζί σου " αχχχ ναι κάτσε μαζί μου.. Σουτ ηλιθιοοο "λοιπόν ε..έχεις αγόρι; " όπα βόμβα.. Λες ν του αρέσω;; Αχχχχχχ μακάρι... Πιάνει τον σβέρκο του με το χέρι και το τρίβει "οχιι δεν έχω " "τέλεια " "ε..Εσύ έχεις κοπέλα; " γτ τον ρώτησα.. Γτ θες να μάθεις ζώον, σιγά που δεν θα πεταγωσουν "αα ωραία " αμηχανία φουλ "τι θα έλεγες να βγούμε; " σορρυ αυτό το περίμενα χρόνια "ναι οπότε θες " συνεχίσαμε να μιλάμε μέχρι που ακούω την αρσενική τσούλα πίσω μου αχχχ ναι έτσι θα τον φωνάζω.. "πάμε να φύγουμε πεινασα; " χεστηκα αν πεινασες μιλάω δεν βλέπεις "ναι πάμε... Τα λέμε Πέτρο μου.." "θα σου στείλω μνμ " αχχχ ναι "οκ " θα βγω ραντεβού με τον Πέτρο.. Ακόμα να το πιστέψω, βσκ δεν έχω καταλάβει γτ φιλησα τον Αχιλλέα.. "γτ θα σου στείλει μνμ; " είπα και εγώ θα ρωτήσει.. Είχα μια περιέργεια "μου ζήτησε να βγούμε" μακάρι να μου ζήταγες και εσύ.. "πότε; " ααα καλά είναι χαζό "το βράδυ " έχε γούστο να μην με αφήσει.. Δεν μιλήσαμε για το υπόλοιπο της διαδρομής.. Στο κάτω κάτω τι τον νοιάζει.. Πφφφ, ωχχχ το κινητό μου.. "Γειά σου Μυρτώ τι λες να βγούμε το βράδυ; " κοιτάω τον Αχιλλέα και κοιτάω το κινητό μου.. "ποιος είναι; " ααα γτ ρωτάει "κανένας " σιγά μην του πω, σταματάει το αμάξι στην άκρη του δρόμου και έρχεται κοντά στο αυτί μου και μου μιλάει και μια ανατριχίλα με διαπερνάει "ο Πέτρος ήτανε; " σιγά μην υποκύψω "δεν σου λέω " φέρνει το πρόσωπο του μπροστά από το δικό μου και τα χείλη μας ίσα ίσα που ακουμπάνε "αυτός ήτανε; "ωχχχ μαμά μου "ν...νν..αιιι " "και τι ήθελε; " "με ρώτησε αν θα βγούμε " "και τι θα απαντήσεις; " και με φιλάει,όπα φίλε μου μπερδεύτηκα, ενδιδω και μετά σκέφτομαι ότι το κάνει επίτηδες και του δαγκωνω το κάτω χείλος του αλλά δεν σταματάει και γεύομαι την γεύση αίματος του, πφφφ τι θα κάνω, καταρχήν δεν μπορεί να με βασανίζει και μετά να πάει στην άλλη.. Σταμάταω και τον σπρωχνω "πρέπει να την σταματήσεις αυτήν την συνήθεια " έλα μου "εεεεε " "που όταν σε φιλάω με σπρώχνεις " ααα καλά πάει αυτός "μμμ και γτ με φιλάς " εδώ να σε δω "γτ έτσι μόνο δεν με νευριάζεις και άσε που σε επηρεαζω και μου λες τα πάντα " ιιιιιι...Αυτό ήταν "μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου" "ναι καλά ότι πεις " επειδή με νευρίασε θα απαντήσω στον Πέτρο "Γειά σου Πέτρο ναι θα σου στείλω την διεύθυνση " μετά από λίγο έρχεται απάντηση "στις 11 θα περάσω να σε πάρω τα λέμε " "οκ " αφού φτάσαμε σπίτι πήγαμε στην κουζίνα να φάμε..

[....]

Βράδυ

Αποφάσισα να πάω να δω τι θέλει και να πάω να ετοιμαστώ... Χτυπάω την πόρτα και ακούω την φωνή του, μπαίνω μέσα και ήτανε μόνο με την φόρμα του σοβαρά θες να με πεθάνεις "θα ήθελες τίποτα γτ θα βγω το βράδυ " "θα βγεις; " δεν το άκουσε χαζό είναι "ναι" έρχεται κοντά μου ωχχχ "όχι δεν θέλω κάτι άλλα πριν φύγεις να έρθεις εδώ " πωω γτ γαμωτο μου "οκ" βγαίνω από το δωμάτιο και πηγαίνω στο δικό μου ανοίγω την ντουλάπα μου αφού έκανα ένα ντουζ και αποφασίζω να βάλω μαύρο χρώμα φόρεμα κολλητό για να τονίζει τις καμπύλες μου, έκανα τα μαλλιά μου ελαφριές μπούκλες και έβαλα κρίκο στην μύτη μου βάφτηκα και έβαλα στο τέλος ένα κόκκινο κραγιόν και τις κόκκινες γόβες μου το φόρεμα ήταν δύο παλάμες πάνω από το γόνατο μου πήρα μια τσάντα κόκκινη τα πράγματα μου και πήγαινα προς το δωμάτιο του Αχιλλέα..

Αχιλλέας

Ακούω την πόρτα και της λέω να περάσει.. Γυρνάω και μένω μαλακας, είναι πολύ όμορφη και από το φόρεμα θέλω τόσο πολύ να της το σκίσω.. Έτσι και την ακουμπήσει αυτός την γαμησε.. "θέλεις κάτι γιατί φεύγω; " ναι να σε βάλω κάτω.. Θεέ μου τι έχω πάθει με αυτήν την κοπέλα δεν ξέρω "όχι... Δλδ έτσι θα βγεις; " "ναι γτ τι έχω;" θα σου λεγα αλλά άστο "τπτ " γύρναει και φεύγει..μμμ έχει ωραίο ποπο.. Και επίσης θα βγει με τον άλλον.. Όχι που δεν θα πεταγωσουν.. Στέλνω μήνυμα στην Χριστίνα και τις λέω ότι σε 10 λεπτά να είναι έτοιμη... Αφού ντυνομαι περνώ τα κλειδιά και φεύγω..

Μυρτώ

Κατεβαίνω τις σκάλες αφού μου είχε στείλει μνμ ο Πέτρος και βγηκα έξω.. Είχε καθίσει μπροστά από το αμάξι του καίμε κοίταγε μόλις με είδε χαμογέλασε και ήρθε προς εμένα "είσαι πολύ όμορφη, πρέπει να σε προσέχω σήμερα " αχχχ "ευχαριστώ και εσύ " ήτανε ντυμένος με ένα πουκάμισο και ένα τζιν παντελόνι αχχχχχχ ήτανε τόσο ωραίος... Αφού μου άνοιξε την πόρτα ξεκινήσαμε γτ το μαγαζί... Φτάσαμε και μπήκαμε μέσα στο μπαρ, αφού καθίσαμε και αρχίσαμε να μιλάμε.. Κοιτάω προς την πόρτα και βλέπω τον Αχιλλέα με την αυτήν και να κάθονται απέναντι μας... Τώρα αρχίζει το πάρτι!!

Τσααα τι μου κάνετε σας ευχαριστώ πολύ που διαβάζετε την ιστορία μου και σχολιάζετε, με βοηθάει πολύ.....

Τι λέτε να γίνει στο μπαρ;;

Σας αγαπώ φιλουθκια τα λέμε στο επόμενο πάρτ!!

Υπο Την Εξουσία ΜουTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang